טיפולים מחליפי ניתוחמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

טיפולים מחליפי ניתוחהרחבת ביטוח קריטית

טיפולים מחליפי ניתוח הם טיפולי שמטרתם לבטל את הצורך בניתוח פולשני באמצעות טיפול רפואי חלופי שיגיע לאותם תוצאות עם פחות נזק לגוף ועם זמן המתנה קצר יותר. עם השנים הטיפולים הרפואיים משתכללים כל הזמן, ניתוחים שבעבר היו לוקחים שעות ארוכות ומסכנים באופן משמעותי את חייו של המטופל הפכו לטיפולים קצרים פשוטים ולא פולשניים, התקדמויות נרשמות כל שנה כמעט בכל תחום רפואי וביטוח בריאות שיכסה טיפולים מחליפי ניתוח יאפשר לכם לעמוד בעלויות הטיפולים הללו.

מה זה כיסוי טיפולים מחליפי ניתוח?האם זה ביטוח נפרד?

חשוב לציין כי טיפולים מחליפי ביטוח הם רכיב נוסף שצריך לרכוש בעת רכישת ביטוח בריאות פרטי, סעיף טיפולים מחליפי ניתוח הוא סעיף לא בסיסי שלא מופיע בחלק גדול מפוליסות הביטוח הקיימות בתחום הבריאות.

כפי שהסברנו, ההתפתחויות הטכנולוגיות המדהימות שנעשו בשנים האחרונות בתחום הרפואה הביאו לפיתוח שיטות ודרכים חדשות לטפל בכמה מהבעיות הרפואיות הכי טורדניות שקיימות, הטיפולים הללו מאפשרים למטופל לפתור את הבעיה ממנה הוא סובל בצורה בטוחה יותר ולהחלים מהר יותר.

הבעיה העיקרית של הטיפולים הללו היא שלרוב מחירם מרקיע שחקים שהם לא כלולים במסגרת השירותים והטיפולים שקופת החולים מכסה וברוב המקרים גם לא על ידי פוליסות הביטוח הפרטיות הבסיסיות שנמכרות בשוק הרחב.

לאור זאת, מטופלים רבים לא יכולים לעמוד בעלות של הטיפול ונאלצים לעבור טיפול פרימיטיבי יותר, לרוב בעל אחוזי הצלחה נמוכים יותר אשר דורשים תקופת החלמה ארוכה בהרבה. הכיסוי הביטוחי הזה יסייע למבוטחים לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי במימון מלא או חלקי של חברת הביטוח.

מה כולל כיסוי טיפולים מחליפי ניתוח?אילו סוגי טיפולים כלולים?

ביטוח טיפולים מחליפי ביטוח יסייע לכם לא רק לקבל מימון עבור הניתוח או הטיפול אלא גם יסייע לכם באיתור טיפולי שכזה, רוב פוליסות הביטוח הללו מאפשרות למבוטח להתייעץ עם שני מומחים או יותר לפני בחירה בטיפול הנדרש, מה שיעזור לכם לאתר טיפולים מתקדמים שלא כולם מכירים.

מעבר לכך, חברת הביטוח תממן את עלות השכר של הרופא שייתן את הטיפול החלופי, היא תממן הכנות נדרשות לפני הביטוח כמו עלות חדר ניתוח אם יש צורך שכזה, עלות של ציוד מתכלה, עלות של בדיקות לפני הביטוח ואחריו ובמקרה הצורך גם הוצאות אשפוז לאחר הניתוח.

בין הטיפולים הכלולים במסגרת טיפולים מחליפי ניתוח ניתן למנות:

  • טיפול LLW שמייתר ניתוחים לטיפול בפריצת דיסק ועוזר בהתמודדות עם כאבי גב כרוניים.
  • טיפול חוץ גופי המחליף ניתוח הסרת אבנים בכליות.
  • טיפולים רדיואקטיביים לטיפול בגידולים בערמונית
  • טיפול בגלי קול שמטרתו הסרת גידולים שפירים ברחם ומניעת ניתוח פולשני.

פוליסות ביטוח בריאות החופש לבחור פוליסה נכונה

Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Upgrade אקסטרה

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
תרופות מיוחדות

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות
Top Basic

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות

החשיבות של כיסוי טיפולים מחליפי ניתוחטיפולים מצילי חיים

כפי שבוודאי הבנתם, איכות החיים שלכם יכולה להשתפר מאוד כאשר אתם עוברים טיפול מחליף ניתוח, לטיפול ברוב המקרים יש אחוזי הצלחה גבוהים בהרבה, הוא לרוב פחות פולשני ודורש זמן החלמה קצר יותר.

חלק מהטיפולים ניתן לקבל רק במסגרת הרחבת ביטוח הבריאות הפרטי כך שתכלול סעיף טיפולים מחליפי ניתוח, הכנסת הסעיף בפוליסה שלכם תעזור לכם לקבל כיסוי עבור הטיפול ותמנע פינג פונג מיותר ביניכם לבין חברת הביטוח.

כמה עולה כיסוי טיפולים מחליפי ניתוח ?כמה הוא מייקר את הביטוח

העלות של הוספת טיפולים מחליפי ניתוח לרוב איננה גבוהה במיוחד והיא תלויה במחיר של ביטוח הבריאות הרגיל שלכם, אם המחיר שלו גבוה כתוצאה מנסיבות אובייקטיביות כמו גיל ומצב רפואי אז בסבירות גבוהה למדי גם העלות של סעיף ניתוחים מחליפי הניתוח יהיה יקר יחסית. בכל מקרה, רכישת הסעיף אמור להעלות את גובה הפרמיה בסכום של בין כמה שקלים לכמה עשרות שקלים בחודש.

כיסוי טיפולים מחליפי ניתוחמה חשוב לדעת לפני שקונים

לפני שרוכשים ביטוח טיפולים מחליפי ניתוח חשוב לבדוק מה תקרת הכיסוי חברת הביטוח לפי הפוליסה, מה היקף הכיסוי של הפוליסה, האם יש טיפולים שמוחרגים ממנה,  כמה טיפולים ובדיקות חברת הביטוח מסכימה לממן מדי שנה, האם יש השתתפות עצמית, אם כן, מה גובה ההשתתפות העצמית, האם חברת הביטוח מחייבת המבוטח בתקופת אכשרה, אם כן מה אורכה ועוד.

חשוב לרכוש ביטוח רק לאחר שמבינים את כל הדברים הללו, לכן יש חשיבות אדירה לשיחת ייעוץ עם מומחה בתחום הביטוח. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח שהכי תתאים לכם וידאגו שהיא תכלול גם כיסוי לטיפולים מחליפי ניתוח.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח הבריאות הציבורי, עשיר ככל שיהיה אל מול המדינות השכנות של ישראל, הינו רחוק מלהיות מקיף. ביטוח בריאות פרטי יכול לשפר את החוויה שלכם אל מול מערכת הבריאות בעזרת מרפאות פרטיות, גישה לרופאים והתייעצויות ועוד. בנוסף הגנה כלכלית אל מול הוצאות רפואיות אשר לא מכוסות בביטוח הבריאות הציבורי. אם כך, השאלה היא, איזו סיבה תהיה לכם שלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי?

הרפורמה האחרונה בביטוחי הבריאות למעשה חייבה את חברות הביטוח ליישר קו במספר חלקים בכיסוי של ביטוחי הבריאות הפרטיים אותם הם מציעים. כך שמבוטח יהיה חופשי לעבור בין חברות ובכך לייצר שוק חופשי, מתוך מטרה שזה יוזיל את עלויות הביטוח. 

תקופת אכשרה מתייחסת לפרק הזמן בו המבוטח שרכש את הפוליסה אינו רשאי לתבוע החזרים בגין טיפולים, טווח זמן המקובל הינו 90 יום מרגע רכישת הפוליסה.

חברת הביטוח למעשה מחשבת מנגנון "סיכון / סיכוי" בהתאם לנתוני המבוטח, גיל, מין, היסטוריה רפואית וכדומה. כפי שבביטוח רכב, נהג בעל עברות תנועה ישלם יותר, כך גם בביטוח בריאות, מבוטח בעל היסטוריה רפואית יאלץ לשלם מעט יותר. 

כיום כמעט כל חברת ביטוח מאפשרת הגשת תביעה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה, יחד עם זאת, לאלו אשר עובדים עם איש מקצוע בתחום, ניתן להגיש את התביעה דרכו במסירת מסמכי מקור. 

שאלת השאלות, קיימים מגוון אפשרויות להוזלת הביטוח. ניתן לבטל כיסויים לא רלוונטי או כפולים. לחלופין תוכלו לדווח לחברת הביטוח על שיפור במצבכם הבריאותי (הפסקתם לעשן וכו') ולבסוף תמיד תוכלו לבחון אופציות בחברות מתחרות.

לצערנו עדיין לא כל חברת ביטוח מציעה את האפשרות להוריד את העתק הפוליסה באתר האינטרנט שלהם, אך תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם למלא את טופס הדרישה להעתק הפוליסה. 

מבוטחים רבים אינם מודעים להתפתחות הפרמיה החודשית שלהם ובעיקר מתמקדים במחיר הנמוך הראשוני שהשיגו, אך חברת הביטוח צריכה להציג בפניכם את טבלת התפתחות הפרמיה כך שתדעו במדוייק כמה אתם אמורים לשלם בעתיד

ביטוח בריאות אישיביטוח מותאם אליכם

זה לא מכובד להעתיק