כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח דירה מומלצות
HOME פלוס

ביטוח דירה

Living

ביטוח דירה

אדירה זהב

ביטוח דירה

מידע נוסף על ביטוח דירה
לא נמצאו עמודים נוספים
בלוג ביטוח דירה

האם צריך לעשות ביטוח על טבעת אירוסין?

קשה להסביר את הכיף וההתרגשות שיש בהצעת נישואים, רכשתם טבעת אירוסין במיטב כספכם וכעת הגיע העת לבטח אותה ולשמור עליה.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

לבטח טבעת אירוסין

עם השנים אנחנו צוברים רכוש יקר ערך, בין אם רכוש שקיבלנו בירושה, ובין אם רכוש שקנינו במיטב כספנו. ישנו רכוש שערכו הכלכלי גבוה מאוד, ורכוש שערכו הוא בעיקר רגשי, אישי, ולא ניתן למצוא לו תחליף. היכן אתם שומרים רכוש יקר ערך שכזה? גם אם ממש תתאמצו לשמור עליו במקום בטוח, קורים מקרים בזמנים בלתי צפויים- פריצות, גניבות, או אפילו אסונות טבע כמו רעידת אדמה או שיטפונות שעלולים לגרום לרכוש היקר והחשוב שלנו נזק.  אז מה עושים? מה ניתן לבטח? לפניכם כל המידע בנושא:

גם סימבולי וגם יקר ערך

טבעת אירוסין, היא דוגמה מצוינת לרכוש שיש ברשות רבים מכם (בין אם אתם בן או בת הזוג) והיא מהווה עבורכם חפץ סימבולי חשוב, קרוב ללב. בו זמנית הושקעו מאמצים רבים בבחירתה ולא מעט (בלשון המעטה) כסף. ניתן להסכים שטבעת אירוסין היא ללא ספק פריט יקר שתרצו לשמור עליו. איך תעשו זאת? גם כאשר עונדים אותה, וגם כאשר שומרים אותה במקום בטוח בבית, קורים דברים בלתי צפויים. מומלץ, לכל מקרה שהוא לעשות ביטוח. ביטוח שיכול לסייע במקרה שכזה הוא ביטוח דירה– ביטוח רכוש בדירה וכמו כן ביטוח תכשיטים בפרט.

מה כולל ביטוח דירה?

ביטוח דירה יכול לכלול כיסוי למבנה הדירה וכמו כן לתכולתה. דירה יכולה לעלות הון, אך הרכוש בדירה שווה יותר.

ביטוח זה מתייחס לכל חפץ הנמצא בתחומי המבנה של הדירה.  ביטוח דירה מתייחס למקרים של פריצות, וגניבות, שריפות, הצפות, רעידות אדמה וכו. עם זאת, כיסוי רכוש יקר ערך כמו טבעת אירוסין דורש הרחבה מיוחדת והוא אינו נכלל במסגרת פוליסת הביטוח הבסיסית, זכרו את זה וקחו זאת בחשבון.

 מה צריך לקחת בחשבון בביטוח?

תבדקו אם ביטוח דירה מכסה את כל המקרים האפשריים כולל פריצות וגניבות. בצעו הערכה לערך של הטבעת, עדיף אצל בעל מקצוע מטעמכם כך תוכלו לוודא שהכיסוי בביטוח תואם את הערך המקורי. וודאו שיש לכם את כל המסמכים שצריך להגיש בפוליסת ביטוח רכוש בדירה, כך שתצטרכו אותם במקרה של הגשת תביעה הם יהיו זמינים, כולל תיעוד מפורט של הפריטים עצמם, במקרה זה – הטבעת אשר נכללים בביטוח שרכשתם.

בצעו השוואה בין חברות ביטוח, בדקו התאמה בין העלות לכיסוי בהצעות שאתם מקבלים אשר יכולות להשתנות בין חברה לחברה, ובין סוגי פוליסות שונות.

הסטטיסטיקה מוכיחה שכדאי לבטח חפצים יקרי ערך, גם אם נדרשת הרחבה בביטוח לצורך כך. אמנם את עוגמת הנפש שנגרם באובדן רכוש בעל ערך רגשי גבוה הביטוח לא יכול לסדר, אך כלכלית הכיסוי של הביטוח יהיה משמעותי, ויוכל למנוע הוצאות עתידיות גדולות.  עבור טבעת אירוסין יקרת ערך עדיף להשקיע בביטוח ולחיות בראש שקט.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק