ביטוח בריאות לנכי צה"למגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לנכי צה"לשומר על הגיבורים שלנו

כיום יש בישראל 52 אלף אנשים שמוכרים כנכי צה"ל, ארגון נכי צה"ל שפועל לטובת קידום הנכים וסיוע להם בחיים האזרחיים נכנס להסכם עם חברת הראל, במסגרות החברה תספק ביטוח בריאות לנכי צה"ל, הביטוח הוא ביטוח קיבוצי לכל חברי הקבוצה אולם בשנים האחרונות נשמעה לא מעט ביקורת על הביטוח וההסכם שנחתם עם חברת הראל.

לצד זאת, עומדת לנכי צה"ל הזכות לרכוש ביטוח בריאות בכל מסגרת פרטית שנראית להם ראויה.

מה זה ביטוח בריאות לנכי צה"ל?פוליסה ייחודית ונרחבת

ראשית נתייחס לביטוח הבריאות אותו מציעה חברת הראל לנכי צה"ל במסגרת ההתקשרות שלה עם ארגון נכי צה"ל. כל נכה צה"ל מצטרף באופן אוטומטי לכיסוי החובה. בכיסוי החובה נכללים כל הטיפולים הכלולים בסל הבריאות הבסיסי. מעבר לסל הבסיסי נכי צה"ל גם זכאים לשירותים נוספים, אשר אזרחים רגילים צריכים לרכוש במסגרת ביטוח בריאות פרטי. בין השירותים הללו ניתן למנות מימון עלות השתלות אברים בישראל ומחוץ לה, טיפולים וניתוחים פרטיים בארץ, מימון טיפולים וניתוחים בחו"ל, מימון של רכישת תרופות שאינן כלולות בסל התרופות הממלכתי ועוד.

לביטוח בריאות ה"חובה", כפי שצויין נכי צה"ל מצורפים באופן אוטומטי. התשלום עבור הביטוח ממומן כולו על ידי המדינה באמצעות משרד הביטחון. פרט לנכי צה"ל עצמם גם בני המשפחה שלהם זכאים להצטרף לביטוח הזה. הביטוח נחשב למקיף באופן יחסי והוא משתלם לאור העובדה שמוצע בחינם.

מעבר לכך, יש ביטוח נוסף שמקודם גם כן על ידי ארגון נכי צה"ל והוא ביטוח רשות אשר מעניק טיפולים נוספים מעבר לטיפולים שמופיעים בביטוח החובה ולמעשה מרחיב את הכיסויים שכן מופיעים בביטוח החובה. בין הטיפולים המופיעים בפוליסה ניתן למנות כיסויים מורחבים לניתוחים פרטיים, מימון בדיקות שונות, מימון תזונאי, שירותי רופא ביתי ועוד. גם במקרה זה נכי צה"ל יכולים לרכוש את הביטוח לעצמם ולבני משפחתם.

כמו כן, צה"ל יזם התקשרות עם חברת הביטוח הראל במסגרתו חברת הביטוח מציעה ביטוח סיעודי לנכי צה"ל. הביטוח מומלץ באופן כללי לציבור נכי צה"ל ומשפחתם ובפרט לנכים הסובלים מבעיות פיזיות חמורות יחסית. מומלץ לבחון הצטרפות גם לביטוח זה.

כמה עולה ביטוח בריאות לנכי צה"ל?תופתעו מעלות הפרמיה

כיסוי ביטוח בריאות ה"רשות" נחשב לטוב ומשתלם אולם הוא זכה לביקורת מצד כמה וכמה נכי צה"ל, המבקרים טענו כי הוא היה יכול לכלול יותר שירותים וטיפולים במסגרתו לאור העובדה כי במסגרת ההסכם הקודם שילמו החברים בארגון נכי צה"ל פחות בכל חודש וקיבלו ביטוח רחב יותר. כיום המבוטחים בביטוח הרשות משלמים כ-44 ₪ בחודש, סכום המשקף עלייה של כ-10 אחוזים ביחס לביטוח הקודם ובעבור ביטוח שסך שווי התגמולים במסגרתו נמוך ב-15 אחוזים לערך.

לכן, אנו ממליצים לבחון עוד מספר אפשרויות לפני שמחליטים לרכוש את ביטוח הרשות, למשל ארגון גמלאי צה"ל, מציע לחבריו ביטוח שכולל בתוכו גם ביטוח סיעודי, בנוסף לעיתים בשוק הפרטי יש הצעות משתלמות לנכי צה"ל ולכן מומלץ לבחון את כלל האפשרויות בשוק לפני שמחליטים לרכוש ביטוח מסויים. הדבר בפרט נכון בכל הנוגע לבני משפחה, במקרה שלהם ההנחה היא פחות משמעותית ובהחלט יכול להיות שיהיה משתלם לבטח אותם באמצעות חברות ביטוח אחרות.

אם תרצו לשמוע על כל האפשרויות העומדות בפני נכי צה"ל יועצי הביטוח שלנו ישמחו לעזור לכם ולהציג בפניכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הכי טובה ומשתלמת עבורכם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לנכי צה"לכיסוי רפואי ממעלה ראשונה

החשיבות של ביטוח בריאות לנכי צה"ל גבוהה במיוחד, לאור העובדה שהם נמצאים בסיכון גבוהה יחסית לסבול מבעיות רפואיות לאורך השנים. העובדה שהמדינה דואגת להם לביטוח פרטי מטעמה מסייעת להבטיח שכל נכי צה"ל יהנו מטיפול רפואי מצויין.

חשיבות הכיסוי המורחב "רשות" לביטוח הבריאות לנכי צה"ל היא גבוהה לאור העובדה שהם מספקים לנכי צה"ל גישה לטיפולים רפואיים שהעלות של חלקם גבוהה למדי בשוק הפרטי, או שאיכותם פחות גבוהה כאשר הם נרכשים במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי של קופת החולים.

איך לקנות ביטוח בריאות לנכי צה"ל?זכאות לפוליסה בהנחה

חשוב לרכוש ביטוח בריאות רק לאחר בחינה מספקת של האפשרויות, הביטוח שמוצע על ידי ארגון נכי צה"ל נחשב לטוב למרות הביקורת עליו, בטח ביחס לשוק הפרטי. אולם, תמיד כדאי לשמוע על עוד אפשרויות ובמיוחד בכל הנוגע לביטוח של בני המשפחה שלעיתים יוכלו למצוא הצעות משתלמות יותר אצל חברות ביטוח פרטיות אחרות. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לבחון את כל קשת האפשרויות העומדות בפניכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק