ביטוח בריאות לרופאיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לרופאיםפוליסה מצילה חיים

ביטוח בריאות לרופאים הוא בעל משמעות רבה, רופאים ורופאות אולי נראים בעינינו כמו סופרמנים אבל גם הם לצערנו עלולים לסבול ממחלות, פציעות ובעיות רפואיות מגוונות, בניגוד למה שאולי הייתם מצפים, אוכלוסיית הרופאים לא מספיק מבוטחת ביחס לאוכלוסייה הכללית ורופאים רבים לא רוכשים לעצמם ביטוח בריאות לרופאים. הביטוח הזה הוא חשוב ביותר ומבטיח שהרופא יהנה מהטיפול הכי טוב שיש מבלי לדאוג ממחירו של הטיפול.

פוליסת בריאות לרופאיםמהי למעשה כוללת?

ביטוח בריאות מבטיח לרופא כי במקרה הצורך, הוא יקבל את טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, הוא יקבל מימון מחברת הביטוח לכל כל הטיפולים אותם הוא יצטרך לעבור, כל עוד הם לא ניתנים לו על ידי הקופה ויאפשרו לו לעבור את התקופה הקשה בה הוא נמצא באופן קל ופשוט יותר.

יש כמה סוגי ביטוח אותם ניתן לרכוש

  • ביטוח ניתוחים – המבוטח יכול לבחור לעשות את הניתוח שהוא צריך בצורה פרטית, במימון חברת הביטוח אצל הרופא שהוא יבחר ובכל מקום, המבוטח לא יהיה מוגבל לדרישות וליכולות של קופת החולים שלו וכך הוא יהנה מעצמאות גדולה יותר בבחירת הטיפול הכי טוב עבורו.
  • ביטוח תרופות – סל התרופות הממלכתי בישראל, חרף היותו מקיף באופן יחסי עדיין לא מכיל מספר תרופות חשובות ביניהן גם תרופות מצילות חיים אשר המחיר שלהן יכול להיות יקר למדי. רכישת פוליסת ביטוח בריאות שמכילה כיסוי לעלות תרופות שלא נמצאות בסל התרופות תחסוך למבוטח עלויות רבות.
  • ביטוח השתלות – הביטוח הזה יבטיח שהמבוטח יקבל מימון במקרה הצורך להשתלות בארץ ובחו"ל שמחירן יכול להגיע גם למאות אלפי שקלים במקרים מיוחדים.

 

כמו כן, כדאי לציין שהסתדרות הרופאים מעניקה לחברים בה אפשרות לרכוש ביטוח בריאות קיבוצי, הביטוח שמציעה ההסתדרות הרפואית כולל טיפולים ייחודיים והמחיר של הפוליסה המוצעת נחשב למשתלם באופן יחסי. בנוסף, אל הביטוח הזה ניתן לצרף בני משפחה נוספים עד לגיל 21 מה שמאפשר לחסוך בעלויות באופן משמעותי.

כיסוי רפואי לעובדי הרפואההאם הוא יקר יותר?

עלות ביטוח בריאות לרופאים איננה קבועה וכל רופא יכול לשלם מחיר אחר עבור הביטוח שאותו ירכוש. הבדלי המחירים הללו נובעים מפערים במצב הבריאותי של כל מבוטח עתידי. ניתן למנות בין הגורמים המשפיעים על מחיר הביטוח גורמים כמו גיל, היסטוריה רפואית ועוד. רופאים מבוגרים יותר שסובלים ממספר בעיות רפואיות ישלמו עבור פוליסת הביטוח שלהם פרמיה חודשית גבוהה יחסית. בניגוד אליהם, מבוטחים צעירים שמצבם הבריאות טוב ישלמו מחירים נמוכים באופן משמעותי.

הגורם האחרון שמשפיע על גובה הפרמיה החודשית הוא כמובן סוג הביטוח אותו תרכשו. באופן טבעי ככל שהביטוח שתרכשו יהיה טוב ומקיף יותר התשלום עבורו יהיה יקר יותר. כפי שהוסבר לעיל, יש כמה ביטוחים שאפשר לרכוש, כאשר כל אחד כולל בתוכו יותר מורסיה אחת, אפשר לשנות את גובה ההשתתפות העצמית, את תקרת האחריות של חברת הביטוח ועוד, כל הגורמים הללו משפיעים מאוד על המחיר של הביטוח.

על כל פנים, לפני שרוכשים פוליסת ביטוח אנו ממליצים בחום לנהל שיחה עם יועץ מקצועי בעל היכרות עם תחום הביטוח אשר יוכל לתת לכם הסבר מקיף על האפשרויות שיש בשוק הביטוח הנוכחי וכן, להסביר על פוליסת הביטוח שמוצעת על ידי ההסתדרות הרפואית. יועצי הביטוח שלנו מכירים את עולם הביטוח ויוכלו להציג בפניכם תמונת כוללת ומלאה שתעזור לכם להגיע להחלטות הכי נכונות בכל הקשור לרכישת ביטוח בריאות לרופאים. בנוסף, תוכלו לקבל הצעות מחיר לביטוח בריאות שיתאים בדיוק לרצונות שלכם, מבחינת עלות ואיכות.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Basic Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Basic

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

פוליסת בריאות לרופאחשובה מכל ביטוח אחר

לביטוח בריאות יש חשיבות רבה לכל אדם וגם לרופא, הביטוח הוא למעשה מגן מפני העתיד, חס וחלילה, אם תהיו זקוקים לטיפול רפואי יקר, חברת הביטוח היא זאת שתישא בעלויות הכרוכות בקבלתו, דבר זה יעזור לכם לשמור על מצבכם הכלכלי.

חשוב לזכור שאין לדעת מה טומן בחובו העתיד, חשוב להתכונן אליו מבעוד מועד וביטוח בריאות לרופאים הוא אחד הדברים שהכי כדאי לרכוש, אם תגידו "לי זה לא יקרה" אתם יכולים למצוא את עצמכם מתמודדים לבד מול מצב רפואי קשה.

איך לקנות ביטוח בריאות לרופאיםהאם יש פוליסה מנצחת?

אנו ממליצים בחום לרכוש ביטוח בריאות לרופאים רק לאחר שיחת ייעוץ עם אחד מיועצי הביטוח שלכם שיוכל להציע לכם ביטוח איכותי במחיר משתלם ותחרותי.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק