ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיסמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיסביטוח חיים ייעודי ומותאם

מחלת האוסטיאופורוזיס היא מחלה לא פשוטה שמשנה את אורח החיים של מי שחולה בה באופן ניכר. לאור זאת, מוצבים בפני חולים רבים באוסטיאופורוזיס אשר מעוניינים לרכוש ביטוח חיים מכשולים שהופכים את משימת הרכישה של פוליסת ביטוח חיים איכותית ומקיפה במחיר סביר לקשה ומאתגרת. 

חלק גדול מחברות הביטוח לא מעוניינות לבטח לקוחות הסובלים ממחלות קשות וגם חולים באוסטיאופורוזיס נכללים לא פעם תחת הגדרה זאת, הן עושות זאת מכיוון שחולים באוסטיאופורוזיס נחשבים שייכים לקבוצת סיכון בכל הנוגע לאפשרויות אובדן כושר עבודה, מה שמגדיל מאוד את הסיכון לחברת הביטוח ועלול להוביל, בסבירות גבוהה ביחס למבוטח בריא לתשלום פיצויים משמעותיים. 

מה זה ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיס? ההבדל מבית חיים רגיל

המטרה של ביטוח חיים היא להעניק למבוטחים ולבני משפחותיהם זכאות לסכום כספי משמעותי לאחר פטירת המבוטח או לאחר אובדן כושר העבודה שלו. בהינתן שהמבוטח נפטר, חס וחלילה, סכום הכסף המופיע בפוליסת הביטוח יועבר למוטבים המופיעים בפוליסה, שהם ברוב המכריע של המקרים בני המשפחה של המבוטח. 

חברת הביטוח מגיעה להסכם עם המבוטח בתחילת ההתקשרות במסגרתו נקבעים כל תנאי הפוליסה, למשל קובעים את סכום הפיצוי במקרה מוות ובמקרה אובדן כושר עבודה, את המוטבים אשר יקבלו את הכסף וגם את ההחרגות שבגינן חברת הביטוח תוכל לא לשלם את הפיצוי שנקבע. כמו כן, בעת רכישת הביטוח גם נקבעת הפרמיה החודשית שישלם המבוטח בכל חודש לחברת הביטוח. 

רכישה של ביטוח חיים מהווה אתגר די רציני עבור חולי אוסטאופורוזיס בגלל העובדה שמצבם הרפואי בעייתי. למרות זאת, יש פתרונות ביטוח חיים שיכולים להתאים להם בימים אלה. חברות הביטוח מציעות ביטוח חיים מיוחד, כזה שלא דורש מהמבוטח למלא שאלון רפואי, הביטוח הזה מאפשר למי שחולה במחלה קשה שמקשה עליו לרכוש ביטוח חיים סטנדרטי להחזיק בביטוח ולא לדאוג מאי תשלום בתירוץ של החמרה במצב רפואי קיים. 

כאשר פוליסת הביטוח הזאת עלתה ראשונה לשוק הביטוח המחשבה הראשונית הייתה שקהל היעד יהיה בעיקר אנשים מבוגרים, מעל גיל 60 שעלות הפרמיה החודשית בגילם מתחילה לטפס ובנוסף חלקם סובל מבעיות רפואיות כאלה ואחרות.

מבנה הפוליסה והתנאים שלה הובילו לכך שגם אנשים אחרים שלא הצליחו לרכוש ביטוח חיים מצאו בה פתרון, חולים במחלות קשות הצליחו למצוא ביטוח חיים שילם את הפיצוי המופיע בפוליסה ברוב הגדול של המקרים ובמחיר בו הם יכולים לעמוד. 

לצד היתרונות של הפוליסה יש בה גם חסרונות שחשוב לקחת בחשבון. ראשית, במהלך שלוש השנים הראשונות לתקופת הביטוח, חברת הביטוח לא חייבת לשלם את הפיצוי המופיע בפוליסה, ההגנה הזאת היא למעשה החלופה למילוי שאלון רפואי, נציין כי במידה והמבוטח נפטר במהלך שלוש השנים הראשונות חלק גדול מהתשלומים שהועברו לחברת הביטוח במהלך תקופת הביטוח יוחזרו למשפחתו. בנוסף, גובה הפיצוי המגיע למבוטח או למוטב נמוך יחסית ועומד על כ-חצי מיליון שקלים. 

חשוב לזכור, פוליסת הביטוח המיוחדת הזאת איננה הפוליסה הסטנדרטית, לכן תצטרכו לחפש אותה במיוחד על מנת שתוכלו ליהנות מתנאיה היחודיים, פוליסות הביטוח הרגילות מאפשרות לחברות הביטוח להתחמק בלא מעט מקרים מתשלום הפיצוי המגיע לכם. יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח שהכי תתאים לכם ולמצבכם. 

כמה עולה ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיס? הבדלים במחיר הביטוח

העלות של פוליסת ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיס היא גבוהה בהרבה מהעלות של ביטוח חיים לאנשים בריאים, בטח כשמחשבים זאת ביחס לתמורה כאשר הפערים יכולים להגיע לעשרות אחוזים, הסיבה לכך ברורה – חברות הביטוח הן חברות כלכליות ורוצות להפחית את הסיכון שהן יפסידו יותר מדי כסף על תשלום פיצויים. 

פוליסות ביטוח חיים החופש לבחור פוליסה נכונה

משפחה בטוחה פלוס

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מגן

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מומלץ!
ריסק 1

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מומלץ!
מוות מתאונה

ביטוח חיים

ביטוח חיים

החשיבות של ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיסאל תתפסו בלי כיסוי מתאים

לביטוח חיים יש חשיבות אדירה למבוטח ולבני משפחתו, ביטוח החיים נותן למבוטח אפשרות להגן על המצב הכלכלי שלו ושל משפחתו אם הוא יאבד את כושר מכל סיבה שהיא. הדבר חשוב שבעתיים במקרים בהם למבוטח יש השפעה גדולה על המצב הכלכלי של משפחתו. 

איך לקנות ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיס?התמקדו בחברות הגדולות

הדרך הטובה ביותר לקניית ביטוח חיים לחולי אוסטיאופורוזיס היא באמצעות בחינה כוללת של מגוון האפשרויות המוצעות בשוק הביטוח, מומחי הביטוח שלנו יעשו כל שביכולתם כדי לסייע לכם לאתר את פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם. 

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח חיים?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים הינו כיסוי אשר מעניק פיצוי כספי במקרה מוות של המבוטח, הפיצוי משולם לבני משפחתו של המבוטח כתשלום אחד פטור ממס או כקצבה חודשית לתקופת זמן קצובה.

המפתח לפוליסת ביטוח חיים נכונה הוא חישוב נכון של סכום הפיצוי ועדכון גובה הביטוח בהתאם לשינויים במבנה המשפחתי.  

עיקר הכיסוי בביטוח חיים מתייחס למקרה של פטירת המבוטח, יחד עם זאת, ניתן להוסיף ולהרחיב את הפוליסה גם למקרה של נכות חמורה ואובדן כושר עבודה.

ישנן מגוון שיטות ומחשבונים לחישוב סכום הפיצוי בביטוח חיים, אך המכנה המשותף לכולם הוא מכפלה של השכר נטו של המפרנס הגבוה יותר (בין אם זה הגבר או האישה).

המכפלות הסולידיות הם סביב ה-200 ואילו המחמירים היו בוחרים ב-300 ליתר ביטחון.

על הסכום שהתקבל יש להוסיף או לגרוע סכומים בהתאם למשפחה שלכם, גיל הילדים, נכסים נדל"ן ברשותכם, ירושה עתידית ועוד.

גובה הפיצוי בביטוח חיים יכול להשתנות מעת לעת, מבוטח אינו מתחייב לגובה הפיצוי שרכש ביום הראשון.

מבוטחים רבים נוטים להגדיל או להקטין את גובה הפיצוי בהתאם לשינויים במצבם המשפחתי.

פוליסת ביטוח חיים תקפה לזמן מוגבל שכן היא נועדה לכסות ביטוח מפני במקרה מוות בטרם עת.

מרבית הפוליסות תקפות עד גיל 65, אך לעיתים ניתן למצוא פוליסות אשר תקפות עד גיל 70 ובמקרים נדירים, חברות ביטוח משווקות פוליסות עד גיל 80 לתקופת זמן מוגבלת.

מחירו של ביטוח חיים מורכב מכמה פרמטרים כגון גיל המבוטח, מין, תחום תעסוקה, עישון, גנטיקה משפחתית ועוד.

לצורך חישוב גובה הפרמיה, חברות הביטוח מציגות מחיר אחיד אשר ישתנה בעשרות אחוזים בהתאם לתשובות המבוטח לשאלון הרפואי.

מרבית חברות הביטוח מציעות שני מסלולים לבחירת המבוטחים

  • מסלול תשלום חד פעמי פטור ממס
  • מסלול קצבה חודשי לשארים

כיום ביטוח חיים אינו עניין יקר, בין אם זה בגלל עלית יוקר המחייה או הרפורמות בענף הביטוח, עלות של ביטוח חיים סביר להורה צעיר

פוליסות ביטוח חיים אינן תלויות זו בזו ולכן ניתן לרכוש יותר מפוליסה אחת וכך לקבל פיצוי מוגדל יותר

קרן פנסיה וביטוח מנהלים עשויות להכיל רכיב ביטוח חיים ריסק טהור, אך הוא מוגבל ותלוי בגובה ההכנסה שלכם וכפוף לשינויים בתקנון קרנות הפנסיה וכו'.

ביטוח חיים נפרד הינו קבוע בחוזה מול חברת הביטוח ומעניק לכם שקט בידיעה שאתם ובני משפחתכם מכוסים.

ביטוח חיים למשכנתא כפוך לשווי הנכס ואילו הבנק המלווה הוא המוטב היחיד.

ביטוח חיים נפרד כפוך לצרכי המשפחה והם המוטבים, לכן מומלץ להפריד בין הביטוחים הללו.

גיל הכניסה המינימלי לביטוח חיים הינו 24 ואילו הגיל המקסימלי לרכישת ביטוח הוא 64. בנוסף נדרש לעבור שאלון רפואי כתנאי קבלה לביטוח. יחד עם זאת, מעת לעת חברות ביטוח משנות את תנאי הקבלה לתקופה קצרה.

סביר להניח שכן, מצד אחד, חברות הביטוח שדרגו את סוגי פוליסות ביטוח חיים עם הנחות ואפשרויות הרחבה רבות. מצד שני, ייתכן שהמבנה המשפחתי שלכם השתנה ואתם זקוקים לכיסוי נמוך יותר וכתוצאה מכך תוכלו להנות מתשלום נמוך.  

בתקופת שגרה קשה לנו להעריך במדויק את ההשפעה שתהיה לאובדן בטרם עת של אחד מבני המשפחה, אך הסיכון למשבר כלכלי קשה בקרב המשפחה הינו גדול.

כל אדם בעל משפחה וילדים מומלץ לשקול לרכוש ביטוח חיים בגובה פיצוי סביר, עדיף כיסוי נמוך מהנדרש מאשר לחיות ללא כיסוי של ביטוח חיים לחלוטין.

כן. מרבית חברות הביטוח מאפשרות תשלום חודשי צמוד למדד.

לא, סכום הביטוח שמשולם למוטבים הינו פטור ממס. יחד עם זאת, מבוטח שרכש ביטוח חיים למקרה מוות למשפחתו הגרעינית , זכאי להנחה בתשלום מס (לפי סעיף 45א').

זה לא מכובד להעתיק