כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח בריאות מומלצות
Top מנו מדיק

ביטוח בריאות

קו ראשון פלוס

ביטוח בריאות

מגדל עולמי פלוס

ביטוח בריאות

עוד בנושא ביטוח בריאות
בלוג ביטוח בריאות

למה לא קונים ביטוח בריאות בטלפון?

הפעולה של רכישת ביטוח אינה בראש סדר העדיפויות של אף אחד מאיתנו כנראה, לכן ישנה עליה באחוז מכירות הביטוח בטלפון כתוצאה משיחות אקטיביות ללקוחות. האם לנוחות הזו יש חיסרון?
צוות ביטוח

צוות ביטוח

למה לא קונים ביטוח בטלפון

הטלפון הסלולרי שלנו משמש אותנו לביצוע מגוון ענק של פעולות שונות – החל בפעולות פשוטות כמו גלילה בפייסבוק או באינסטגרם, האזנה למוזיקה באפליקציות השונות או הזמנת אוכל דרך האפליקציות השונות, ועד ביצוע פעולות כמו העברת כספים באמצעות חשבון הבנק שלכם, שליחת מיילים פרטיים ומיילים של העבודה ורכישה של מוצרים שונים כמו בגדים, תרופות או קרמים בחנויות המקוונות השונות. אולם יש דברים שלא כדאי לעשות דרך הטלפון הנייד שלכם.

אחד מהדברים הללו קשור בעולם הביטוחים, אז בואו נבין ביחד אחת ולתמיד למה לא קונים ביטוח בריאות בטלפון?

ביטוח בריאות – מה זה אומר?

ביטוח בריאות הוא סוג ביטוח המתחלק לכמה וכמה סוגים – ביטוח בריאות ממלכתי המגיע לכל תושב במדינת ישראל וכולל את כל השירותים הרפואיים הנמצאים בסל התרופות, ביטוח בריאות משלים הכולל שירותים רפואיים נוספים, ביטוח בריאות סיעודי הכולל שירותים סיעודיים שונים וכן ביטוח בריאות פרטי שמציע היקפים גדולים של שירותי בריאות.

האם כל אחד צריך ביטוח בריאות?

בהחלט כן. ביטוח בריאות הוא סוג הביטוח היחיד שמבטיח שבמידה ותגלו שאתם זקוקים לקבלת שירותים רפואיים כמו שימוש בתרופות, טיפולים שונים, אשפוז ועוד – תוכלו לקבל עבורם החזרים כספיים שיוכלו לסייע לכם לעמוד בהוצאות הכלכליות בצורה הרבה יותר קלה.

למה לא קונים ביטוח בריאות בטלפון?

הטלפון הסלולרי שלנו יכול לעזור לנו בהמון דברים, אבל בכל הקשור לרכישת ביטוח בריאות וביטוחים באופן כללי – זו ממש לא החלטה שכדאי לקבל בשיחת טלפון. ולמה? פשוט מאוד. סוכני הביטוח, איכשהו וכאילו בתכנון מראש, מתקשרים תמיד ברגע הכי לא מתאים והכי לא נכון. אחרי נאום ארוך ומפרך שמפרט לכם את כל פרטי הפוליסה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מסכימים להצעה ממש לא משתלמת, או גרוע מכך, דוחים הצעה מאוד משתלמת.

אז איך אפשר לדעת אם הציעו לי ביטוח בריאות משתלם או לא?

היות וכל חברת ביטוח מחזיקה בפוליסת ביטוח בריאות אחרת, כדאי להקדיש את מלוא תשומת הלב על מנת לבצע את הבחירה הנכונה. יכול מאוד להיות שפוליסה מסוימת נשמעת לכם במחיר מצוין, אבל אם תבדקו קצת יותר לעומק את הנושא – תגלו שקיימות פוליסות מקיפות יותר במחיר לא פחות משתלם.

הכל קשור בעד כמה אתם קשובים ופנויים לשיח

בחיי היום יום שלנו אנחנו לא באמת פנויים לשיחות ארוכות שמצריכות מאיתנו קשב וריכוז ברמה גבוהה, ולכן קניית ביטוח בריאות בטלפון הסלולרי היא לא רעיון ממש חכם. מה שכן אפשר לעשות, במקום לקנות ביטוח בריאות בטלפון, הוא להקדיש שעה או שעתיים באחר הצהריים פנוי שיש לכם או בסוף השבוע, להשוות בין כל סוגי ביטוח בריאות המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח השונות, ולקבל החלטה.

יש לכם המלצה על חברת ביטוח ספציפית בשביל ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות הוא ביטוח שמתאים לכם באופן אישי, בהתאם למצב הבריאותי שלכם, לגיל שלכם, למקום העבודה שלכם וכמות הסיכונים הכרוכה בחיי השגרה שלכם. בגלל שכל חברת ביטוח מחזיקה בתנאי פוליסה שונים ומציעה אותה במחירים שונים, לא ניתן להמליץ על חברת ביטוח ספציפית כדי לרכוש ממנה ביטוח בריאות.

אז איך אני אדע מה הכי טוב לי?

ההמלצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא לעבוד עם טבלה. חלקו את הטבלה לפי קריטריונים של היקף הפוליסה, מחיר הפוליסה, קבלו המלצות מבני משפחה וחברים שיכולים להעיד על טיב השירות של חברות הביטוח השונות ועוד. ברגע שכל הנתונים יהיו לכם מול העיניים תוכלו לקבל החלטה מושכלת שתתאים לכם בול. בהצלחה!

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק