ביטוח בריאות לצוללניםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לצוללניםכיסוי רפואי מציל חיים

צוללנים עומדים בפני סכנות רבות במהלך הצלילה, הם עלולים להזדקק לפינוי רפואי, לחילוץ ולטיפולים מיוחדים אשר לא זמינים בכל בית חולים. לאור כך צוללן מחויב לרכוש ביטוח בריאות לצוללנים. מעבר לכך, צוללנים מקצועיים, אשר עובדים בתחום לפרנסתם יצטרכו לרכוש ביטוחים מקיפים יותר ואף ביטוח לתאונת עבודה. באמצעות ביטוח הבריאות אותו תרכשו תוכלו להיות בטוחים שהטיפול שתקבלו יהיה ברמה הגבוהה ביותר ובנוסף לא תצטרכו לדאוג מעלויות הטיפול.

פוליסת ביטוח לצוללניםמהי כוללת בפועל?

ביטוח בריאות מבטיח לצוללן כי במקרה של מקרה חירום רפואי, או בעקבות בעיה רפואית שנגרמה בגלל הצלילה, הוא יזכה לקבל את הטיפולים הכי טובים שניתן למצוא, חברת הביטוח תממן לצוללן את כל הטיפולים אותם הוא יצטרך לעבור, כך שהעלות הכלכלית של הטיפולים לא תיפול על כתפיו.

חשוב להבין כי ביטוח הבריאות הייחודי לצוללנים לא בא במקום ביטוח בריאות פרטי רגיל, הוא מוגבל וכולל בעיות רפואיות הנגרמות באופן ישיר מפעולת הצלילה. לכן, אם אתם רוכשים ביטוח צוללנים לא תוכלו לוותר על שאר ביטוחי הבריאות בהם אתם מחזיקים.

מוקדם יחסית בשנות ה-80 קבעה ממשלת ישראל תקנות מחייבות בתחום הצלילה, במסגרת התקנות האלו חויבו הצוללים לרכוש ביטוח בריאות משלים שיספק לצוללנים הגנה במקרה הצורך ויממן את כל ההוצאות הנלוות לפינוי וחילוץ של צוללן במצוקה, כמו גם בהוצאות האשפוז והטיפולים הרפואיים שנגרמו כתוצאה מתאונת הצלילה.

חשוב לציין כי רוב הביטוחים המוצעים לא כוללים כיסוי ביטוחי עבור צלילה מקצועית, כלומר צלילה למטרות דייג, תיקונים או כל עבודה אחרת שמתבצעת מתחת למים ודורשת צלילה. חלק הארי של הביטוחים מציעים כיסוי לצלילה במסגרות פנאי בלבד, לכן אם אתם צוללים באופן מקצועי תצטרכו למצוא ביטוח מתאים שיספק כיסוי רחב יותר.

ביטוח בריאות לצוללניםהאם הוא יקר יותר?

עלות ביטוח בריאות לצוללנים משתנה בין צוללן לצוללן, ממש בדומה לכל ביטוח אחר גם כאן יש קריטריונים שונים המשפיעים על העלויות של פוליסת הביטוח. חברת הביטוח תבחן את הגיל של הצוללן, את מצבו הבריאותי, את הוותק שלו כצוללן ואת ההיסטוריה הביטוחית שלו. באופן טבעי צוללן צעיר יחסית עם ותק בתחום ועם היסטוריה ביטוחית נקייה ישלם פחות עבור פוליסת הביטוח שלו ביחס לצוללן מבוגר יחסית שמצבו הבריאותי פגיע.

בנוסף, גורם אחר שמשפיע על עלות הפוליסה הוא סוג הפוליסה שתרכשו, כל פוליסת ביטוח תציע לכם מחיר שונה כיוון שהיא מעניקה כיסוי שונה. ככל שתרכשו ביטוח המעניק הגנה רחבה יותר עם תקרת השתתפות גבוהה יותר ועלות ההשתתפות העצמית נמוכה כך מחיר הביטוח יהיה גבוה יותר.

אם אתם מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח לצלילה, חשוב מאוד לנהל שיחה על הפוליסות הקיימות בשוק עם איש מקצוע שמכיר את התחום ושידע לעזור לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל המידע הרלוונטי בנוגע ליתרונות והחסרונות של כל פוליסה וכן יסייעו לכם למצוא ביטוח שעונה על הדרישות שלכם מצד ומצד שני ישמור על מחיר תחרותי ומשתלם.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Tour & Care

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Premium

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסוי רפואי נרחב לצוללניםאל מול הסכנות בצלילה

כפי שציינו כל מי שרוצה לצלול חייב לרכוש ביטוח בריאות, לכן החשיבות של הביטוח טמונה בראש ובראשונה, בכך שבלי ביטוח צלילה לא תוכלו לעסוק בספורט המהנה הזה. מעבר לכך, חשוב לרכוש ביטוח טוב ולא אחד שרק עומד בתנאי הסף שהמדינה קבעה, כדי שחס וחלילה, לא תמצאו את עצמכם נאלצים לשלם סכומים גבוהים בעקבות תאונת צלילה.

כדאי שלא להיות שאננים בנוגע לביטוח, תחום הצלילה נחשב לתחום מסוכן יחסית ויש בו מספר גדול של תאונות, ביטוח בריאות טוב ישמש כמגן מול כל פגיעה שאולי תתרחש לכם במהלך הצלילה ואסור לזלזל בביטוח.

איך לקנות ביטוח בריאות לצוללנים?מי הגופים הגדולים?

שוק הביטוחים בתחום הצלילה סובל מכך שההיצע בו דל יחסית, חברות ביטוח רבות לא מציעות פוליסות ביטוח בתחום ולכן התחרות יחסית מצומצמת. יחד עם זאת, חשוב לבצע בדיקה עצמאית של הפוליסות הקיימות ואף לשוחח עם איש מקצוע בתחום.

חלק גדול ממועדוני הצלילה מציעים לרכוש ביטוח דרכם, אם אתם מתכוונים לצלול לתקופה מוגבלת (למשל חופשה של יומיים או שלושה) אז פערי המחירים לא יהיו גדולים במיוחד, לעומת זאת, אם אתם צוללים על בסיס קבוע הפערים יכולים להיות משמעותיים מאוד ואנו ממליצים בחום לשוחח עם יועצי הביטוח שלנו שישמחו להציג בפניכם את כל הפוליסות הקיימות בשוק ויעזרו לכם לבחור את פוליסת הביטוח הכי משתלמת עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק