ביטוח בריאות לספורטאיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לספורטאיםפוליסה מצילה חיים

ביטוח בריאות לספורטאים הוא אחד ממוצרי הביטוח החשובים ביותר לכל ספורטאי, ספורטאים נמצאים בסיכון גבוה יחסית לפציעות ולכן יש חשיבות גבוהה מאוד לרכישת ביטוח בריאות שנותן הגנה משמעותית יותר מן ההגנה המוענקת על ידי ביטוח בריאות ממלכתי המוענק לכל האזרחים מטעם המדינה.

ביטוחי הבריאות הפרטיים מבטיחים לספורטאי שבכל סיטואציה רפואית יהיה מי שיעמוד מאחוריו.

מה זה ביטוח בריאות לספורטאים?מה אני צריך באמת?

בראש ובראשונה ביטוח בריאות לספורטאים חייב לכלול בתוכו את כל הנושאים הבסיסיים החשובים לכל מי שמבוטח בביטוחי בריאות בישראל, במדינת ישראל יש ביטוח בריאות ממלכתי אותו המדינה מעניקה לכל האזרחים, הביטוח הזה מכסה מגוון רחב של מצבים רפואיים, אולם יש מספר לא מועט של טיפולים וניתוחים אשר יכולים להיות קריטיים לספורטאים שלא מכוסים על ידי הביטוח הזה.

בנוסף, קופות החולים מעניקות כיסוי נוסף שנקרא שב"ן, ביטוחים אלו הם למעשה כל הביטוחים המשלימים של קופות החולים, מאוחדת שיא, כללית מושלם וכולי. הכיסוי הביטוחי הנוסף המוענק על ידי הביטוחים הללו לרוב לא מכסה את הפציעות הקשות שלעיתים קורות לספורטאים ולכן כדי לקבל הגנה מקיפה והולמת יש לפנות לחברות הביטוח הפרטיות.

ביטוחי הבריאות הפרטיים למעשה מעניקים הגנה בהתאם לבחירת המבוטח. המבוטח יכול לבחור בין מספר פוליסות ביטוחי בריאות שונות את הפוליסה שהכי תתאים לו, כאשר לרוב ספורטאים מתעניינים יותר בכיסוי לניתוחים פרטיים ואובדן כושר עבודה. ביטוחי הבריאות הפרטיים יוכלו לתת לכם מענה לכל הדאגות הללו. במקרה בו תצטרכו לבצע ניתוח בארץ או בחו"ל במסגרת פרטית חברת הביטוח תקח על עצמה את כל העלויות ותדאג שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר, ללא קשר לעלותו.

ביטוח בריאות מותאם לספורטאים ישים דגש על נושאים כמו פציעות וניתוחים שיקומיים, כמו גם על פיצויים במקרה של אובדן כושר עבודה, טיפולים פסיכולוגיים לאחר תאונה, סיוע במקרה של נכות כמו גם מימון תרופות יקרות ומצילות חיים.

כמה עולה ביטוח בריאות לספורטאים?ביטוח איכותי ולא יקר

המחיר של פוליסות הביטוח הפרטית לספורטאים משתנה מאוד מספורטאי לספורטאית והיא תלויה במספר רחב של גורמים. הגורם העיקרי הוא תחום עיסוקו של הספורטאי, ככל שהמבוטח נוהג לעסוק בתחום ספורט מסוכן יותר כך עלות הפרמיה החודשית תגדל, בפרט ספורטאים העוסקים בתחומי אקסטרים יאלצו לשלם סכומים גבוהים יותר מ-ספורטאים שמתאמנים בתחומים "בטוחים" יותר כמו שחייה או גולף.

כמו כן, גם גורמים רגילים משפיעים על עלות הפוליסה, למשל גיל המבוטח משפיע בצורה משמעותית על מחיר הפוליסה, ככל שהמבוטח צעיר יותר כך עלות הפוליסה תרד. בנוסף, להיסטוריה הרפואית של המבוטח יש השפעה משמעותית על עלות הפוליסה, ככל שהמבוטח בריא יותר כך המחיר של הפוליסה יירד.

לאור כל הפערים הללו בין ספורטאי לספורטאי קשה לקבוע בצורה חד משמעית מהו המחיר הראוי לפוליסת ביטוח. לשם כך מומלץ לפנות ליועץ ביטוח שמבין בתחום ביטוחי הבריאות לספורטאים. מומחי הביטוח שלנו ישמחו לענות לכם ולתת לכם את התשובות לכל השאלות שיכולות לעלות בעת שאתם מתלבטים האם לרכוש ביטוח.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Preferred Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לספורטאיםגם טווח זה בסדר

לביטוח בריאות יש חשיבות אדירה לספורטאים, הם נמצאים בקבוצת סיכון יחסית בכל הנוגע לפציעות ולאובדן כושר עבודה. לכן, חשוב במיוחד שהם ידאגו לכסות את עצמם בביטוח בריאות מקיף וראוי, במיוחד לאור העובדה שחלק לא קטן מביטוחי הבריאות הסטנדרטיים מחריג פציעות ספורט, בפרט ספורט אתגרי או מקצועי.

כדי לא להגיע למצב בו הספורטאי נאלץ להתמודד עם חשבונות רפואיים יקרים במיוחד כדאי לו לרכוש לעצמו תעודת הגנה, שתספק לו תמיכה ומשענת במקרה הצורך. באופן הזה פציעה לא בהכרח תוביל לפגיעה כלכלית ולכן תאפשר לספורטאי להתרכז בהחלמה מן הפציעה.

איך לקנות ביטוח בריאות לספורטאים?האם יש פוליסה מנצחת?

חלק לא קטן מחברות הביטוח בישראל מציעות ללקוחותיהן פוליסות ביטוח מותאמות לספורטאים, חברות כמו איילון, הראל ועוד מציעות ביטוחי בריאות מותאמים לספורטאים. כאשר אתם באים לרכוש ביטוח בריאות חשוב שתבדקו מה בדיוק מוצע לכם בכל פוליסה.

אנו ממליצים לקבל את ההחלטה רק לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום ביטוחי הבריאות שידע להסביר לכם על היתרונות והחסרונות של כל פוליסה. יועץ ביטוח יידע לכוון אתכם לביטוח שהכי מתאים לכם ובמקרה הצורך אף להתאים עבורכם ביטוח באופן אישי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק