ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטותכיסוי חשוב לתחביב מסוכן

ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטות הוא אחד ממוצרי הביטוח החשובים ביותר לכל איש ים, ימאים ומשיטי יאכטות נמצאים בסיכון גבוה יחסית לפציעות, תאונות ומחלות ייחודיות אשר יכולות לנבוע כתוצאה מהשהות הממושכת בים.

לאור זאת רכישת ביטוח בריאות רחב באופן פרטי הופכת למטלה קריטית והכרחית, המיוחד לאור העובדה שביטוח הבריאות הממלכתי לא מספק, בחלק ניכר מהמקרים את הכיסוי הנדרש. ביטוחי הבריאות הפרטיים יעזור לכם להיות בטוחים שיהיה מי שיתמוך בכם בכל מקרה של פציעה או תאונה כתוצאה מהשהות בלב ים.

מה זה ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטות?פוליסה ממוקדמת לתחום

לפני שניגש לנושא הביטוח המותאם לימאים ומשיטי יאכטות חשוב להבין כי סל הביטוחים שקיים בישראל ושאיננו פרטי, לא מכסה את כל המקרים שיכולים להתרחש ולא תמיד מעניק הגנה מספקת.

ביטוח בריאות ממלכתי המוענק על ידי המדינה לכל תושביה, מכסה אמנם מגוון לא קטן של בעיות רפואיות אך הוא לא מכסה את כל הבעיות שיכולות להתרחש בים, במיוחד כאשר התאונה מתרחשת מחוץ למים הטריטוריאליים של המדינה. בנוסף, קשת התאונות ומצבי חירום רפואיים בהם יכולים להיתקל ימאים ומשיטי יאכטות הוא רחב מאוד ולכן חשוב להעניק מענה ביטוחי לכל אחד מהמצבים הללו.

בחירה ברכישת ביטוח בריאות פרטי תסייע למבוטח לכסות את עצמו בביטוח בפני כמות גדולה יחסית של בעיות רפואיות, הוא יוכל לבחור את הפוליסה שתתאים בצורה הטובה ביותר למצבו הרפואי ולנסיבות חייו כאיש ים ובכך לספק לעצמו שקט נפשי במהלך עבודתו.

ביטוח בריאות מותאם לימאים ומשיטי יאכטות ישים דגש על נושאים כמו פציעות וניתוחי חירום כמו גם על ביטוח רפואי בעת השהות בחו"ל, בעיות רפואיות פשוטות יחסית שמתרחשות מחוץ לגבולות המדינה עלולות להתגלות כיקרות במיוחד לאור העובדה שהביטוח הממלכתי לא מכסה טיפול רפואי בחו"ל. כך, גם ביקור קצר במרפאת חירום בגלל חתך או שבר עלול להסתיים בחשבון רפואי של אלפי שקלים.

ביטוחי הבריאות הפרטיים מספקים מענה בדיוק לכל הבעיות שעולות מהחיים והעבודה בים. במקרה בו תצטרכו לקבל טיפול רפואי בחו"ל או במקרה בו תתמודדו עם מחלה מיוחדת שלא מקבלת מענה בסל התרופות הממלכתי, חברת הביטוח היא זאת שתדאג לכם ותוודא שהטיפול הרפואי לא פוגע בכם מבחינה כלכלית.

פוליסת בריאות לימאיםעלות מזערית לעומת הכיסוי

העלות של פוליסות ביטוח פרטי לימאים ומשיטי יאכטות יכולה להיות שונה למדי בין איש ים אחד לאיש ים אחר, היא תלויה בלא מעט אספקטים שמעלים ומורידים את עלות הביטוח.

אחד הנושאים שהכי משפיעים על עלות הביטוח הוא אופי העיסוק של איש הים, האם הוא נוהג לשוט בסירה קטנה או בספינה גדולה ובטוחה יחסית, האם הפעילות הימית מתבצעת בתוך גבולות המדינה או מחוץ לגבולות המדינה וכמה זמן נמצא איש הים מחוץ לגבולות המדינה בממוצע. לכל הגורמים הללו יש השפעה משמעותית על עלות הביטוח.

בנוסף, יש עוד גורמים בעלי השפעה על גובה הפרמיה החודשית, קריטריונים כמו גיל המבוטח וההיסטוריה הביטוחית שלו משפיעים מאוד על עלות הביטוח. ככל שהמבוטח צעיר יותר ובעל היסטוריה רפואית נקייה יותר, המחיר שחברת הביטוח תבקש ממנו לשלם יהיה נמוך יותר.

בגלל ההבדלים הבסיסיים הללו בין מבוטחים שהתעניינו בביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטות קשה לומר מהו מחיר הוגן לביטוח, כדי להבין טוב יותר את המצב מומלץ לשוחח עם יועץ בתחום הביטוח שמבין בתחום ביטוחי הבריאות לאנשים ים ולקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית בתחום. מומחי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח והתנאים שהכי יתאימו בשבילכם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטותטיפולים ייחודיים מצילי חיים

חשיבות ביטוח הבריאות לימאים ומשיטי יאכטות היא גדולה במיוחד, השהות הממושכת בים מביאה איתה מגוון רחב של סכנות ובעיות בריאותיות פוטנציאליות, בנוסף זמינות הטיפול הרפואי בלב ים כמעט ואינה קיימת ולכן חשוב שתהיה חברת ביטוח שתדאג לכם בכל מקום שבו תשהו.

לכן וכדי להימנע מחשבונות רפואיים יקרים במיוחד שעלולים להביא לדרדור במצבכם הכלכלי חשוב לרכוש ביטוח מבעוד מועד.

איך לקנות ביטוח בריאות לימאים ומשיטי יאכטות?מה התהליך לרכישת פוליסה

אנו ממליצים לרכוש פוליסת ביטוח לימאים ומשיטי יאכטות רק לאחר שיחה מקצועית עם יועץ ביטוח, יועצי הביטוח שלנו יוכלו להציג בפניכם את התמונה המלאה בתחום הביטוח הזה, הם יידעו להסביר על היתרונות והחסרונות של כל פוליסה שיציגו בפניכם והם יסייעו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

זה לא מכובד להעתיק