ביטוח בריאות לתושב חוזרמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לתושב חוזרנחיתה רכה הביתה

חזרה למדינת ישראל לאחר מגורים של מספר שנים בחו"ל לרוב טומנת בחובה מספר אתגרים וקשיים, רוב השבים מתעסקים במקום המגורים אליו יחזרו, בחיפוש אחר מקום עבודה עתידי וסידורים נוספים. אחד הנושאים מהם שוכחים לעיתים קרובות מדי הוא ביטוח הבריאות.

ביטוח בריאות לתושב חוזר מוענק מטעם המדינה רק לאחר שישה חודשים של מגורים רצופים בארץ, לכן צריך למצוא פתרון חלופי מתאים במהלך ששת החודשים הללו, שכן עלות טיפולים רפואיים פרטיים יכולה להגיע לאלפי או אף עשרות אלפי שקלים במהלך התקופה.

פוליסת בריאות לתושב חוזרבמה היא שונה מביטוח רגיל?

מדינת ישראל מעניקה ביטוח בריאות במסגרת חוק הבריאות הממלכתי לכל אחד מאזרחי המדינה, באופן גורף וללא יוצאים מן הכלל. הביטוח מוענק לתושבי ישראל החל מהרגע בו הם נולדים והביטוח הזה נחשב למוביל וכולל ביחס למדינות רבות בעולם. ביטוח הבריאות של ישראל כולל מספר גדול יחסית של טיפולים רפואיים כמו ביקורים אצל רופא המשפחה, מרשמים לתרופות הכלולות בסל הבריאות, טיפולי שיניים לילדים, מענק חיסונים, כיסוי עלויות של ניתוחים במוסדות ציבוריים ועוד.

הזכאות לביטוח הבריאות נשמרת כל עוד האזרח הישראלי ממשיך לגור בישראל, אולם אזרחים ישראלים שהיגרו לתקופה ממושכת לחו"ל מאבדים את זכאותם לביטוח הבריאות הממלכתי. אזרח ישראלי שעבר לחו"ל למשך שנה וחצי או יותר והפסיק לשלם דמי ביטוח לאומי לתקופה של שנה ברצף מאבד את זכאותו לביטוח בריאות ממלכתי.

יש מספר סייגים לאובדן הזכאות והיא כוללת חיילים משוחררים בתקופה של שנתיים לאחר השחרור, קטינים שחוזרים לארץ, עולים חדשים או כאלה שמשרד הפנים הכיר בהם כאזרחים עולים.

כדי לקבל זכאות צריך להמתין במשך פרק זמן ארוך יחסית, לכל שנה של שהות בחו"ל יש להוסיף חודש לתקופת ההמתנה ועד לזמן המתנה מירבי של חצי שנה. חודש נוכחות בישראל נחשב ל-25 ימים ברצף של שהות במדינה. כמו כן, מדינת ישראל מציעה לאזרחיה את האפשרות לשלם פדיון ובתמורה לזכות בביטוח רפואי ממלכתי מהיום הראשון לחזרתם לארץ.

תושבים חוזרים רבים ממהרים לשלם את הפדיון שדורשת המדינה, אשר יכול להגיע עד ל-12 אלף ₪ לפני שהם בוחנים את שאר האפשרויות העומדות לרשותם. תשלום של 12 אלף ₪ עבור ביטוח לתקופה קצרה יחסית נחשבת ליקרה יחסית ולאור זאת יש מספר חברות שמציעות לבטח תושבים חוזרים לכל אורך תקופת ההמתנה. ביטוח רפואי פרטי אמור לתת מענה ברוב המקרים שכלולים בביטוח מטעם המדינה ולכן חשוב מאוד לבחון מה המוצר שאותו אתם רוכשים.

כמה עולה ביטוח בריאות לתושב חוזר?בהשוואה לאלטרנטיביות

עלות ביטוח בריאות לתושב חוזר היא נמוכה בהרבה ביחס לעלות הפדיון, החיסכון יכול להגיע גם לעשרת אלפים שקלים לתקופה של חצי שנה. חשוב להבהיר שלא כל תושב חוזר יקבל את אותה הצעה מחברת הביטוח לאור העובדה שמבוטחים שונים סובלים מבעיות שונות ולכן מי שסובל מבעיות רפואיות שונות צפוי לשלם סכומים גבוהים יותר.

כמו כן, יש הבדלי מחירים ביחס לעלות הפוליסה, חשוב לבדוק שהפוליסה מכסה את רוב הבעיות הרפואיות היום יומיות, כמו ביקורים תדירים בקופת החולים, כיסוי בדיקות ותשלום עבור תרופות בסיסיות. כמו כן, חשוב מאוד לרכוש ביטוח שמספק כיסוי גם במקרים חמורים יותר של מחלות קשות יחסית כולל כיסוי של הוצאות ניתוח לאור העובדה שההוצאות הללו מגיעות לעשרות ומאות אלפי שקלים למי שמשלם עליהם במסגרת פרטית.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
TOP לתייר

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Safe Stay Plus

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של ביטוח בריאות לתושב חוזרכיצד זה יכול לסייע לכם

אנו ממליצים לכל תושב חוזר לבדוק את כלל האפשרויות שלו לפני שהוא מקבל החלטה, ההחלטה הגרועה ביותר תהיה לחזור לארץ ללא ביטוח רפואי מכיוון שההוצאות עלולות להיות גבוהות ויכולות לפגוע בצורה משמעותית בביטחון הכלכלי שלכם ושל משפחתכם.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניכם, הם יידעו לספק המלצות בנוגע לביטוח אותו כדאי לרכוש הם יידעו להציג במדויק את הכיסויים שמופיעים בכל פוליסה ואת הכיסויים שנעדרים ממנה, כמו כן, יועצי הביטוח שלנו ידעו לאתר עבורכם את הביטוחים הכי משתלמים מבחינת יחס עלות – היקף כיסוי.

איך לקנות ביטוח בריאות לתושב חוזר?האם רוכשים מהארץ?

ההמלצה שלנו היא לרכוש ביטוח בריאות לתושב חוזר רק לאחר שתנהלו שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, חשוב שלא להתפתות מהצעות באינטרנט היות ופעמים רבות מדובר בביטוחים לא מספיק טובים או בביטוחים שהעלות שלהם מופרזת ביחס לתועלת שהם מספקים.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק