כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

מהן הבדיקות הנדרשות בהריון? האם ניתן לבצע אותן באופן פרטי?

בתקופת ההריון את עתידה לעבור סדרת בדיקות שגרתית, על מנת לקצר את זמן ההמתנה שלך מול קופות החולים, ריכזנו את הבדיקות שתוכלי לבצע בפרטי.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

בדיקות רפואיות בהריון

סביב נושא בריאותי רגיש ובעל חשיבות גבוהה כמו הריון, כדאי לוודא שאת מקבלת את היחס הכי אישי, מקצועי ונגיש עבור כל צורך שעולה במהלכו. מומלץ לא להקל ראש ולא להתפשר ולהשקיע את העלות הנדרשת בהתאם. האפשרות המתבקשת במצב כזה היא מעבר לטיפול פרטי במהלך ההריון, רוצה לדעת אילו בדיקות יש לבצע במהלך ההריון והאם ניתן לעבור אותן באופן פרטי? התשובות  והמלצות בנוגע לביטוח בריאות לנשים בהריון לפנייך בקטע הבא.

הבדיקות הנדרשות במהלך הריון

הריון דורש תשומת לב מתמדת, לא רק ממך על ידי הקשבה ודאגה לגוף שלך אלא גם מרופאים מומחים.

במהלך ההריון תדרשי לעבור בדיקות רבות שנועדו ללוות אותך ואת העובר לאורך כל הדרך ולוודא תקינות של ההריון.

יש להיות במעקב של בדיקות אצל אחות באופן קבוע – אחת לחודש ולקראת הסוף אחת לשבועיים- יש לבדוק לחץ דם, משקל, בצקות וחלבון בשתן. בנוסף, יש לערוך בדיקות אולטרסאונד בבדיקות אלו רופא/ת נשים יבדקו את מיקומו של שק ההריון ואת דופק העובר. בבדיקת האולטרסאונד ניתן יהיה לגלות את גיל הריון, ומספר העוברים.

בהמשך יש לבדוק מומים כרומוזומליים בעובר, על ידי בדיקות סיסיי שליה, בדיקת אולטרסאונד שנקראת שקיפות עורפית ובדיקה נוספת אותה עושים בשבועות מאוחרים יותר, היא בדיקת מי שפיר.

עם התפתחותו של העובר, עורכים  סקירה מוקדמת למערכות בגוף העובר, ובדיקת מערכות מאוחרת בהן ניתן יהיה לצפות באיברים נוספים שלא נבדקו קודם.  בדרך כלל  בדיקות אלו נעשות בחסות קופת החולים בה אתן חברות תחת מרכזי בריאות האישה אך ניתן לעשות בדיקות אלו בכיסוי ביטוח בריאות פרטי הריון.

ביטוח בריאות לנשים בהריון

בביטוח הבריאות הרגיל שלך, כחלק מסל הבריאות הממלכתי ניתן לרכוש פוליסה מיוחדת עבור ההריון. ביטוח בריאות לנשים בהריון מכסה בדיקות, טיפולים וייעוץ. בתוך מסגרת ביטוח לנשים בהריון, נכללות בדיקות גנטיות, סקירת מערכות, בדיקות שקיפות עורפית, סיסי שיליה ומי שפיר. כמו כן, ביטוח בריאות לנשים בהריון נותן זכאות לכיסוי הוצאות סביב ההריון כגון קורס הכנה ללידה, יועצת הנקה,אירוח במלונית לאחר לידה, ועוד. כדי לא להיות תלויה בעומס וזמינות השירות בקופות החולים, ניתן לעבור לטיפול פרטי דרך ביטוח בריאות לנשים בהריון.  ביטוח בריאות לנשים בהריון פרטי מאפשר שירותים שביטוח ממלכתי אינו מאפשר, לדוגמה- טיפולים ובדיקות שמצריכים שהות באשפוז.

כיצד תעשי זאת?

אל תתפשרי, ערכי השוואות מחירים ובחרי את הביטוח המתאים ביותר עבורך ועבור העובר. בדקי אילו שירותים נוספים מוצעים בטיפול הפרטי ותראי שהם משתלמים לך. כמו כן, נצלי את הטיפול הפרטי ומצאי את הרופאים המומלצים ביותר בתחום שילוו אותך לאורך המסע הזה.

ביטוח בריאות פרטי הריון מאפשר לך להרגיש בטוחה ככל שניתן במהלך ההריון, כך שתעברי את התקופה בקלות ובבריאות וגם תוכלי להצליח להנות ממנה!

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק