כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח חיים מומלצות
רצף הכנסה

ביטוח חיים

שוהם

ביטוח חיים

מגן

ביטוח חיים

בלוג ביטוח חיים

האם כדאי לעשות ביטוח חיים ומתי?

לא בטוחים מתי הזמן הנכון לרכוש ביטוח חיים? זה בסדר גמור, ריכזנו עבורכם את השיקולים העיקריים על מנת שתוכלו לקבל החלטה נבונה
צוות ביטוח

צוות ביטוח

האם כדאי לעשות ביטוח חיים

ישנם דברים בחיינו שהחיים שלנו לא היו נראים אותו הדבר בלעדיהם. כל אחד ואחת מאיתנו חייב אוכל כדי להתקיים, מיטה כדי לישון בה, מקלחת כדי לשמור על ההיגיינה ומים כדי לשמור על הגוף בריא. אולם יש דברים שהם יותר מותרות מאשר חובה, דברים כמו חופשה פעם בשנה, קנייה של נעלי ספורט חדשות ועוד. בכל הנוגע לביטוחים, לפעמים לא ברור האם מדובר על עניין שהוא חובה או מותרות. אז במקום להתלבט, בואו וננסה להבין ביחד האם כדאי לעשות ביטוח חיים ומתי?

ביטוח חיים – רחוק מלהיות מותרות

אם יש דברים שאפשר לוותר עליהם ויש דברים שאסור לוותר עליהם – ביטוח חיים לחלוטין נמנה עם הדברים שאסור לוותר עליהם. ולמה? ביטוח חיים הוא ביטוח שמאפשר לכם להמשיך לעבוד ולחיות בביטחון שגם אם חס וחלילה יקרה לכם משהו – עדיין תוכלו להבטיח לעצמכם הכנסה קבועה שתוכל לסייע לכם להמשיך ולחיות אורח חיים תקין.

מה הכוונה? מה כבר יכול לקרות לי?

כל אחד ואחת מאיתנו נמצאים בסיכון תמידי במהלך החיים. לא, זה ממש לא אומר שצריך להיות חרדתיים ולהישאר בבית כל היום, אבל כולנו יודעים שבכל עלייה על האוטו, הליכה במעבר חצייה או החלקה הכי קטנה וטיפשית מבננה שזרוקה ברחוב יש סיכון מסוים. אנשים עלולים ברגע אחד לאבד את כושר העבודה שלהם, ולא להיות מסוגלים לפרנס עוד את עצמם ואת בני משפחתם. ביטוח חיים הוא ביטוח שנועד בדיוק למקרים אלו, ולעוד אחרים רבים.

איך ביטוח חיים עוזר לי?

במידה וחס וחלילה תאבדו את כושר העבודה שלכם, ביטוח חיים יוכל לדאוג להעביר לכם כספים אשר ישמשו בתור הפרנסה החדשה שלכם, ובאמצעותם תוכלו להמשיך ולקיים אורח חיים תקין הכולל תשלומי שכר דירה, חשבונות ולכלכל את המשפחה שלכם כראוי.

האם כדאי לעשות ביטוח חיים?

כל הנתונים שהסברנו לכם כאן הופכים את ביטוח חיים לעניין שהוא לא פחות ולא יותר מאשר מציל חיים. אנשים שמאבדים את כושר העבודה שלהם ולא מסוגלים עוד לצאת לעבוד, הופכים בעצם למקור לא פורה של הכנסה, ועלולים להתדרדר למקומות כלכליים נמוכים מאוד – עד כדי אובדן היכולת להעניק צרכים בסיסיים כמו אוכל ושתייה לעצמם ולבני המשפחה שלהם. במקום להסתובב עם הסיכון והמחשבה המיותרים האלו, ביטוח חיים יתן לכם שקט נפשי ויאפשר לכם להמשיך לחיות בכבוד.

אז מתי כדאי לעשות אותו?

ביטוח חיים הוא נכון לכל גיל ושלב בחיים, אולם הוא הופך רלוונטי אפילו יותר בגילאים מבוגרים יותר, כאשר האפשרות לאובדן כושר העבודה עולה, וכן בגילאים שבהם התמונה כוללת לא רק אתכם ואת בן או בת הזוג שלכם, אלא גם ילדים שלמעשה ניזונים מהפרנסה שלכם. ככל שתקדימו לעשות ביטוח חיים, כך תוכלו לחיות בשלווה וללכת לעבודה כל יום בביטחון מלא שגם אם משהו יקרה – יש לכם רשת ביטחון נהדרת ליפול אליה.

איך עושים ביטוח חיים?

ביטוח חיים ניתן לרכוש באמצעות אחת מחברות הביטוח הפעילות במדינת ישראל. כל אחת מחברות הביטוח מציעה פוליסות שונות בהיקפים אחרים ובמחירים שונים, ובהתאם למצב האישי שלכם – גיל, מין, מצב רפואי ועוד.

כדאי לעשות ביטוח חיים אצל חברת ביטוח מסויימת?

ההמלצה הטובה ביותר היא לבצע השוואה בין כל ההצעות שתקבלו מחברות הביטוח השונות במדדים של איכות השירות של חברת הביטוח, המחיר של הפוליסה, היקף הפוליסה וכמובן גם לקחת בחשבון המלצות מחברים ובני משפחה. לאור כל אלו תוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק