ביטוח בריאות קולקטיבי לגננותמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח בריאות לגננותביטוח ייחודי למקצוע

הסתדרות המורים מציעה לכל החברים בה, כולל הגננות, הטבות רבות. אחת ההטבות מהן נהנים החברים היא ביטוח בריאות קולקטיבי לגננות, הביטוח שמחירו נחשב לזול ביחס לביטוחי בריאות פרטיים אחרים בשוק הביטוח כולל כמות גדולה של טיפולים והרחבות שחלק מהן לא מוצעות לציבור הרחב והעלות של חלקן יקרה מאוד למי שרוצה לרכוש אותן באופן עצמאי. מהסיבה הזאת כמעט כל הגננות והמורים רוכשים את הביטוחים הללו.

פוליסת בריאות לגננותמה היא כוללת?

הסתדרות המורים דורשת מחבריה תקופת אכשרה טרם קבלתם להסתדרות וקבלת זכאות להשתתפות בביטוח הבריאות הקולקטיבי שמוצע לחברי ההסתדרות. עם סיום תקופת האכשרה החברים החדשים יכולים לבטח את עצמם ואת בני משפחתם, כאשר עלות הביטוח לבני המשפחה יקר יותר מהמחיר המוצע לחברי ההסתדרות ובכל זאת המחיר תחרותי ולרוב משתלם.

נציין כי הביטוח לא מכסה ומפצה על בעיות רפואיות קיימות, המשמעות היא שמבוטח שמעוניין לרכוש ביטוח לא יהנה מכיסוי מחברת הביטוח אם הטיפול קשור למצב רפואי מוכר. כמו כן, מבוגרים מעל גיל 65 לא ייהנו מכיסוי מצד חברת הביטוח בכל הנוגע לבעיות רפואיות שהתגלו בששת החודשים הראשונים לחברות בביטוח הבריאות.

השירותים שמציעה חברת הביטוח עמה עובדת הסתדרות המורים למבוטחים דומים לשירותים המוצעים בשוק הפרטי ההבדל טמון בעיקר במחיר ובכך שחלק מהשירותים מוצעים במתכונת מורחבת. בין השירותים המורחבים ניתן למצוא ביטוח תרופות שמשלם עבור תרופות שלא נכללות בסל התרופות הממלכתי, ביטוח ניתוחים בארץ ובחו"ל שמאפשר למבוטח לעבור ניתוח במתכונת פרטית בארץ או בחו"ל במימון חברת הביטוח. ובנוסף ביטוח השתלות מורחב למימון השתלות בארץ או מחוץ לה.

יתר על כן, בביטוח נכללים טיפולים מיוחדים שלרוב לא נכללים בביטוחי הבריאות כמו טיפולים פסיכולוגיים, מימון התייעצות עם מומחים פרטיים, טיפולי רפואה משלימה, טיפולים פיזיותרפיים ושיקומיים, בדיקות הריון ביקור רופאי בבית ובמקום העבודה ועוד.

בנוסף, לצד פוליסת הביטוח הרגילה חברי וחברות הסתדרות המורים יכולים לקבל כיסוי במסגרת ביטוחים נוספים, למשל ביטוח סיעודי או ביטוח מחלות קשות. חברת הראל היא החברה שמספקת את השירות מטעם הסתדרות המורים, כך שגננות שמבוטחות כבר על ידי הראל לא יצטרכו למלא הצהרת בריאות מחודשת.

דבר נוסף שמייחד את הביטוח שמציעה הסתדרות המורים הוא העובדה שניתן להמשיך את הפוליסה גם לאחר  סיום העבודה כגננות וגם לאחר סיום החברות בהסתדרות המורים. חשוב לציין כי במקרה כזה המחיר של הפוליסה ישתנה והוא יחוייב בתשלום פרמיה חודשית גבוהה יותר בכ-25 אחוז.

חשוב להדגיש כי ביטוח בריאות פרטי הוא לא חלופה לביטוח המשלים של קופות החולים, כמה מהגננות שבחרו להיות מבוטחות בביטוח הבריאות הסתדרות המורים הפסיקו את התשלום עבור הביטוח המשלים של הקופה וגילו כי זאת טעות לאור העובדה שהפוליסה לרוב לא מציעה טיפולים חופפים לביטוח המשלים.

ביטוח בריאות לגננותעלות פוליסה קולקטיבית

עלות הביטוח משתנה ממבוטח למבוטח על סמך גיל, בשנת 2019 מחירי הביטוח לגננות ולמורים עלו בכ-20 אחוזים ביחס למחיר של הפרמיה הקודמת, כאשר מחירי הביטוח נכון להיום הם:

30 ₪ לגננת עד גיל 21, 61.2 ₪ לגננת שגילה בין 22 ל-40, 94.8 ₪ לגננת שגילה בין 41 ל-55, 141.6 לגננת שגילה בין 56 ל-65 ו-216 לגננת מעל גיל 66. למרות העלייה במחירי הביטוח, המחירים הללו עדיין נחשבים לנמוכים יחסית.

לפני שאתן רוכשות פוליסת ביטוח אנו ממליצים לנהל שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח כדי להבין מה הן האפשרויות הניצבות בפניכם, בזמן שהעלייה במחירי הביטוח של הסתדרות המורים לא הפכה אותו ליקר ביחס למחירים בשוק הפרטי, המצב לא כל כך ברור בכל הנוגע למחירי הביטוח של בני משפחה ולכן מומלץ לבדוק את הנושא לפני רכישת ביטוח.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Basic Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מדיכלל פרימיום

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
מומלץ!
צעירים לנצח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Preferred Platinum

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

כיסוי רפואי לגננותביטוח חשוב מאין כמוהו

חשוב מאוד לרכוש ביטוח בריאות, ביטוח הבריאות משמש לנו כמגן למול בעיות רפואיות עתידיות והופך את התשלום עבור טיפולים יקרים לפשוט באופן יחסי ולכזה שלא יפגע בגננת שנזקקת לטיפול מבחינה כלכלית.

כיצד לרכוש ביטוח בריאות לגננות?היכן מתחילים את התהליך

לפני שרוכשים ביטוח בריאות חשוב מאוד להבין מה מוצע במסגרתו, מה הטיפולים שאפשר לקבל במסגרת הביטוח ומה גובה ההשתתפות העצמית, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק