ביטוח בריאות לתינוקמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לתינוקפוליסה מצילה חיים

לידה והורות מביאים איתם אושר גודל להורים, עם האושר הזה מגיעה גם אחריות גדולה לשמירה על הילד. אחת הדרכים הטובות ביותר לשמירה על התינוק שלכם היא לרכוש ביטוח בריאות לתינוק. ביטוח בריאות לתינוק הוא מוצר ביטוחי שכל הורה חייב לרכוש לתינוק שזה עתה נולד, התינוק שלכם ייהנה מביטוח רפואי מקיף שידאג לכל צרכיו הבריאותיים וימנע מכם הוצאות גדולות במקרה הצורך.

פוליסת בריאות לתינוקותמה היא כוללת?

מדינת ישראל מבטחת באמצעות חוק הבריאות הממלכתי כל אזרח ישראלי מהרגע שבו הוא נולד, כלומר התינוק שלכם יזכה לכיסוי רפואי בסיסי מהיום הראשון, במסגרת הביטוח הזה נכללים טיפולים רבים במקרים בו, חס וחלילה הילד סובל מבעיה רפואית המצריכה ניתוח או תרופות אבל גם טיפולים שגרתיים כמו חיסונים, ביקורים תדירים בטיפת חלב, מעקב אחר התפתחות הילד מבחינה פיזית ומבחינה שכלית ועוד.

הורים רבים חושבים שהביטוח אותו מספקת המדינה הוא ביטוח מספק ולא בוחנים אפשרויות ביטוח נוספות ומקיפות יותר, מדובר בטעות רווחת בקרב הורים צעירים רבים. אם אתם מחזיקים בביטוח רפואי פרטי אתם בוודאי מבינים למה הוא חשוב, מאותן סיבות בדיוק חשוב לרכוש ביטוח גם לתינוק, יתר על כן, בחלק מהמקרים זה אפילו הכרחי יותר, כיוון שטיפולים פרטיים בתינוק יכולים להיות יקרים במיוחד, גם ביחס לטיפולים רפואיים פרטיים למבוגרים.

ביטוח רפואי פרטי לתינוק מספק מענק מקיף, הוא יגבה את הביטוח שמגיע מטעם המדינה ובמקרה הצורך תוכלו להשתמש בו כדי להבטיח את הטיפול הכי טוב עבור הילד שלכם. הביטוח יכסה את כל או רוב העלות של הטיפולים בהם תתעניינו. תוכלו לפנות למסגרת פרטית לטובת ניתוח, לקבל תרופות שלא מופיעות בסל הבריאות הממלכתי ולקבל מגוון רחב של שירותי בריאות נוספים.

כאשר אתם ניגשים לבחור פוליסת בריאות פרטית לתינוק צריך לבדוק בדיוק מה פוליסת הביטוח מכילה, חשוב שהיא תכיל השתתפות בניתוחים פרטיים, אישור בחירת הרופא המנתח, כיסוי תרופות וטיפולים שלא נמצאים בסל הבריאות ועוד. כדאי לבדוק מה אחוז ההשתתפות העצמית ומה רמת השירות של חברת הביטוח.  חשוב לוודא שהיא כוללת את כל מה שקופת החולים לא מכסה (כמו תרופות מסוגים שונים, חוות דעת שניה וכדומה).

ביטוח בריאות לתינוק קונה לכם שקט נפשי, תוכלו להיות בטוחים שהתינוק שלכם, במידת הצורך יכול לקבל את הטיפול הרפואי הטוב והמקיף ביותר.

כמה עולה ביטוח בריאות לתינוק?האם יקר יותר מאדם בוגר?

מי שיבחן כראוי את השוק ויקבל מספר הצעות מחיר יגלה כי העלות של ביטוח בריאות פרטי לתינוק היא די זולה, העובדה הזאת נותנת מוטיבציה נוספת לרכוש לתינוק שלכם ביטוח בריאות פרטי, התועלת ביחס לעלות יכולה להיות משמעותית במיוחד. ביטוח בריאות טוב יכול לעלות כמה עשרות שקלים בחודש וביטוח מקיף במיוחד יעלה כמה מאות שקלים בחודש.

פרט נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא שככל שמצרפים את התינוק לביטוח בגיל מוקדם יותר כך הכיסוי שהוא יקבל יהיה מקיף יותר ובעלות נמוכה יותר, הסיבה לכך היא שבהרבה מקרים יש החרגות לגבי בעיות רפואיות ידועות, או שעלות הביטוח מרקיעה כתוצאה מבעיות ידועות מראש. ככל שתצרפו את התינוק לביטוח מוקדם יותר, כך הסיכוי שתגלו בעיה קטנה יותר.

אנו ממליצים לכל הורה לבטח את התינוק של בביטוח בריאות פרטי, התועלת ביחס לעלות משתלמת במיוחד בתחום הביטוח הזה. אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לביטוח אנו נשמח לסייע לכם באמצעות אחד מיועצי הביטוח שלנו. תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם על פוליסות הביטוח הקיימות, על היתרונות והחסרונות שלהם ועל העלות שלהם. בנוסף, נוכל להתאים לכם פוליסת ביטוח אידיאלית בהתאם לתקציב אותו תהיו מוכנים להשקיע בפוליסה.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
ילדודס

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
יאנגז

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסוי רפואי מלא לתינוקביטוח יקר מפז

כפי שכבר בטח הבנתם, החשיבות של ביטוח בריאות לתינוק היא אדירה, רכישת הביטוח תסייע לכם במקרה בו תתגלה בעיה רפואית, או שיהיה צורך לעבור ניתוח. ביטוח הבריאות ידאג שהעול הכלכלי הכרוך בטיפולים פרטיים לא יפול על כתפיכם ותוכלו להבטיח את הטיפול הטוב ביותר לתינוק שלכם.

כיצד לרכוש כיסוי לתינוק?תהליך קצר ופשוט

ההמלצה שלנו היא לרכוש ביטוח בריאות לתינוק שלכם רק לאחר שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח, חיפוש שטחי באינטרנט יכול להוביל אתכם לרכישה של ביטוח לא מספיק טוב, או לחילופין לרכישה של ביטוח יקר ללא צורך. אנו נשמח לעזור לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר שיהיה מותאם בצורה ההדוקה ביותר לצרכים שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק