כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

מדיכלל פירסט

ביטוח בריאות

Preferred Platinum

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

ביטוח השתלות בחו"ל: אחד הכיסויים החשובים ביותר בביטוח הבריאות שלכם!

במידה ויש צורך בהשתלה של איבר כזה או אחר, זקוק המבוטח לאפשרות והיצא רחב ככל שניתן על מנת למצוא תורם מתאים. כיסוי ביטוח השתלות בחו"ל מרחיב את כיסוי ביטוח הבריאות הרגיל של המבוטח למקסימום. גלו כיצד זה קורה?
צוות ביטוח

צוות ביטוח

השתלות בחול

החשיבות של ביטוח בריאות היא אדירה ולאור זאת הוא נחשב לאחד ממוצרי הביטוח הכי נמכרים במדינה, אחד המרכיבים הכי חשובים במסגרת ביטוח הבריאות הוא ביטוח ההשתלות ובפרט ביטוח השתלות בחו"ל: כי אסור לנו לוותר על האיברים. ביטוח השתלות בחו"ל מסייע לישראלים רבים בכל שנה אשר צריכים לעבור השתלות איברים ולאו דווקא מקבלים את המענה הראוי במדינה.

המדינה לא מסייעת לאנשים שצריכים השתלת איברים?

בישראל יש ביטוח בריאות ממלכתי שמטרתו לסייע לאזרחי המדינה לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שניתן לקבל. במסגרת הזאת האזרחים מקבלים באמצעות קופות החולים שירותים רבים בהם גם שירותים לביצוע השתלות איברים.

יחד עם זאת בלא מעט מקרים הביטוח הממלכתי לא מספק מענה מספיק טוב בתחום השתלות איברים. ראשית, בחלק לא קטן מהמקרים ההמתנה לאיבר ארוכה מדי, שנית חלק מהמועמדים נמצאים כלא מתאימים להשתלת איבר. בין אם בגלל גיל ובין אם בגלל המצב הרפואי.

מה נותן ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי מסייע למי שזקוק להשתלת איברים בכמה אופנים, ברוב המקרים הביטוח הפרטי יוביל לאיתור איבר מתאים להשתלה בזמן קצר יותר, כיוון שהמאגר הופך להיות עולמי ולא רק ישראלי יש סיכוי גבוהה יותר למציאת התאמה.

מעבר לכך, חברות הביטוח יסייעו גם למי שלא נמצא כשיר לעבור השתלת איברים בישראל במסגרת מערכת הבריאות הציבורית ולכן הוא יועיל גם למי שלא היו זכאים לעבור השתלה בישראל.

מה העלויות הכרוכות בהשתלת איברים בחו"ל?

חברת הביטוח לוקחת על עצמה את הרוב הגדול של ההוצאות הכרוכות בהשתלת איברים בחו"ל, ההשתתפות של המבוטחים ברוב הביטוחים היא סמלית בלבד ותעמוד על כמה אלפי שקלים לכל היותר ובחלק אחר מן הביטוחים אין בכלל השתתפות עצמית של המבוטח בהוצאות ההשתלה.

חשוב לציין, השתלת איברים בחו"ל באופן פרטי היא יקרה במיוחד ועלותה יכולה להגיע גם למאות אלפי שקלים, מה שמונע מלא מעט אנשים הזקוקים להשתלה לבחון את האופציה לעבור אותה בחו"ל. רכישת הביטוח יכולה לחסוך זמן רב וסכומים משמעותיים של כסף.

האם אפשר לרכוש ביטוח השתלות במנותק מביטוח בריאות?

לא, פוליסת ביטוח הבריאות היא פוליסה בסיסית שעליה ניתן להוסיף תוספות, ביטוח השתלות הוא תוספת לפוליסה הבסיסית, לכן אם תרצו לרכוש ביטוח השתלות בחו"ל תצטרכו לרכוש באותה הזדמנות ביטוח בריאות פרטי.

מעבר לכך אם אתם כבר מחזיקים בביטוח בריאות פרטי תוכלו לרכוש לעצמכם בקלות יחסית תוספת כיסוי להשתלות בחו"ל.

כמה עולה ביטוח השתלות בחו"ל?

התוספת עבור השתלות נחשבת לזולה באופן יחסי, עבור גבר בריא בן 40 העלות תנוע בין חמישה לעשרים שקלים בחודש, כתלות באיכות הביטוח ותחרותיות של חברת הביטוח. גבר בן 70 כבר ישלם סביב ה-25 שקלים בחודש. אלו כמובן הערכות יסוד, חברות הביטוח רשאיות להתאים את העלות למצבו הרפואי והפרטני של המבוטח.

כדאיות רכישת ביטוח השתלות בחו"ל

הכדאיות של רכישת ביטוח השתלות בחו"ל היא גבוהה למדי, ראשית עלות הביטוח די נמוכה ושנית עלות קבלת הטיפול באופן פרטי היא גבוהה בצורה יוצאת דופן ויכולה להגיע למאות אלפי ואף מיליוני שקלים. מימון השתלת איברים בחו"ל היא דבר כמעט בלתי אפשרי עבור משפחה טיפוסית ועלולה להביא לחשבונות שייקח שנים ארוכות לשלם.

כיצד לרכוש ביטוח השתלות בחו"ל

אנו ממליצים לרכוש ביטוח השתלות בחו"ל רק לאחר קיום שיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם את כל האינפורמציה הדרושה לכם כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק