ביטוח בריאות לעובדים זריםמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח בריאות לעובדים זריםכיסוי רחב ידיים

ביטוח בריאות לעובדים זרים הוא אחד ממוצרי הביטוח החשובים ביותר, העובדים הזרים שלכם לא זכאים לביטוח בריאות ממלכתי מטעם המדינה, כך במקרה של פציעה או מחלה הם עלולים לשלם חשבונות רפואיים בסכומים גבוהים במיוחד, לאור כך נקבע כי המעסיק מחויב על פי חוק לרכוש לעובד הזר שהוא מעסיק ביטוח רפואי.

מה זה ביטוח בריאות לעובדים זרים?מה הוא כולל בפועל?

ביטוח בריאות לעובדים זרים כולל בתוכו מגוון של מקרים בסיסיים רבים, בהם כמעט כל עובד זר ייתקל לאורך השנים שלו בישראל, בין היתר ניתן למנות את הטיפולים הבאים – ביקור ראשוני אצל רופא המשפחה, זכאות לקבלת מרשמים לתרופות, מימון טיפול על ידי רופאים מומחים או השתתפות בתשלום, קבלת שירותים רפואיים טלפוניים, הפניות לאבחונים, ביקור תדיר אצל רופאת נשים, בדיקות מעבדה וחיסונים וכן קבלת טיפולי שיניים בסיסיים.

מעבר לכך הפוליסה צריכה לכלול, על פי דרישת המדינה גם כיסויים יותר מתקדמים כמו למשל כיסוי לניתוחים, כיסוי ביטוחי לביקור בבית חולים, בחדר מיון כולל הוצאות אשפוז, אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, מימון הליכון, צילומים מסוגים שונים כולל צילומי ריאות ו-CT, מימון כסא גלגלים ומימון בדיקות מתקדמות כמו בדיקות הדמיה ומנטו, פינוי באמבולנס, ביטוחים כמו ביטוחי נכות, העברת גופה במקרי מוות, ביטוח חיים ועוד.

מעבר לכך יש עוד כיסויים ביטוחיים שניתן לכלול בפוליסות אותן תרכשו לעובדים הזרים שלכם, חלק מן הכיסויים הללו הכרחיים במקרים רבים, בעיקר במקרים בהם העובד הזר עובד בעבודה מסוכנת בה יש סיכון גבוה יותר לחלות במחלות שונות או להיפצע במהלך העבודה.

העובד הזר יזכה לקבל ביטוח רפואי מקיף יחסית, שיכלול מקרים רפואיים מגוונים, המדינה למעשה מסייעת למעסיקים להגן על עצמם מפני הצורך להשתתף בהוצאות הבריאות של העובד הזר ואף לשלם עליהם. חשוב להדגיש, רכישת ביטוח רפואי לעובד הזר היא חובה קבועה בחוק ולא מחווה של רצון טוב מצד המעסיק.

חברות הביטוח מחזיקות בהסכם עם קופת חולים כללית, מהגרי עבודה אשר יבוטחו על ידן יקבלו כרטיס מגנטי של קופת החולים, איתו יוכלו להנות מכל השירותים להם הם זכאים.

כמה עולה ביטוח בריאות לעובדים זרים?מהי עלות המעביד?

עלות הפרמיה החודשית של פוליסות ביטוח פרטית לעובדים זרים עולה לרוב בין 6 ל-7 שקלים ביום, כלומר כ-200 שקלים בחודש, עלות הפוליסה לא נחשבת לגבוהה במיוחד, בעיקר מכיוון שהחוק קובע שלמעסיק מותר לנכות עד שליש מעלות הפוליסה של העובד הזה או עד 125.47 ₪ לטובת הביטוח, הנמוך מביניהם. מעובד זר שעובד בתחום הסיעוד ניתן לנכות עד חצי מעלות הביטוח למעסיק או עד 147.97 ₪, שוב לפני הנמוך מביניהם.

חשוב לציין שהמחיר הנ"ל יכול להשתנות במקרים בהם המבוטח סובל מבעיות רפואיות כרוניות מוכרות, או במקרים בה העובד עבר פציעה במהלך העבודה ולכן הסיכוי שבו יזדקק לטיפול רפואי גדל. מעסיקים אשר ירצו לרכוש לעובדים הזרים שלהם ביטוחים מקיפים יותר יצטרכו לשלם סכום המתקרב ל-400 ₪ בחודש.

בכל מקרה, לפני רכישת ביטוח בריאות אנחנו ממליצים בחום לשוחח עם איש מקצוע בתחום הביטוח, יועצי הביטוח המקצועיים שלנו יכול לספק הסברים מקיפים וכוללים על כל השאלות שיעלו לכם בקשר לביטוח לעובד זר. בנוסף היועצים שלנו יוכלו לסייע לכם למצוא את הביטוח הכי משתלם מבחינת עלות והיקף הכיסויים המופיעים בו. 

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Top Basic

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Tour & Care

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Preferred Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

 החשיבות של ביטוח בריאות לעובדים זריםקיים סיכון לעבוד ללא ביטוח

לביטוח בריאות יש חשיבות אדירה לעובדים זרים, הסיבה לכך היא שבמקרה בו הם יגיעו לבית חולים או למרפאה ללא ביטוח הם יאלצו לשלם מאות ואלפי שקלים על הטיפול בהם. הדבר עלול להוביל לפגיעה כלכלית קשה בהם.

בנוסף החוק קובע כי מעסיק אשר לא יעניק לעובדים שלו ביטוח רפואי שעומד בדרישות החוק, עלול למצוא את עצמו עומד בפני חקירה פלילית שיכולה להיגמר בעונש של שנת מאסר או בקנס גבוה, לכן רכישת ביטוח הבריאות היא לא רק אינטרס של העובד אלא גם, ובעיקר של המעסיק.

איך לקנות ביטוח בריאות לעובדים זרים?מי הם השחקנים הגדולים

לפני רכישת הביטוח חשוב מאוד לשוחח על הנושא עם מומחים בתחום ביטוחי הבריאות לעובדים הזרים שיוכלו לוודא כי הביטוח אותו אתם רוכשים עומד בכל הדרישות של המדינה, היועצים שלנו יוכלו לסייע לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. אין תחליף לידע המקצועי שלהם וליכולת שלהם להסביר כל נושא בפשטות ובבהירות.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק