ביטוח בריאות לנשים בהריוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לנשים בהריוןפוליסה מורחבת ל 9 חודשים

תקופת ההיריון היא אחת התקופות הכי מיוחדות לכל אישה ולכל זוג. נשים רבות עוברות את תקופת ההריון באופן קל יחסית, אולם חלק לא קטן מהנשים נאלצות לטפל במגוון בעיות שעולות במהלך התקופה. חלק מן הבעיות הללו גורר טיפולים, לעיתים יקרים שאת חלקם ניתן לקבל רק במסגרות פרטיות.

נשים שכבר רכשו ביטוחי בריאות פרטיים יוכלו לקבל החזר על ההוצאות שלהן בעבור מגוון רחב של טיפולים, המאמר הזה יעסוק ביתרונותיו של ביטוח בריאות לנשים בהריון.

פוליסת בריאות לאישה בהריוןמה כלול בכיסוי הרפואי?

חשוב לציין, אין ביטוח בריאות שמתאים במיוחד לנשים בהריון, הכיסוי שהאישה מקבלת מהמדינה במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי הוא טיפול ידוע וקבוע מראש. הטיפול הניתן במסגרת קופת החולים הוא מגוון ורחב יחסית וכולל בתוכו מספר גדול של טיפולים ושירותים, בין היתר הטיפולים שרוב הקופות מציעות ללקוחותיהן הם –  אבחונים גנטיים, MRI עוברי, מעקב הריון, בדיקת מי שפיר, אולטרסאונד למגוון מטרות, סקירת מערכות מוקדמת, טיפולים בהעמסת סוכר ועוד.

מעבר לכך, רוב קופות החולים מציעות ללקוחותיהן חבילות לידה, במסגרת החבילות הללו נכללים השירותים הבאים – אחות ליווי הריון, האחות מלווה את האישה במהלך ההיריון ומיד לאחריו, האחות מתייעצת באופן תדיר עם רופא הנשים ותייעץ במגוון רחב של נושאים, היולדת הטרייה תקבל בנוסף ייעוץ בכל הנוגע להנקה באמצעות שיחות טלפון או במפגשים פנים מול פנים ועוד מגוון רחב של שירותים לאחר הלידה.

על אף העובדה שהביטוח הממלכתי נשמע מקיף למדי, יש מספר לא קטן של בדיקות ושירותים שלא כלולים בסל השירותים שמעניקה קופת החולים או שגובה ההשתתפות העצמית של המבוטחת הוא גבוה במיוחד. במקומות הללו נכנסות חברות הביטוח הפרטיות שמציעות טיפולים משלימים למובטחות שלהן במסגרת ביטוח הבריאות הסטנדרטי שהן מציעות.

בין השירותים המוצעים על ידי חברת הביטוח לנשים בהריון ניתן למנות את השירותים הבאים:

בדיקות שקיפות עורפית – בדיקה זאת יכולה להתבצע עד לחודש החמישי להריון, הבדיקה הזאת יכולה לזהות בעיות פוטנציאליות שהילד עלול לסבול מהן כמו תסמונת דאון. את הבדיקה מבצע רופא והיא לא נחשבת לבדיקה פולשנית ולכן נשים רבות מעוניינות לעבור אותה.

בדיקת סיסי שליה – בדיקה נפוצה זאת מתבצעת לרוב עד החודש השלישי להריון, הבדיקה הזאת דומה למדי לבדיקת מי שפיר ומטרתה לזהות בעיות גנטיות, בגלל הדמיון של הבדיקה לבדיקת מי שפיר רוב הנשים בהריון מבצעות אותה רק כאשר יש חשש כלשהו לבעיה גנטית.

טיפולים נוספים לפני ואחרי הלידה – חברות הביטוח הפרטיות מממנות למובטחות שלהן שהות במלונית מספר לילות לאחר הלידה, הן גם ממנות קורסי הנקה והכנה ללידה נוספת, הם מציעים קורסי הנקה ועוד מגוון רחב יחסית של שירותים וטיפולים למבוטחת.

ביטוח בריאות למהלך הריוןהאם המחיר קופץ משמעותית?

המחיר של ביטוח בריאות לנשים בהריון אינו שונה למעשה מעלות הביטוח הרגיל לאישה שלא בהריון ובתנאי שהאישה מחזיקה בביטוח לפני שנכנסה להריון. כלומר אישה בריאה בדרך כלל תצטרך לשלם סכום של כמה עשרות שקלים בחודש עבור הביטוח.

אישה בהריון עלולה להיתקל בבעיה בבואה לרכוש ביטוח בריאות פרטי היות והדבר כרוך לרוב בהוצאות גדולות יחסית מצדה של חברת הביטוח ולכן חלק מהחברות נמנעות מלבטח נשים בהריון או שהפרמיה החודשית שהן גובות בעבור הכיסוי הביטוחי גבוהה למדי.

לאור זאת אנו ממליצים למי שרוצה להנות מהשירותים המוצעים על ידי חברות הביטוח למבוטחות שלהן במהלך תקופת ההיריון להקדים ולרכוש ביטוח בריאות פרטי לפני הכניסה להריון. הדבר יהפוך את רכישת הביטוח לזולה וקלה בהרבה.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו להציג בפניכן את כל האופציות העומדות לרשותכן בקרב חברות הביטוח השונות, הם יידעו להציג את השירותים המוצעים לנשים בהריון במסגרת כל פוליסה וידעו לייעץ לגבי כל פוליסת ביטוח ולהציג את היתרונות והחסרונות שלה.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Tour & Care

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

פוליסת בריאות להריוןכיסוי רפואי הכרחי

לביטוח בריאות פרטי יכולה להיות חשיבות גדולה לאישה בהריון, החשיבות הזאת יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון תחומים, גם בתחום הבריאותי באמצעות מימון של טיפולים ובדיקות יקרות יחסית שלא כלולות בסל הבריאות הממלכתי וגם בתחום הרווחה הכולל מימון של שהייה במלונית ומימון טיפולים משלימים.

איך לקנות ביטוח בריאות לנשים בהריון?תהליך קצר ופשוט

כדאי לרכוש ביטוח בריאות רק לאחר שתסקרו את השוק באופן הולם, ניתן לעשות סקירה הזאת בסיוע יועצי הביטוח שלנו שמכירים את תחום ביטוחי הבריאות ברמה הגבוהה ביותר. היועצים שלנו יוכלו להציג בפניכן ביטוחים שיתאימו לכן מבחינה תקציבית ומבחינת היקף הטיפולים והכיסוי שתקבלו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק