ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהבמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהב60+ נהנים ובריאים

בני גיל הזהב נהנים פעמים רבות מאיכות חיים גבוהה במיוחד, הם יוצאים לטיולים בארץ ובחו"ל, מבלים במסעדות ובבתי קפה ומנהלים חיים מלאים ומהנים. אולם לצד זאת, חשוב לזכור כי קשישים נמצאים בקבוצת סיכון בכל הנוגע לאפשרות שהם יהיו מעורבים בתאונה, בתוך הבית או מחוצה לו, כמו כן הם נמצאים בסיכון גבוה יותר לחלות במחלות ולכן יש חשיבות גבוהה מאוד לבטח אותם באמצעות ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהב מקיף ולא בהכרח להסתפק בביטוח הבריאות הממלכתי.

מה זה ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהב?במה הוא שונה מביטוח רגיל?

ביטוח בריאות פרטי לקשישים ובני גיל הזהב אינו שונה במהותו מבחינת היקף הכיסוי שלו מכל שאר הביטוחים הפרטיים כאשר נהוג לחלק את סל האפשרויות לשלוש, סוג הביטוח הראשון הוא ביטוח בריאות פרטי שמכסה ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, במקרה הצורך חברת הביטוח תממן את העלויות הכרוכות בניתוח פרטי.

הסוג השני הוא ביטוח השתלות, ביטוח זה נכנס לפעולה כאשר המבוטח זקוק להשתלה, חברת הביטוח תכסה את כל  העלויות הקשורות בהליך ובמקרה הצורך תממן עם טיסה לחול לטובת קבלת טיפול רפואי מחוץ  לגבולות המדינה.

הסוג השלישי אליו נהוג להתייחס הוא ביטוח תרופות, ביטוח זה למעשה יממן את העלויות של תרופות שנמצאות מחוץ לסל התרופות הממלכתי. לעיתים מדובר בתרופות מצילות חיים שעלותם גבוהה במיוחד בשוק הפרטי ויכולה להגיע גם לאלפי שקלים בחודש.

החשיבות של ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהבשומרים על המייסדים שלנו

לאור העובדה שהמצב הבריאותי של אנשים בגיל הזהב עלול להשתנות בצורה ניכרת בתקופה קצרה יחסית ולאור הסיכון הגבוהה יחסית להיפצע במסגרת תאונה יש חשיבות אדירה לרכוש ביטוח בריאות פרטי שיקח על עצמו את רוב העלויות הכרוכות בטיפול בקשיש.

כדאי לזכור שיש מקרים רבים יחסית, במיוחד כאשר מדובר בבעיות חמורות בהן הביטוח הממלכתי לא מספק הגנה מספקת למבוגר. העלות של טיפולים רפואיים פרטיים במדינה נחשבים ליקרים למדי ואם יש צורך לטוס למדינה זרה הרי שהעלויות יכולות להיות גבוהות מאוד ולהגיע אף למאות אלפי שקלים במקרים מסוימים.

ביטוח בריאות פרטי יחסוך את כל ההוצאות הללו ויבטיח שהמבוטח יהנה מהטיפול האיכותי ביותר וזאת מבלי להתחשב בשיקולי עלות, שיקולים שבמקרים רבים מדי משפיעים על איכות הטיפול הרפואי לו זוכים אנשים רבים.

לפני קבלת החלטה בנוגע לרכישה או אי רכישה של ביטוח אנו ממליצים בחום לפנות לאיש מקצוע בתחום ביטוחי הבריאות לבני גיל הזהב, היועצים שלנו ידעו לספק הכוונה בכל הנוגע לרכישת ביטוח בריאות פרטי, איש מקצוע שמבין בתחום ביטוחי הבריאות יוכל להציג בפני הקשיש את הביטוחים הכי משתלמים עבורו, כאלה שיציעו מגוון רחב יחסית של טיפולים רפואיים מצד אחד ומצד שני ישמרו על מחיר הוגן.

בנוסף, חלק לא קטן מן המבוגרים זכאים לביטוח בריאות פרטי מטעם מקום העבודה בו הם עבדו, בפרט קשישים שעבדו במשרדים ממשלתיים או בגופים ציבוריים גדולים. עלות הביטוח במקרים האלה לרוב נמוכה באופן משמעותי ביחס לעלות שלה בשוק הפרטי ולכן כדאי לבחון את הסוגייה לפני שמקבלים החלטה בנוגע לרכישת הביטוח.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

מחיר של ביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהבהאם צריך לשלם יותר?

כמעט בלתי אפשרי לומר מה יהיה המחיר של פוליסת ביטוח פרטית שכן בגילאים המבוגרים יש הבדלים גדולים מאוד במצב הרפואי בין מבוטח למבוטח. בחלק מהמקרים חברות הביטוח מעדיפות שלא לבטח פונים שמצבם הרפואי לא מספיק יציב או כאלה שלדעת חברת הביטוח נמצאים בסיכון גבוהה במיוחד לכך שיצטרכו לקבל טיפול רפואי פרטי במסגרת הביטוח.

באופן כללי ניתן לומר שמבוגר שנמצא במצב רפואי טוב יחסית וללא בעיות רפואיות ישלם סכום נמוך יותר ביחס למבוגר שמצבו הרפואי בעייתי. במקרים הקלים יחסית עלות הביטוח הפרטי יכולה לעלות כ-200 שקלים בחודש ובמקרים החמורים יותר להגיע גם ל-400 שקלים ואפילו יותר.

מצטרפים לביטוח בריאות לקשישים ובני גיל הזהבאיזו חברת ביטוח הכי טובה?

כדי לרכוש את הפוליסה הטובה ביותר מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח, אדם שיוכל לסייע לכם להבין איזה ביטוח מעניק לכם שירות טוב ומקיף ואיזה ביטוח מעניק כיסוי מוגבל יחסית. כמו כן, איש מקצועי יוכל לסייע לכם לאתר פוליסות ביטוח שהמחיר שלהם משתלם מאחרות להזהיר אתכם מפוליסות יקרות מדי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

זה לא מכובד להעתיק