כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות לעוברים לארהב מומלצות
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

ניתוחים Upgrade

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות לעוברים לארהב
בלוג ביטוח בריאות לעוברים לארהב

עוברים לארה"ב? אל תשכחו לקחת אתכם ביטוח

ארצות הברית היא עדיין אחת המדינות המבוקשות ביותר לרילוקיישן של ישראלים בזכות הנופים, הקהל והשירותיות האמריקאית הידועה
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

עוברים לארהב

אם אתם עוברים לארה"ב כי אתם יוצאים לשליחות/ מצאתם את עבודת חלומותיכם/ אתם שואפים להשלים את הדוקטורט באוניברסיטה נחשבת בארה"ב או שפשוט מתחשק לכם לשפר את האנגלית ולחיות את החלום האמריקאי – לפני שאתם יוצאים מהארץ, תדאגו לבריאותכם- ואל תשכחו לעשות ביטוח!

בין המשימות והארגונים הרבים שיש לקחת בחשבון אם עוברים לארה"ב , אחת המשימות החשובות ביותר שיש לדאוג להן טרם הנסיעה לחו"ל היא רכישת ביטוח בריאות רלוונטי.

מהו ביטוח רפואי?

ביטוח בריאות הוא התחייבות המכסה את השירותים והטיפולים הרפואיים שאנו זקוקים להם- בין אם טיפול חירום או טיפול יומיומי בסיסי. בארץ אנו מבוטחים על ידי קופת החולים בה אנו חברים, והיא דואגת למגוון שירותינו הבריאותיים. במידה ואינכם נמצאים בארץ ביטוח הבריאות הרגיל של קופת החולים אינו תקף.

למה חשוב לעשות ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל?

לתיירים בחו"ל אין ביטוח רפואי, ולכן במקרה של בעיה רפואית הדורשת טיפול יש חשיבות גדולה לביטוח. ביטוח רפואי מעניק ביטחון ולוקח אחריות על מצבנו הרפואי, כשאנו רוכשים את פוליסת הביטוח מחברת ביטוח היא תהווה עבורנו כתובת בטוחה שניתן לפנות אליה בכל עת לפי הצורך. קבלת מענה רפואי בארצות הברית, אפילו הבסיסי ביותר עברו אלו שאינם מבוטחים יכול להגיע לעלויות גבוהות מאוד. לכן כדאי לעשות ביטוח רפואי לישראלים בארצות הברית.

איך לבחור ביטוח רפואי?

ישנן חברות רבות בישראל המספקות שירותי ביטוח רפואי לחו"ל, אם אתם עוברים לארה"ב עשו מחקר מקדים ומצאו את חברת הביטוח המתאימה לצרכים שלכם, למצבכם הרפואי, לאופי השהות, ליכולות הכלכליות שלכם.

ביטוח בריאות יכול להיות בסיסי ביותר , אך ישנן תכניות ביטוח מורחבות, שמלבד קבלת שירות רפואי בסיסי, כוללות קבלת שירות מרופאים מומחים, כיסוי הוצאות טיפולי חירום במקרים של פציעה, פינוי לבית חולים ואף הטסה חזרה לארץ לצורך קבלת מענה רפואי במערכת הבריאות בישראל.

מכיוון שככל הנראה מדובר במעבר לתקופה ממושכת, כדאי לעשות את הביטוח המקיף המותאם ביותר לכל תרחיש. ניתן כמובן לבחור לבצע ביטוח רפואי מקומי, אך יש לקחת בחשבון יתרונות מרכזיים ברכישת פוליסת ביטוח בחברת ביטוח ישראלית והם שירות לקוחות בשפה העברית, ושמירת הזכויות הרפואיות בביקורים בארץ במהלך התקופה.

כשמדובר בבריאות שלכם אל תקלו ראש, בררו אלו אפשרויות מוצעות לכם ומה העלות ועשו את השיקולים הנכונים עבורכם. יש לשים לב טוב טוב באילו מקרים ביטוח הבריאות מכסה את ההוצאות ואלו מקרים נדרשת השתתפות עצמית.

תזכורת אחרונה

לפני שאתם עולים על הטיסה ועוברים לארה"ב (לתמיד או רק לתקופה קצרה) וודאו שיש בידכם את כל פרטי הביטוח הרפואי ושיש לכם את פרטי אנשי הקשר הרלוונטיים בחברת הביטוח. כך, תוכלו לנסוע בראש שקט ולדעת שמה שלא יקרה יש לכם למי לפנות.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק