ביטוח בריאות לרואה חשבוןמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לרואה חשבוןכיסוי ייחודי ומקצועי

ביטוח בריאות לרואה חשבון הוא חשוב ביותר, רואי ורואות חשבון חשופים כמו כולם למחלות, לפציעות ולמצבים רפואיים הדורשים טיפול, בנוסף אופי העבודה שלהם דורש מהם זמינות ללקוחות שלהם על בסיס קבוע, חלקם אף עובדים כעצמאיים במשרד שלהם. לכן, ביטוח בריאות לרואה חשבון יבטיח שרואה החשבון יכול לקבל את הטיפול הטוב ביותר, מבלי לחשוש מהעלות שלו, כך הוא יוכל לחזור במהירות לעבודה ולספוג פגיעה כלכלית פחות חמורה.

כיסוי רפואי לרואה חשבוןמה הוא כולל למעשה?

ביטוח בריאות מבטיח לרואה החשבון כי במקרה הצורך, הוא יוכל לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, חברת הביטוח היא זאת שתממן את כל הטיפולים הנדרשים ותאפשר למבוטח להתמודד עם הבעיה מבלי לחשוב על עלות הטיפולים.

אלו ביטוחי בריאות מתאימים לרואה חשבון?כיסויים רחבי ידיים

ביטוח ניתוחים – ביטוח זה מאפשר למבוטח לעבור ניתוחים באופן פרטי, שלא באמצעות הקופה, עם הרופא בו המבוטח מעוניין בבית החולים בו הוא רוצה לעבור את הביטוח. חברת הביטוח תממן את רוב או את כל העלות של הניתוח.

ביטוח תרופות – סל התרופות הממלכתי בישראל, על אף היותו רחב וכולל מוגבל בהיקפו וקיימות תרופות שלא נכנסו אליו. התרופות הללו, שלעיתים יכולות להיות מצילות חיים לרוב יקרות מאוד. ביטוח בריאות פרטי יממן את עלות התרופות האלה ויחסוך כסף רב למבוטח.

ביטוח השתלות – במסגרת הביטוח הזה חברת הביטוח מממנת את העלויות הכרוכות בביצוע השתלה, ההשתלה יכולה להתבצע בישראל או בחו"ל וחברת הביטוח היא זאת שתיקח על עצמה את עלויות הביטוח, מא' ועד ת'.

בנוסף, חשוב לציין כי לרואה החשבון יש ביטוח בריאות פרטי מותאם במיוחד לצרכיהם המוצעת לכל החברים בלשכת רואי החשבון. הביטוח שמוצע באמצעות חברת הפניקס מתחשב בעובדה שרוב רואי החשבון מקבלים כיסוי מקיף במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים ולכן מונע כפל ביטוח שעלותו נמוכה ביחס למחיר המוצע בשוק.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כמה עולה ביטוח בריאות לרואה חשבון?עלות תועלת מצויינת

עלות ביטוח בריאות לרואה חשבון יכול להשתנות מאוד מאדם לאדם, הסיבה לרוב הגורמים לפערי המחירים הללו קשורים למצב הרפואי של המבוטח, לגילו ולהיסטוריה הביטוחית שלו. רואי חשבון, מבוגרים שבריאותם רעועה יאלצו לשלם מחירים גבוהים באופן יחסי. לעומתם, מבוטחים צעירים במצב בריאותי טוב ישלמו פחות עבור הפרמיה החודשית.

עוד גורם המשפיע בצורה משמעותית על עלות הביטוח הוא סוג הביטוח שתרכשו, היקפו והאיכות שלו. כפי שראינו לעיל יש כמה סוגים של ביטוחי בריאות, רואה חשבון שרוצה לצמצם עלויות יוכל לרכוש רק פוליסה אחת במקום פוליסה מלאה. כמו כן, ברוב הגדול של פוליסות הביטוח מוגדרת תקרת השתתפות עצמית וגבולות כיסוי, ככל שגבולות הכיסוי יהיו נמוכים יותר ורף ההשתתפות העצמית יהיה גבוהה יותר כך עלות הפוליסה תגדל.

בכל מקרה, לפני רכישת ביטוח בריאות מומלץ לפנות לאיש מקצוע שמכיר את תחום הביטוח ויוכל להסביר לכם על האפשרויות המיוחדות המוצעות לרואי החשבון. יועצי הביטוח שלנו מכירים את עולם הביטוח בצורה אינטימית ויוכלו להציג בפניכם תמונת מצב מלאה וכוללת שתסייע לכם לקבל החלטה מושכלת בנוגע לביטוח הבריאות שאותו תרכשו. אם תרצו, יועצי הביטוח שלנו יוכלו להתאים לכם פוליסת ביטוח באופן אישי כך שתקבלו בדיוק את הכיסוי שתרצו במחיר משתלם והוגן.

החשיבות של ביטוח בריאות לרואה חשבוןפוליסה חשובה מאין כמוהה

חשיבות ביטוח הבריאות לרואה החשבון היא אדירה, הביטוח יעניק לכם שקט נפשי ובמקרה הצורך תוכלו להיות בטוחים שחברת הביטוח תעמוד מאחוריכם ותעניק לכם תמיכה כספית כדי לסייע לכם להתגבר על המצב הרפואי אליו נקלעתם.

כדאי לזכור שאי אפשר לדעת מה יקרה והמחשבה כאילו לכם זה לא יקרה היא מחשבה שלפעמים מתנפצת, העלות של ביטוחי הבריאות לא יקרה במיוחד והתועלת שיכולה לצאת מביטוח כזה היא אדירה. לכן, אנו ממליצים שלא לזלזל ולרכוש ביטוח בריאות לכם ולבני המשפחה שלכם.

איך לקנות ביטוח בריאות לרואה חשבון?אל תתפשרו על מחיר

בראש ובראשונה אנו ממליצים לסקור את השוק ולבחון את האפשרויות העומדות בפניכם, נסו לחפש באינטרנט ולשאול קולגות בנוגע לביטוח הבריאות שלהם כדי שתוכלו לקבל מושג על המצב בשטח. בנוסף, אנו ממליצים לבדוק את האפשרויות המוצעות לכם על ידי לשכת רואי החשבון.

לבסוף, לפני רכישת ביטוח חשוב מאוד לשוחח עם יועץ ביטוח מקצועי שמכיר את התחום. יועצי הביטוח שלנו ישמח לסייע לכם לרכוש את הפוליסה שהכי מתאימה לכם ולהסביר לכם על היתרונות והחסרונות הטמונים בכל אחת מן האפשרויות העומדות לרשותכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק