ביטוח חיים לחולים בלופוסמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח חיים לחולים בלופוסביטחון פיננסי במקרה חירום

החולים במחלת הלופוס מוצאים כי ביטוחי החיים המוצעים להם מאופיינים במחיר יקר ובתמורה לא מאוד מוצלחת בחלק די משמעותי מהמקרים. מחלת הלופוס נחשבת לגורם שמגדיל את הסיכון לחברת הביטוח באופן משמעותי ומוביל לכך שחברות הביטוח לרוב נמנעות מביטוח של חולים במחלה הזאת או לכך שהן גובות מחירים מופקעים עבור הביטוח.

החולים במחלת הלופוס נמצאים בסיכון יחסית משמעותי לאובדן כושר עבודה זמני או קבוע ולכן חולה לופוס שרוצה לקנות ביטוח חיים צפוי להיתקל בהמון מכשולים לפני שהוא יצליח לרכוש את הביטוח, וגם אז לא בטוח שהביטוח שהוא יקבל יהיה מספיק איכותי.

מה זה ביטוח חיים לחולים בלופוס?פוליסה בהתאמה אישית

ביטוח חיים למבוטח חולה לופוס מעניק לו ולמשפחתו תעודת ביטוח כלכלית רבת משמעות מפני מגוון רחב של תרחישים בהם מצבו הבריאותי של המבוטח מתדרדר, בעיקר כאשר ההתדרדרות מובילה לפטירה, חס וחלילה, או לפגיעה בכושר העבודה של המבוטח. חברת הביטוח תעניק  פיצוי משמעותי למבוטח, במקרה של אובדן כושר עבודה או למוטבים המופיעים בפוליסה במקרה פטירה. פיצוי המוענק כסכום חד פעמי או כקצבה חודשית שתהווה מקור הכנסה אלטרנטיבי במקום המשכורת שאבדה.

ביטוח החיים משמעותי ביותר בקרב משפחות בהן יש בן משפחה אחד או שניים שפרנסת המשפחה תלויה בו, מה שגורם לכך שאובדן ההכנסה המגיעה מהמשכורת שלו תוביל לפגיעה משמעותית במצבה הכלכלי של המשפחה, לעיתים ברמה שיכולה להוביל להידרדרות באיכות החיים של המשפחה.

כדאי מאוד לשוחח עם מומחה בתחום ביטוח החיים לפני שבוחרים לרכוש ביטוח חיים לחולים בלופוס, חולי לופוס, כפי שציינו צפויים להיתקל בקשיים באיתור פוליסת ביטוח מתאימה, באותיות הקטנות בכל פוליסה יכולות להיות בעלות משמעות רבה וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני שמחליטים לאיזה כיוון לפנות.

חברות הביטוח נוהגות להציע לחולים במחלות קשות ולחולים בלופוס ביטוחים "דלילים" יותר, כאלה המכילים החרגות רבות שעלולים להותיר את המבוטח עם פוליסת ביטוח שלא תעניק לו הגנה מספקת, חלק מחברות הביטוח מכניסות החרגות לכל הידרדרות רפואית שהיא תוצר ישיר של המצב הרפואי ממנו סובל המבוטח, בקרב חולי לופוס ניתן לקשר בעיות רבות למחלה המקורית ולכן המבוטח עלול לקבל ביטוח לא מספיק טוב.

לאור כל זאת אנו רואים בקבלת ייעוץ טוב לפני רכישת הפוליסה שלב קריטי ומהותי. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הכי מתאימה עבורכם, כזאת שתכיל כמה שיותר תרחישים עתידיים מצד אחד ושמן הצד השני תהיה אטרקטיבית מספיק מבחינת המחיר כדי שתוכלו לקנות אותה בראש שקט.

כמה עולה ביטוח חיים לחולים בלופוס?פרמייה יקרה ומקיפה

זאת השאלה הכי משמעותית והיא מושפעת ממגוון רחב של גורמים ונסיבות, בראש ובראשונה חומרת המחלה היא הגורם שמשפיע מאוד על המחיר, בנוסף הרצונות של הלקוח גם יכולים להעלות ולהוריד את מחיר הפוליסה החודשית. מבוטח שרוצה לקבל ביטוח מקיף מאוד ושסכום הפיצוי בו יחסית גבוה צפוי לשלם סכומים גבוהים מדי חודש, בטח ביחס ללקוח בריא.

בנוסף, יש עוד גורמים כמו מין וגיל אשר משפיעים על עלות הביטוח, באופן דומה למבוטחים בריאים. בסופו של דבר מחיר הפרמיה החודשית לביטוח חיים עבור לחולים בלופוס צפוי להיות גבוה בעשרות אחוזים ויותר ביחס למחיר של ביטוח חיים למבוטח שלא סובל מבעיה רפואית כזאת או אחרת.

פוליסות ביטוח חיים החופש לבחור פוליסה נכונה

ספיר

ביטוח חיים

ביטוח חיים
משפחה בטוחה פלוס

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מומלץ!
ריסק 1

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מומלץ!
מוות מתאונה

ביטוח חיים

ביטוח חיים

החשיבות של ביטוח חיים לחולים בלופוסמה חשוב לבדוק?

לביטוח חיים יש חשיבות עצומה לחולי לופוס שהם גם מפרנסים ראשיים ומשניים של התא המשפחתי בו הם חברים, הפיצוי שמגיע למשפחה מביטוח החיים יסייע להם להתגבר על אובדן ההכנסה שהגיעה מהמבוטח.

מעבר לכך, גם במקרה של אובדן כושר עבודה, הפיצוי החודשי שמגיע מחברת הביטוח ישמש כתחליף לאובדן הכנסה ממשכורת ולכן החשיבות של ביטוח חיים היא משמעותית במיוחד לכל חולה לופוס.

איך לקנות ביטוח חיים לחולים בלופוס?עדיפות לגיל מסויים

לפני רכישת ביטוח חיים לחולי לופוס הדבר החשוב ביותר הוא לקבל ייעוץ ממומחה בתחום הביטוח שיוכל להסביר לכם באופן המדויק והברור ביותר על פוליסות הביטוח השונות, צריך לוודא שהביטוח אותו אתם רוכשים באמת מעניק לכם הגנה, כלומר לוודא שההחרגות המופיעות בפוליסה לא מעקרות אותו מתוכן.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לעבור את תהליך איתור פוליסת הביטוח שהכי תתאים לכם ויוכלו להתאים עבורכם, במקרה הצורך, את פוליסת הביטוח הכי טובה עבורכם.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח חיים?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים הינו כיסוי אשר מעניק פיצוי כספי במקרה מוות של המבוטח, הפיצוי משולם לבני משפחתו של המבוטח כתשלום אחד פטור ממס או כקצבה חודשית לתקופת זמן קצובה.

המפתח לפוליסת ביטוח חיים נכונה הוא חישוב נכון של סכום הפיצוי ועדכון גובה הביטוח בהתאם לשינויים במבנה המשפחתי.  

עיקר הכיסוי בביטוח חיים מתייחס למקרה של פטירת המבוטח, יחד עם זאת, ניתן להוסיף ולהרחיב את הפוליסה גם למקרה של נכות חמורה ואובדן כושר עבודה.

ישנן מגוון שיטות ומחשבונים לחישוב סכום הפיצוי בביטוח חיים, אך המכנה המשותף לכולם הוא מכפלה של השכר נטו של המפרנס הגבוה יותר (בין אם זה הגבר או האישה).

המכפלות הסולידיות הם סביב ה-200 ואילו המחמירים היו בוחרים ב-300 ליתר ביטחון.

על הסכום שהתקבל יש להוסיף או לגרוע סכומים בהתאם למשפחה שלכם, גיל הילדים, נכסים נדל"ן ברשותכם, ירושה עתידית ועוד.

גובה הפיצוי בביטוח חיים יכול להשתנות מעת לעת, מבוטח אינו מתחייב לגובה הפיצוי שרכש ביום הראשון.

מבוטחים רבים נוטים להגדיל או להקטין את גובה הפיצוי בהתאם לשינויים במצבם המשפחתי.

פוליסת ביטוח חיים תקפה לזמן מוגבל שכן היא נועדה לכסות ביטוח מפני במקרה מוות בטרם עת.

מרבית הפוליסות תקפות עד גיל 65, אך לעיתים ניתן למצוא פוליסות אשר תקפות עד גיל 70 ובמקרים נדירים, חברות ביטוח משווקות פוליסות עד גיל 80 לתקופת זמן מוגבלת.

מחירו של ביטוח חיים מורכב מכמה פרמטרים כגון גיל המבוטח, מין, תחום תעסוקה, עישון, גנטיקה משפחתית ועוד.

לצורך חישוב גובה הפרמיה, חברות הביטוח מציגות מחיר אחיד אשר ישתנה בעשרות אחוזים בהתאם לתשובות המבוטח לשאלון הרפואי.

מרבית חברות הביטוח מציעות שני מסלולים לבחירת המבוטחים

  • מסלול תשלום חד פעמי פטור ממס
  • מסלול קצבה חודשי לשארים

כיום ביטוח חיים אינו עניין יקר, בין אם זה בגלל עלית יוקר המחייה או הרפורמות בענף הביטוח, עלות של ביטוח חיים סביר להורה צעיר

פוליסות ביטוח חיים אינן תלויות זו בזו ולכן ניתן לרכוש יותר מפוליסה אחת וכך לקבל פיצוי מוגדל יותר

קרן פנסיה וביטוח מנהלים עשויות להכיל רכיב ביטוח חיים ריסק טהור, אך הוא מוגבל ותלוי בגובה ההכנסה שלכם וכפוף לשינויים בתקנון קרנות הפנסיה וכו'.

ביטוח חיים נפרד הינו קבוע בחוזה מול חברת הביטוח ומעניק לכם שקט בידיעה שאתם ובני משפחתכם מכוסים.

ביטוח חיים למשכנתא כפוך לשווי הנכס ואילו הבנק המלווה הוא המוטב היחיד.

ביטוח חיים נפרד כפוך לצרכי המשפחה והם המוטבים, לכן מומלץ להפריד בין הביטוחים הללו.

גיל הכניסה המינימלי לביטוח חיים הינו 24 ואילו הגיל המקסימלי לרכישת ביטוח הוא 64. בנוסף נדרש לעבור שאלון רפואי כתנאי קבלה לביטוח. יחד עם זאת, מעת לעת חברות ביטוח משנות את תנאי הקבלה לתקופה קצרה.

סביר להניח שכן, מצד אחד, חברות הביטוח שדרגו את סוגי פוליסות ביטוח חיים עם הנחות ואפשרויות הרחבה רבות. מצד שני, ייתכן שהמבנה המשפחתי שלכם השתנה ואתם זקוקים לכיסוי נמוך יותר וכתוצאה מכך תוכלו להנות מתשלום נמוך.  

בתקופת שגרה קשה לנו להעריך במדויק את ההשפעה שתהיה לאובדן בטרם עת של אחד מבני המשפחה, אך הסיכון למשבר כלכלי קשה בקרב המשפחה הינו גדול.

כל אדם בעל משפחה וילדים מומלץ לשקול לרכוש ביטוח חיים בגובה פיצוי סביר, עדיף כיסוי נמוך מהנדרש מאשר לחיות ללא כיסוי של ביטוח חיים לחלוטין.

כן. מרבית חברות הביטוח מאפשרות תשלום חודשי צמוד למדד.

לא, סכום הביטוח שמשולם למוטבים הינו פטור ממס. יחד עם זאת, מבוטח שרכש ביטוח חיים למקרה מוות למשפחתו הגרעינית , זכאי להנחה בתשלום מס (לפי סעיף 45א').

זה לא מכובד להעתיק