כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
Upgrade Platinum

ביטוח בריאות

Top Basic

ביטוח בריאות

Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות - ביטוח לתרופות מצילות חיים

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות יכולות להציל כל לקוח במצב רפואי מורכב. חשוב להבין כיצד הם יכולים לעזור ואיזה ביטוח תרופות נכון עבורכם.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות

כל אחד ואחת מאיתנו מכיר את הקלות שבה ניתן להשיג היום תרופות כמו אקמול, דקסמול, נורופן, כדורי שינה מסוימים, מגוון משחות, קרמים רפואיים, טיפות ועוד. אולם במקרים חמורים יותר מאשר כאב ראש קל או צינון חולף, יש צורך בשימוש בתרופות הרבה יותר מורכבות שאותן ניתן להשיג רק באמצעות מרשם רופא, ולעיתים גם ללא שום כיסוי רפואי מטעם הקופה.

המצב הזה מעמיד אנשים חולים רבים במצב בעייתי מאוד, שכן התרופות יקרות מאוד ומשפיעות ישירות על המצב הכלכלי שלהם. לשם כך קיים ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות – ביטוח לתרופות מצילות חיים, ובין אם אתם נמצאים במצב רפואי לא פשוט ובין אם לא, כדאי מאוד שתכירו אותו.

מחלות קשות מלוות בהוצאות כבדות

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות הוא לא פחות ממציל חיים בעצמו, ולמה? לצערנו, במצב של מחלות קשות המטופל צריך להשתמש במגוון תרופות גדול שאינו נכלל בסל הבריאות. בעקבות כך, המטופלים לא זכאים לקבלת פיצויים והחזרים עבור ההוצאות הכלכליות הכבדות האלה, ופה מתחיל בלגן שלם.

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות – כיסוי קטן שמציל חיים

אנשים שאין להם ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות אשר עשויות להציל חיים, ובמקרה חולים במחלה קשה וצריכים כעת להתמודד איתה – מעידים שהם נכנסים למצב כלכלי מאוד לא פשוט. התרופות, הטיפולים, האשפוזים והשירותים הרפואיים הנוספים להם הם זקוקים, שואבים מהם כל שקל, ולפעמים כספי חסכונות שנאגרו לאורך שנים מוצאים את עצמם מועברים ישירות אל המוסדות הרפואיים כמו קופות החולים, בתי החולים ובתי המרקחת.

כך תבטיחו החזרים עבור ההוצאות הגדולות

לעומת זאת, מי שמחזיק בביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות המכסה את אותן תרופות מצילות חיים, יכול להנות מכיסויים כלכליים חלקיים עד מלאים עבור אותן התרופות ועבור אותם הטיפולים. מדובר כאן על כיסויים שהם לא פחות מקריטים עבור האנשים החולים במחלות קשות, ומאפשרים להם להמשיך תשלומים של חשבונות, שכר דירה ויתר ההוצאות הרגילות והשגרתיות.

אז איך זה עובד?

ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות הוא חלק מביטוח בריאות פרטי אותו ניתן לרכוש במטרה להגדיל את מסגרת הביטוח והכיסויים. מדובר כאן על ביטוח שמוצע לרכישה על ידי חברות הביטוח הפועלות במדינת ישראל, והן מציעות פוליסות מוגדלות ומורחבות עבור שירותים רפואיים שאינם כלולים לא בביטוח הבריאות הממלכתי ולא בביטוח הבריאות המשלים עם שירותי הבריאות הנוספים.

כמה עולה ביטוח כזה?

ביטוח פרטי הכולל ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות – ביטוח לתרופות מצילות חיים מגיע בפוליסות שונות עם מחירים שונים, ולכן לא ניתן להצביע על מחיר אחיד ששייך לכולן. אולם כן ניתן להגיד שמדובר כאן על טווח שנע בין כ-50 ש"ח בחודש ועד לכ-100 ש"ח בחודש, בהתאם להיצע הפוליסה ולחברת הביטוח שאצלה תרכשו אותה.

יש חברת ביטוח שעדיף לעשות אצלה ביטוח תרופות פרטי?

הבחירה של חברת הביטוח שדרכה תעשו ביטוח תרופות שאינן בסל הבריאות היא בחירה שלגמרי משתנה מאדם לאדם. היות והפוליסות קצת שונות מחברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת, המחיר שונה וגם השירות שונה ביניהן – לא ניתן להצביע על חברת ביטוח אחת מומלצת. מה שכן, היינו ממליצים לבצע סקר נרחב של קריטריונים כמו מחיר, שביעות רצון מהשירות של החברה, המלצות ועוד – כל אלו יחד יוכלו לתת לכם את התמונה המלאה של חברת הביטוח לפני שאתם רוכשים ממנה את הביטוח.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק