כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לעוברים לארהב מומלצות
ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

Tour & Care

ביטוח בריאות

מדיכלל בייסיק

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לעוברים לארהב
בלוג ביטוח בריאות לעוברים לארהב

מעבר לארצות הברית- כל מה שחשוב לדעת

עוברים לארצות הברית? איזו התרגשות! ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אז רגע לפני שאתם רצים לשדה התעופה, הנה כמה דברים שחשוב שתסגרו כבר בארץ
צוות ביטוח

צוות ביטוח

עוברים לארהב

כנראה מצאתם סיבה נהדרת לעבור לארצות הברית, בין אם עבור עבודה, לימודים, או משום שפשוט רציתם לשנות אווירה. אתם ודאי נרגשים ואולי מעט לחוצים אך וודאו שאינכם מפספסים מספר דברים חשובים שכדאי לסדר לקראת מעבר לארצות הברית. לכן, ריכזנו מידע חיוני ומועיל בדיוק עבורכם:

הצעד הראשון- תכנון כלכלי

מאוד חשוב שתערכו תכנון כלכלי לקראת המעבר מכיוון שההכנות כשאתם עוברים לארצות הברית וכל מה שכרוך במעבר, החל מהוצאת ויזה, ביטוח בריאות לארצות הברית, סידור מגורים ועוד, עלולים להוות הוצאה כלכלית משמעותית עבורכם. אם אתם עוברים לארצות הברית עבור מטרות עבודה, שימו לב שייתכן שהמעסיק שלכם ממן חלק מההוצאות, חשוב להיות מודעים איזה חלק מהנטל הכלכלי של המעבר מוטל באחריותכם.

נחיתה רכה וקלה

אם אינכם מתכוונים לצאת להרפתקה מלאה בהפתעות כשאתם עוברים לארצות הברית , ואתם רוצים שתהיה לכם נחיתה רכה והסתגלות מהירה ככל הניתן, השתדלו להיערך מראש במציאת מקום מגורים- רצוי היכן שיכולה להיות לכם קהילה להעזר בה, מסגרת מתאימה עבור ילדיכם, ואולי אף שווה לתרגל ולשפר קצת את האנגלית כדי לבוא מוכנים. שימו לב שבארצות הברית כל מדינה פועלת באופן עצמאי, ישנם הבדלים בחקיקה ובמערכות הציבוריות ואת ההכנות יש לעשות בהתאם ליעד הספציפי שבחרתם.

לדאוג לויזה

בנוסף, עליכם לדאוג לאשרת שהייה- ויזה, עליכם להצטייד בסבלנות ולקחת מרווח זמן עודף לפני מועד המעבר לארצות הברית וזאת משום שהאמריקאים מחמירים מאוד עם הנושא, וכל התהליך עלול להימשך זמן רב.
החל מהשגת המסמכים הדרושים, הגשת הבקשה, קביעת ראיון ועד קבלת האישור. אם אינכם נוסעים לבד, וודאו שתהיה לכם גם ויזה מתאימה עבור בני המשפחה שלכם, וכמו כן דרכון בתוקף לכל אחד.

ביטוח בריאות

כמובן, אם אתם עוברים לארצות הברית, כמו בכל שינוי מקום מגורים לחו"ל, חשוב מאוד לדאוג לביטוח בריאות. לביטוח בריאות בארצות הברית יש חשיבות גדולה עקב המחירים הגבוהים אליהם יכולים להגיע טיפולים רפואיים, אפילו הבסיסיים ביותר עבור מי שאינו מבוטח. תוכלו לבחור האם לעשות ביטוח בריאות מקומי, אך חשוב שתבדקו מה העלות ואילו שירותים הוא כולל. כדאי לשקול רכישת ביטוח בריאות בארץ שיתאים לצרכים המדויקים ועבור כל תרחיש אפשרי, היתרון המשמעותי הוא שירות בשפה העברית ושמירה על זכויותיכם כאשר תגיעו לביקור בארץ.

טיפ אחרון

יתכן שהקרובים שלכם – בני משפחה או חברים עברו חוויה דומה בעבר אך יש לזכור שלכל אחד צרכים שונים, ולא בטוח שהחוויה שהם עברו מתאימה עבורכם. נסו להיעזר ככל הניתן בגורמים מקצועיים עבור ויזה, ביטוחים, טיסות, ונדל"ן ואל תסמכו רק על מידע מהאינטרנט או המידע שקיבלתם מקרובים. מידע ממקורות אחרים עלול להיות מועיל אך לעיתים מבלבל. השתדלו לפעול בהתאם למה שמדויק עבורכם כך שיהיה לכם המעבר הנוח והבטוח ביותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק