ביטוח בריאות לפגיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לפגיםפוליסה מצילה חיים

הורות לתינוקות פגים מעלה במקרים רבים אתגרים רבים להורים, בתחילת הדרך התינוק החדש יהיה זקוק להשגחה הדוקה יותר מצד ההורים ומצד הרופאים המטפלים. אחת הסוגיות הכי בעייתיות בתחום הזה הוא סוגיית ביטוח בריאות לפגים, זאת כיוון שהרבה מחברות הביטוח מערימות קשיים על ביטוח תינוקות פגים בביטוח בריאות פרטי, ננסה להסביר מה הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הנושא וכיצד לבטח את התינוק שלכם.

פוליסת בריאות לפגיםבמה היא מיוחדת?

לפני שניגש לסוגיית ביטוח בריאות לפגים חשוב להבין כי מבחינת המדינה, הזכויות המגיעות לתינוק שנולד כפג ולתינוק שנולד בזמן ובמשקל תקין הן זהות, כלומר מדינת ישראל מעניקה באמצעות חוק הבריאות הממלכתי ביטוח בריאות לכל התינוקות ללא שום קשר למצבם בזמן הלידה. המשמעות היא שהתינוק שלכם יהנה מכיסוי רפואי מצדה של קופת החולים החל מהיום בו נולד ובאותו היקף טיפולי ממנו נהנים כלל התינוקות.

הביטוח הממלכתי מטעם המדינה כולל במסגרתו טיפולים רפואיים רבים ומגוונים, כך שכל הטיפולים הבסיסיים להם אולי יזדקק התינוק יקבלו מענה מצדה של קופת החולים. בין הטיפולים הללו ניתן למנות ניתוחים במסגרת ציבוריות, מתן תרופות הכלולות בסל הבריאות הממלכתי, מתן חיסונים, מימון הביקורים בטיפת החלב הכולל מעקב אחר התפתחות הילד מבחינה פיזית ומבחינה שכלית וכן ביקורים תדירים בקופת החולים.

הורים רבים רוצים להבטיח לילדים שלהם טיפול מקיף יותר באמצעות חברות ביטוח פרטיות, שכן הוא מכסה קשת רחבה יותר של מקרים רפואיים ומעניק להורים מגוון רחב יותר של אפשרויות טיפול במסגרת גופים פרטיים. בין הטיפולים אותם ניתן לקבל באמצעות ביטוחי בריאות פרטיים ניתן למנות מימון ניתוחים במסגרות פרטיות, מימון ניתוחים בחו"ל, מימון תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות ועוד.

המענה הביטוחי שמעניק ביטוח בריאות פרטי לתינוק הוא רחב מאוד ולמעשה מבטיח ששיקולים כלכליים לא ילקחו בחשבון בזמן שבוחרים את הטיפול הטוב ביותר לילד. במקרה הצורך, חברת הביטוח תקח על עצמה את כל או את הרוב הגדול של ההוצאות הקשורות בטיפול לו התינוק יזדקק.

לכאורה נשמע שאין שום סיבה לא לרכוש ביטוח בריאות פרטי לילד, הרי כל הורה רוצה לוודא שהילד שלו יקבל את הטיפול הטוב ביותר במקרה הצורך. הבעיה מתחילה בכך שחברות ביטוח רבות נמנעות מלבטח תינוקות שנולדו כפגים. זאת למרות העובדה שרוב גדול של המחקרים מראה שהרוב המוחלט של התינוקות שנולדו פגים מתפתחים בסופו של דבר בהתאם לשאר בני גילם וברוב הגדול של המקרים הם לא סובלים מבעיות רפואיות כתוצאה מכך שנולדו כפגים.

פעמים רבות, גם חברות ביטוח שמסכימות לבטח את התינוק מכניסות כמות גבוהה במיוחד של החרגות שלמעשה הופכות את הביטוח ללא משתלם ולא כדאי להורים, זאת בעיה שעולה מדי פעם לתודעה הציבורית אך לצערנו עד היום לא קיבלה מענה מספק.

כיסוי רפואי מלא לפגיםכמה יעלה ביטוח כזה?

כפי שציינו, במקרים רבים קשה למצוא חברת ביטוח שתסכים לבטח את התינוק וגם במקרים בהם החברה מסכימה לבטח את התינוק הפרמיה החודשית שהיא דורשת גבוהה למדי ויכולה להגיע למאות שקלים בחודש, זאת לעומת כמה עשרות שקלים בחודש עבור תינוק שלא נולד כפג.

כמו כן, בניגוד לתינוקות שנולדו במצב תקין במקרים רבים עלות הביטוח תרד ככל שיחלוף זמן מתאריך הלידה, כאשר מצבו הרפואי של התינוק יתבהר. לכן, בחלק מהמקרים ייתכן שיהיה חכם יותר להמתין מספר חודשים לפני רכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטית לתינוק.

על כל פנים, לפני רכישת ביטוח בריאות לפג חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי, יועצי הביטוח שלנו ידעו להסביר לכם על האפשרויות העומדות בפניכם, הם יוכלו להסביר האם הביטוח מעניק לכם הגנה מספקת או שכמות ההחרגות שהוכנסו לפוליסה הפכו את הביטוח ללא משתלם, הם יוכלו לייעץ לכם מהו הביטוח הכי מתאים עבורכם והאם בכלל כדאי לכם לרכוש ביטוח בריאות פרטי לתינוק שלכם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסויים חשובים לפגיםביטוח בריאות חיוני מאוד

החשיבות של ביטוח בריאות לפגים היא די גבוה, אולם כפי שכבר ציינו בחלק מהמקרים לא ניתן לרכוש את הפוליסה או שהפוליסה לא תהיה מספיק טובה, לכן גם אם אתם לא מצליחים למצוא פוליסה מתאימה בחודשים הראשונים אל תתייאשו ותנסו שוב כאשר תהיה יותר וודאות בנוגע להתפתחות של התינוק.

פוליסת בריאות לפגיםכיצד רוכשים ביטוח בריאות?

כפי שציינו לעיל, רכישת פוליסת ביטוח לפג יכולה להיות בעייתית לעיתים, לכן יש חשיבות גבוהה במיוחד לשוחח עם איש מקצוע בתחום לפני שמחליטים לרכוש פוליסה כזאת או אחרת. יועצי הביטוח שלנו ידעו להסביר לכם מה הדרך הכי טובה לרכוש ביטוח ואיזה ביטוח הכי מתאים לכם ולילד שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק