כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לנשים בהריון מומלצות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

Basic Platinum

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לנשים בהריון
בלוג ביטוח בריאות לנשים בהריון

מפסיקים להמתין לקופה - כיצד תוכלי ליהנות מטיפול פרטי במהלך ההיריון

כנראה שאין דבר מתסכל יותר לאישה בהריון מאשר להמתין לתורים, מצד אחד יש מספר רב של בדיקות שחשוב לעבור ומצד שני ההמתנה הבלתי נגמרת לקופות החולים מייאשת. ישנה אלטרנטיבה מצויינת וקוראים לה ביטוח בריאות לנשים בהריון
צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח בריאות לנשים בהריון

במהלך ההיריון עולים מתחים רגשיים רבים מתוקף חוסר וודאות מהעתיד לבוא, יש שינויים מתמידים בגוף ובמצבי רוח. סביב נושאים בריאותיים רגישים ובעלי חשיבות גבוהה כמו הריון, כדאי לוודא שאת מקבלת את היחס הכי אישי, מקצועי ונגיש עבור כל צורך שעולה במהלכו. מומלץ לא להקל ראש ולהשקיע את העלות הנדרשת בהתאם. האפשרות המתבקשת במצב כזה היא מעבר לטיפול פרטי למהלך ההיריון. כיצד תוכלי ליהנות מטיפול כזה? המאמר הבא מאגד את כל הפרטים בנושא.

אילו טיפולים הריון דורש?

לפני הכניסה להריון, ובמהלכו נדרשות בדיקות רבות שנועדו ללוות את האם והעובר לאורך כל הדרך ולוודא תקינות.

הריון דורש תשומת לב  תמידית, לא רק ממך – בהקשבה ודאגה לגוף שלך אלא גם על ידי מומחים.

במהלך ההיריון יש להיות במעקב של בדיקות אצל אחות באופן קבוע- אחת לחודש ולקראת הסוף אחת לשבועיים- יש לבדוק לחץ דם, משקל, חלבון בשתן ובצקות. בהריון הראשון, מומלץ להיעזר בליווי צמוד של אחות הריון מטעם קופת החולים בה את חברה שתהווה מענה לכל עניין שיכול להטריד במהלך התקופה.

בנוסף, יש לערוך בדיקות אולטרסאונד בבדיקות אלו רופא/ת הנשים יבדקו את דופק העובר ואת מיקומו של שק ההיריון . בבדיקת האולטרסאונד ניתן יהיה לגלות את מספר העוברים וגיל ההיריון.

בהמשך יש לבדוק מומים כרומוזומליים בעובר, על ידי בדיקת אולטרסאונד נוספת שנקראת שקיפות עורפית, סיסיי שיליה ובדיקה נוספת שעושים בשבועות מאוחרים יותר- בדיקת מי שפיר.

עם התפתחותו של העובר, עורכים  סקירה מוקדמת למערכות בגוף העובר, ובדיקת מערכות מאוחרת בהן ניתן יהיה לצפות באיברים נוספים שלא בדקו קודם.  כדי לוודא כיסוי הוצאות בדיקות אלו וטיפולים נוספים במהלך ההיריון, עבור זמינות לכל טיפול שיידרש, מומלץ לעשות ביטוח בריאות לנשים בהריון, כאשר ברכישת ביטוח פרטי הריון עובר אף יותר בקלות.

ביטוח בריאות לנשים בהריון

בביטוח הבריאות כחלק מסל הבריאות הממלכתי ניתן לרכוש פוליסה מיוחד עבור ההיריון. ביטוח בריאות לנשים בהריון מכסה בדיקות, טיפולים וייעוציים שאינם מצריכים אשפוז (ביטוח פרטי לעומת זאת, כן מכסה שירות זה)

בתוך מסגרת ביטוח לנשים בהריון, נכללות הבדיקות הגנטיות, בדיקות סקירת מערכות, בדיקות שקיפות עורפית, סיסי שיליה ובדיקת מי שפיר. כמו כן, ביטוח בריאות לנשים בהריון נותן זכאות לכיסוי הוצאות סביב ההיריון כגון קורס הכנה ללידה, אירוח במלונית לאחר לידה, יועצת הנקה ועוד.

ביטוח בריאות פרטי

כדי לא להיות תלויה בעומס וזמינות השירות בקופות החולים, ניתן לעבור לטיפול פרטי דרך ביטוח בריאות לנשים בהריון, מבלי להתפשר. ערכי השוואות מחירים ובחרי את הביטוח המתאים ביותר עבורך ועבור העובר. ביטוח בריאות פרטי מאפשר לך להרגיש בטוחה ככל שניתן במהלך ההיריון, כך שתעברי את התקופה בקלות ובבריאות וגם תוכלי להצליח ליהנות ממנה.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק