ביטוח בריאות לעולה חדשמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לעולה חדשכיסוי רפואי לנחיתה רכה

לרוב, יהודים העולים למדינת ישראל מקבלים תמיכה מהמדינה והסברים בכל הנוגע לזכויות ולחובות שלהם כאזרחי המדינה. אמנם, חלק לא קטן מן העולים לא מודע לזכויות שלהם כעולים חדשים. בפרט בכל הנוגע לתחום הבריאות וביטוח בריאות ממלכתי.

לצד הקשיים והאתגרים הטמונים בעלייה חשוב להקדיש מספיק זמן ומחשבה לביטוח הבריאות, הן לביטוח פרטי והן לביטוח הציבורי. לביטוח בריאות יש חשיבות אדירה וחיוני מאוד לכל אזרח להחזיק ביטוח כזה שכן עלויות החשבונות הרפואיים יכולות להיות אסטרונומיות במסגרת פרטית.

פוליסת בריאות לעולה חדשמי זכאי לפוליסה רחבה?

מדינת ישראל מבטחת את העולים החדשים בביטוח בריאות ציבורי במסגרת חוק הבריאות הממלכתי מהיום בו הם משלמים את עלייתם למדינה, היא מעניקה את הביטוח לכל עולה ולכל בני משפחתו. באחריותו של העולה החדש לדאוג להירשם לאחת מקופות החולים. חשוב לשים לב כי עד שלא משלימים את ההרשמה לקופת החולים העולה אינו מבוטח. לכן, כדאי לא להתמהמה עם הרישום כדי שהעולה החדש יוכל לפנות במידת הצורך לקבלת טיפול רפואי מבלי לדאוג לעלויות הכרוכות בכך.

כדי להקל על העולים החדשים המדינה מציעה להם להירשם לקופת חולים כבר עם נחיתתם ארצה בנתב"ג. התושבים שמעדיפים לדחות את הרישום יכולים להירשם מאוחר יותר בבנק הדואר לכל אחת מקופות החולים הציבוריות בישראל. חשוב לציין שאם העולה או מי מבני משפחתו לא נרשם תוך 90 יום לקופת חולים, הרישום יכול להתבצע רק באמצעות סניף הביטוח הלאומי אליו הוא משתייך.

ביטוח הבריאות שמציעה מדינת ישראל נחשב לטוב ואיכותי בקנה מידה עולמי והוא כולל רשימה ארוכה יחסית של טיפולים, תרופות ובדיקות. אולם, כמו אזרחים ישראלים רבים יש סיכוי לא קטן שהעולים ימצאו שהביטוח הציבורי לא כולל מספר טיפולים מהותיים וחשובים.

כדי להתמודד עם הבעיה הזאת, העולים החדשים יכולים לרכוש ביטוח בריאות פרטי בדומה לשאר אזרחי המדינה. ביטוח הבריאות הפרטי מעניק כיסוי במספר מקרים שלא זוכים למענה במסגרת הביטוח הפרטי. בין הטיפולים הללו ניתן לכלול ביטוח לניתוחים פרטיים, ביטוח לקבלת תרופות שלא כלולות בסל הבריאות הממלכתי, ביטוח השתלות ועוד.

ביטוח בריאות לעולה חדשכמה יעלה לכם הביטוח?

כל העולים למדינה זכאים לביטוח בריאות ציבורי בחינם במהלך חצי השנה הראשונה לשהותם בארץ, עולה שלא מצא עבודה בתוך חצי שנה וממשיך לקבל דמי קיום ממשרד הקליטה יקבל פטור לחצי שנה נוספת. לאחר התקופה הזאת העולים החדשים יצטרכו לשלם עבור ביטוח בריאות ממלכתי סכום זהה לסכום אותו משלמים יתר אזרחי המדינה.

עלות הביטוחים הפרטיים זהה ברוב המקרים לעלות אותה ישלמו אזרחים ותיקים. עלות הביטוח מושפעת מקשת רחבה יחסית של גורמים הכוללים התחשבות במצב הרפואי של העולה, הגיל שלו ובנושאים אחרים. לרוב מחיר הפוליסה החודשית של ביטוח בריאות פרטי נע בין כמה עשרות שקלים לכמה מאות שקלים בחודש כאשר לרוב ההבדל טמון באיכות הכיסוי.

מומחי הביטוח שלנו יוכלו לסייע לכם לצלוח את הבירוקרטיה הישראלית, הם יידעו להסביר לכם בשפה פשוטה ומובנת מהן האפשרויות העומדות בפניכם. יועצי הביטוח שלנו יידעו להתאים לכם פוליסות ביטוח בצורה באופן שיעמוד בדרישות הכספיות שלכם ולצד זאת יבטיח שהביטוח אותו תרכשו יכלול מספיק כיסויים רלוונטיים.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
ילדודס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לעולה חדששמירה על רצף הכיסוי

ביטוח בריאות הוא אחד הביטוחים הכי חשובים שכל עולה חדש ואזרח יכול לרכוש לעצמו, ביטוח הבריאות מעניק שקט למבוטח, כל מבוטח יודע שבמקרה הצורך תהיה חברת ביטוח שתעמוד מאחוריו ותסייע לו לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר מבלי לדאוג לעלויות הכרוכות בכך.

לפני קבלת החלטה בנוגע לרכישת ביטוח בריאות, חשוב לבחון את כל האפשרויות, ויתור על ביטוח בריאות עלול לגרור הוצאות כבדות, כאשר הטיפול נעשה במסגרת פרטית ובמקרים חמורים יותר אף להתפשרות על איכות הטיפול הרפואי אותו תקבלו.

איך לקנות ביטוח בריאות לעולה חדש?3 שלבים ויש לכם ביטוח

כדאי לרכוש ביטוח בריאות רק לאחר בחינה מספקת של האפשרויות בשוק, כמו כן, כדאי לנהל לפחות שיחת ייעוץ אחת עם מומחה שמבין בתחום ביטוחי הבריאות שמכיר את התחום על בוריו ושיוכל להציע לעולה החדש יותר מפוליסת ביטוח אחת כדי שהוא יוכל לקבל את הפוליסה שהכי מתאימה עבורו.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק