כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
Preferred Platinum

ביטוח בריאות

Basic Platinum

ביטוח בריאות

TOP לתייר

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

טיפים לאירוח תיירים מחול

אין כיף גדול יותר מאשר לבלות עם משפחה וחברים קרובים ובמיוחד אם הם מגיעים לבקר מחו"ל. לכן הקדישו מספר דקות על מנת לתכנן את האירוח כך שתהנו ממנו בצורה הטובה ביותר.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

טיפים לאירוח תיירים מחול

אם אתם עתידים לארח תיירים מחול, בין אם קרובים שלא ראיתם זמן רב או עמיתים לעבודה המתגוררים מעבר לים, בין סיבת הביקור היא חופשה או עסקים – דאגו להם לביקור הכי נעים שניתן. תכננו עבורם ימי כיף, מצאו להם סידור לינה, וכמובן אל תשכחו לדאוג שיהיה להם ביטוח בריאות לתיירים עבור זמן שהותם בארץ. רוצים לדעת את כל הפרטים? הכנו לכם 5 טיפים לאירוח תיירים מחול.

דאגו לבריאות שלהם

וודאו שהאורחים שלכם רוכשים ביטוח בריאות לתיירים שיאפשר להם לקבל מענה רפואי בעת הצורך וליהנות מהביקור והשהות שלהם בארץ ללא טרדות. כמו לפני כל רכישת ביטוח, עזרו להם לערוך השוואות מחירים אל מול ההיצע ואיכות השירות שניתן, על מנת למצוא עבור ביטוח בריאות לתיירים מחיר טוב ומשתלם.. בדקו אילו כיסויים התכנית כוללת – למשל קבלת שירות אצל רופא כללי או מומחה, קבלת מרשמים לתרופות, עזרה ראשונה בטיפולי שיניים, הוצאות רפואיות, אשפוז או הגעה לחדר מיון, בדיקות מעבדה או הדמיה וכו'.

דאגו לנוחיותם

האורחים היקרים שלכם, ראויים לאירוח הכי חם ומפנק ולביקור מהנה במיוחד אם הם בני משפחה או חברים, עם מלוא תשומת הלב שלכם. אם יש לכם בית גדול דיו, דאגו לפנות להם חדר לשהות וללון בו, ואם לא, מצאו להם מקום מגורים באזור הכי כיפי של העיר, קרוב למקום מגוריכם שיוכלו להעביר בנוחות ובכיף את ימי הביקור שלהם. היכן שלא יהיו, דאגו שיש להם כל מה שהם צריכים, החל מאוכל ועד שירות רפואי. את השירות הרפואי יוכלו לקבל על ידי ביטוח בריאות לתיירים.

תכננו זמני בילוי איכותיים

פנו את הזמן כך שתוכלו להראות להם את העיר, לצאת קצת לטייל ולצרוך תרבות מקומית. כדאי לתכנן דברים שתרצו להספיק ביחד איתם מראש, ולוודא שאם צריך להזמין מקומות או כרטיסים כבר תהיו ערוכים לכך. כפי שאתם  יודעים מניסיונכם בנסיעות לחול- עבור פעילויות מתוכננות או ספונטניות במהלך חופשה, מתאימים את פוליסת הביטוח. וודאו שהפעילויות שתכננתם לביקור עם האורחים שלכם תואמות או נלקחות בחשבון בפוליסות ביטוח בריאות שירכשו

המליצו להם על סוכן ביטוח על מנת שיעשו את ההתאמות המדויקות לאופי הביקור, או קחו המלצה ממקור ראשון על סוכן  עבורם על מנת שימצאו עבור ביטוח בריאות לתיירים מחיר הגון ומותאם לצרכים.

שימו את עצמכם במקומם

אם אינכם בטוחים עדיין איך לגשת לאירוח המבקרים מחול שמגיעים אליכם, השתדלו לדאוג להם, כפי שהייתם דואגים לצרכים שלכם בנסיעה למדינה זרה, ואף יותר.  חשבו מה אתם הייתם רוצים להכיר, מה נחמד לעשות, מה יכול לגרום להרגשה בטוחה ונעימה.

בהצלחה, תבלו בנעימים ותשמרו עליהם ועל עצמכם- שאף אחד לא ישכח מה שהכי חשוב- ביטוח בריאות לתיירים.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק