כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח חיים מומלצות
מגן

ביטוח חיים

כלל כפול למשפחה

ביטוח חיים

משפחה בטוחה פלוס

ביטוח חיים

בלוג ביטוח חיים

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים

רגע לפני שאתם מוותרים על ביטוח חיים, מהם 10 דברים שחשוב שתדעו על ביטוח חיים והחשיבות שלו.
צוות ביטוח

צוות ביטוח

10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים

אנחנו בטוחים ששמעתם במהלך החיים על דבר בשם "ביטוח חיים". בין אם ירדתם לעומק העניין ובין אם לא, חשוב שתדעו שמדובר על אחד הדברים החשובים ביותר שקיימים היום בעולם, שחשוב מאוד שתהיו חלק ממנו. אז כדי לעשות קצת סדר, החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב כאן על 10 דברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים, ותאמינו לנו – אחרי הקריאה שלהם אין לנו ספק שתרוצו לרכוש לעצמכם ביטוח.

ביטוח חיים – היחיד שידאג לכם גם אם לא תוכלו לעבוד

ביטוח חיים הוא סוג הביטוח היחיד שמבטיח לכם הכנסה גם במקרה ובו אתם עלולים לאבד את כושר העבודה שלכם. ברגע שתרכשו ביטוח חיים וחס וחלילה תהיו מעורבים בסיטואציה שתגרום לכם לנכות זמנית או תמידית מכל סוג שהוא, תהיו זכאים לקבל פיצויים שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקיים בכבוד.

אין סוג אחד של ביטוח חיים

אם אתם מרגישים שביטוח חיים למקרה של מוות הוא מוגזם מדי עבורכם כי אתם אנשים בריאים וגילכם צעיר, דעו שתוכלו לעשות ביטוח חיים שיבטיח כיסוי רק בגין מקרים של נכות. בהתאם, מחיר הפוליסה יהיה נמוך יותר.

ממה מורכב ביטוח חיים?

ביטוח חיים מתחלק לשלושה חלקים: ביטוח חיים ריסק – במקרה שהמבוטח מאבד את חייו בני משפחתו יכולים לקבל את הפיצויים המגיעים להם. ביטוח חיים חיסכון – במקרה שהמבוטח מעוניין לצבור כספים רק לצרכי חסכון שישמש אותו או את בני משפחתו במקרי מוות או נכות. ביטוח חיים מעורב – סוג ביטוח המכיל את שני סוגי הביטוח הקודמים לו, ונותן מענה למקרים של זקנה, מוות או נכות.

בחרו חברת ביטוח – היא כבר תדע מה לעשות

ביטוח חיים ניתן לרכוש אצל כל אחת מחברות הביטוח הפעילות במדינת ישראל. תוכלו לבחור בין מנורה מבטחים, הראל, AIG, הפניקס ועוד, על פי השוואה בקריטריונים כמו מחיר, היקף הפוליסה, שירות ועוד.

ביטוח חיים – זה רק נראה יקר

הרבה אנשים חוששים מהמונח ביטוח חיים היות והוא נשמע להם יקר ומיועד לצרכי מותרות בלבד. אולם הדבר הוא ממש לא ככה, והתשלום עבור פוליסות ביטוח חיים מסתכם בכמה עשרות שקלים בחודש בלבד. לעומת הערך שהוא נותן ברגע האמת – מדובר על השקעה משתלמת וכדאית במיוחד.

לא רק למי שמזדקן

ביטוח חיים לא מיועד רק לאנשים שהולכים ומתבגרים, אלא גם לאנשים צעירים שיש להם ילדים, שעובדים בעבודה שמעמידה אותם בפני סיכונים בשגרת היום יום שלהם ועוד. היות וכולנו עלולים להיתקל במצב שעלול לפגוע בנו פיזית – ביטוח חיים הוא רלוונטי לכולם.

למי שחי במדינת ישראל ביטוח חיים הוא אפילו חשוב יותר

לצערנו מדינת ישראל מזמנת כל מיני מקרים קיצוניים כמו מלחמות, פיגועים ועוד שעלולים לפגוע בנו גם בלי קשר לעבודה שלנו – אבל בהחלט ישפיעו עליה. לכן, ביטוח חיים במדינת ישראל הוא חשוב אפילו יותר.

מתאימים עבורכם כמו כפפה ליד

ביטוח חיים הוא אמנם מושג כללי, אבל הפוליסה שתרכשו תתאים לכם באופן אישי בהתאם למצבכם הבריאותי, הגיל שלכם, גובה ההכנסה שלכם ועוד.

לפעמים יש גם הנחות

חברות ביטוח מסוימות מציעות לבני זוג שרוכשים יחד פוליסות של ביטוח חיים עבור שניהם באותו המעמד, מציעות הנחה שיכולה להגיע לגובה של עשרות שקלים בחודש. שווה לבדוק!

המחיר אמנם חשוב, אבל מדובר כאן בחיים שלכם

אז נכון שכדאי למצוא פוליסה משתלמת במחיר מעולה, אבל חשוב לדעת לא להתפשר על חברת ביטוח או פוליסה בינונית רק בגלל מחיר אטרקטיבי. בדקו את כל הפרטים ותוכלו לבחור את הפוליסה המושלמת אצל חברת הביטוח המושלמת.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק