ביטוח חיים לחולי איידסמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח חיים לחולי איידסכיסוי כלכלי במקרה חירום

מחלת האיידס היא מחלה חשוכת מרפא אשר ברוב המקרים מובילה להידרדרות משמעותית במצב הפיזי של החולה ואף למוות, לאור זאת, החולים באיידס נתקלים לעיתים קרובות מאוד בבעיה ברכישת ביטוחים וביטוחי חיים בפרט, זאת למרות העובדה שהתפתחו בשנים האחרונות טיפולים מאריכי חיים רבים ששיפרו הן את איכות החיים והן את תוחלת החיים של החולים במחלה.

חולה שמעוניין לרכוש ביטוח חיים צפוי לשלם סכום גבוהה באופן ניכר ביחס למחירים המקובלים בשוק ובמקרים רבים המוצר שיקבל יהיה נחות מהמוצר שיקבל אדם בריא. זה קורה בגלל העובדה שחברות הביטוח מעוניינות להגדיל את שורת הרווח שלהם ומבוטחים שסביר שיקבלו פיצוי מחברת הביטוח לא משתלמים לחברה.

פוליסה לחולי איידסביטוח מיוחד לחולי איידס?

ביטוח חיים סטנדרטי מעניק למבוטחים בו פיצוי משמעותי מחברת הביטוח בה הוא מבוטח במספר מקרים, הראשון הוא במצב בו המבוטח מאבד את כושר העבודה שלו, כלומר במצב בו המבוטח לא יכול להמשיך לעבוד בעבודה שלו ולפרנס את עצמו באותה רמה שבה היה מפרנס את עצמו בעבר. המקרה השני הוא מקרה של פטירה, במקרה זה חברת הביטוח תעביר פיצוי למוטבים של המבוטח, אנשים אותם קבע המבוטח בפוליסת הביטוח כזכאים לקבלת הפיצוי במקרה פטירה.

במידת הצורך, בגלל אובדן כושר העבודה או בגלל מוות המבוטח או מוטביו, ברוב המקרים מדובר בבני משפחה של המבוטח, רשאים להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח ולדרוש ממנה את תשלום הפיצוי שנקבע בפוליסה. לאחר בירור קצר במסגרתו תיבדק זכאות התובע או התובעים לפיצוי חברת הביטוח תשלם למוטבים או למבוטח את סכום הכסף הדרוש. מי שקיבל לידיו את הכסף יכול לבחור אם לקבל אותו בפעימה בודדת, או כקצבה חודשית.

חולי איידס רבים רוצים לרכוש לעצמם ביטוח חיים כמתואר למעלה, הבעיה היא שחברות הביטוח מערימות קשיים רבים על אנשים שאינם בריאים לפני שהן מבטחות אותם, חולי איידס סובלים ממנה אפילו יותר מאנשים אחרים שמצבם הבריאותי רעוע.

בנוסף בלא מעט מקרים, חברות הביטוח מכניסות לפוליסת הביטוח סעיפים המחריגים תשלום פיצוי כתוצאה מהידרדרות שנובעת באופן ישיר או עקיף מבעיה רפואית שהייתה ידועה בזמן רכישת הביטוח. לאור העובדה שאיידס היא מחלה שניתן לקשר אליה בעיות רפואיות רבות, בלא מעט מקרים חברת הביטוח תוכל להתחמק מתשלום הפיצוי ולמעשה הביטוח אותו רכש החולה הוא כזה שיעניק פיצוי במספר מצומצם מאוד של מקרים.

הפתרון אליו פונים חלק גדול מבין אלו שפוליסות הביטוח הרגילות לא מתאימות עבורם, בהם חולי האיידס הוא רכישת פוליסת ביטוח ללא מילוי שאלון רפואי לפני הרכישה. פוליסות הביטוח האלה מבטיחות לרוכש שהוא או משפחתו יקבלו את הפיצוי שנקבע בפוליסה ללא תנאים הקשורים למצב הבריאותי של המבוטח, באופן זה הסיכוי לקבלת הפיצוי עולה באופן משמעותי ולכן מדובר בפתרון אופטימלי לאנשים רבים.

הפוליסה מכילה מספר תנאים המבדילים בינה לבין פוליסה רגילה, למשל, במסגרת שלוש השנים הראשונות לאחר תחילת הביטוח, חברת הביטוח לא תצטרך לשלם למבוטח פיצוי כלשהו במקרה פטירה, הסעיף הזה למעשה שומר על האינטרסים הכלכליים של חברת הביטוח. יחד עם זאת, אם המבוטח נפטר בשלוש השנים הראשונות, חברת הביטוח תשיב למשפחתו חלק גדול מהתשלומים שהועברו אליה, לרוב מעל 70 אחוז מסך התשלומים.

פרט אחר שמפריד בין הביטוח הזה לביטוח הרגיל הוא העובדה שהוא מאופיין לרוב בסכומי פיצוי נמוכים יותר, בעוד שבביטוחי חיים רגילים הסטנדרט הביטוחי עומד על כמיליון שקלים, בביטוח שלא דורש מילוי שאלון רפואי סכום הפיצוי הסטנדרטי נע סביב חצי מיליון שקלים.

כמה עולה ביטוח חיים לחולי איידס?מחיר הוגן לכיסוי

המחיר של פוליסת ביטוח חיים לחולים באיידס גבוהה משמעותית מהמחיר של פוליסת ביטוח רגילה לאנשים בריאים, הבדלי המחירים יכולים לטפס עד לעשרות אחוזים ובמקרים מסוימים גם מעבר לכך. כמו כן, חשוב לזכור כי המחיר של הפוליסה מושפע בין היתר מגילו של המבוטח, מינו וממאפיינים רפואיים אחרים.

פוליסות ביטוח חיים החופש לבחור פוליסה נכונה

רצף הכנסה

ביטוח חיים

ביטוח חיים
הכנסה למשפחה

ביטוח חיים

ביטוח חיים
ספיר

ביטוח חיים

ביטוח חיים
מומלץ!
ריסק 1

ביטוח חיים

ביטוח חיים

החשיבות של ביטוח חיים לחולי איידסדאגו לבטח בהקדם

רכישת ביטוח חיים היא למעשה תעודת ביטוח למשפחה של המבוטח, הדבר נכון במיוחד במקרים בהם המבוטח תורם תרומה משמעותית לכלכלת הבית. אובדן ההכנסה מן המבוטח עלול להוביל לפגיעה משמעותית במצב הכלכלי של המשפחה, ביטוח חיים שיעביר למשפחה סכום כספי משמעותי עלול למנוע הדרדרות מעין זאת.

איך לקנות ביטוח חיים לחולי איידס?הצמדו לחברות הגדולות

לפני רכישת ביטוח חיים כדאי מאוד להתייעץ עם גורם אובייקטיבי שמכיר את תחום הביטוח ושיוכל להעניק לכם עצות טובות בנוגע לרכישה, יועצי הביטוח שלנו ישמחו ללוות אתכם בתהליך הרכישה ולהציג בפניכם מגוון רחב של אפשרויות ביטוח.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח חיים?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח חיים הינו כיסוי אשר מעניק פיצוי כספי במקרה מוות של המבוטח, הפיצוי משולם לבני משפחתו של המבוטח כתשלום אחד פטור ממס או כקצבה חודשית לתקופת זמן קצובה.

המפתח לפוליסת ביטוח חיים נכונה הוא חישוב נכון של סכום הפיצוי ועדכון גובה הביטוח בהתאם לשינויים במבנה המשפחתי.  

עיקר הכיסוי בביטוח חיים מתייחס למקרה של פטירת המבוטח, יחד עם זאת, ניתן להוסיף ולהרחיב את הפוליסה גם למקרה של נכות חמורה ואובדן כושר עבודה.

ישנן מגוון שיטות ומחשבונים לחישוב סכום הפיצוי בביטוח חיים, אך המכנה המשותף לכולם הוא מכפלה של השכר נטו של המפרנס הגבוה יותר (בין אם זה הגבר או האישה).

המכפלות הסולידיות הם סביב ה-200 ואילו המחמירים היו בוחרים ב-300 ליתר ביטחון.

על הסכום שהתקבל יש להוסיף או לגרוע סכומים בהתאם למשפחה שלכם, גיל הילדים, נכסים נדל"ן ברשותכם, ירושה עתידית ועוד.

גובה הפיצוי בביטוח חיים יכול להשתנות מעת לעת, מבוטח אינו מתחייב לגובה הפיצוי שרכש ביום הראשון.

מבוטחים רבים נוטים להגדיל או להקטין את גובה הפיצוי בהתאם לשינויים במצבם המשפחתי.

פוליסת ביטוח חיים תקפה לזמן מוגבל שכן היא נועדה לכסות ביטוח מפני במקרה מוות בטרם עת.

מרבית הפוליסות תקפות עד גיל 65, אך לעיתים ניתן למצוא פוליסות אשר תקפות עד גיל 70 ובמקרים נדירים, חברות ביטוח משווקות פוליסות עד גיל 80 לתקופת זמן מוגבלת.

מחירו של ביטוח חיים מורכב מכמה פרמטרים כגון גיל המבוטח, מין, תחום תעסוקה, עישון, גנטיקה משפחתית ועוד.

לצורך חישוב גובה הפרמיה, חברות הביטוח מציגות מחיר אחיד אשר ישתנה בעשרות אחוזים בהתאם לתשובות המבוטח לשאלון הרפואי.

מרבית חברות הביטוח מציעות שני מסלולים לבחירת המבוטחים

  • מסלול תשלום חד פעמי פטור ממס
  • מסלול קצבה חודשי לשארים

כיום ביטוח חיים אינו עניין יקר, בין אם זה בגלל עלית יוקר המחייה או הרפורמות בענף הביטוח, עלות של ביטוח חיים סביר להורה צעיר

פוליסות ביטוח חיים אינן תלויות זו בזו ולכן ניתן לרכוש יותר מפוליסה אחת וכך לקבל פיצוי מוגדל יותר

קרן פנסיה וביטוח מנהלים עשויות להכיל רכיב ביטוח חיים ריסק טהור, אך הוא מוגבל ותלוי בגובה ההכנסה שלכם וכפוף לשינויים בתקנון קרנות הפנסיה וכו'.

ביטוח חיים נפרד הינו קבוע בחוזה מול חברת הביטוח ומעניק לכם שקט בידיעה שאתם ובני משפחתכם מכוסים.

ביטוח חיים למשכנתא כפוך לשווי הנכס ואילו הבנק המלווה הוא המוטב היחיד.

ביטוח חיים נפרד כפוך לצרכי המשפחה והם המוטבים, לכן מומלץ להפריד בין הביטוחים הללו.

גיל הכניסה המינימלי לביטוח חיים הינו 24 ואילו הגיל המקסימלי לרכישת ביטוח הוא 64. בנוסף נדרש לעבור שאלון רפואי כתנאי קבלה לביטוח. יחד עם זאת, מעת לעת חברות ביטוח משנות את תנאי הקבלה לתקופה קצרה.

סביר להניח שכן, מצד אחד, חברות הביטוח שדרגו את סוגי פוליסות ביטוח חיים עם הנחות ואפשרויות הרחבה רבות. מצד שני, ייתכן שהמבנה המשפחתי שלכם השתנה ואתם זקוקים לכיסוי נמוך יותר וכתוצאה מכך תוכלו להנות מתשלום נמוך.  

בתקופת שגרה קשה לנו להעריך במדויק את ההשפעה שתהיה לאובדן בטרם עת של אחד מבני המשפחה, אך הסיכון למשבר כלכלי קשה בקרב המשפחה הינו גדול.

כל אדם בעל משפחה וילדים מומלץ לשקול לרכוש ביטוח חיים בגובה פיצוי סביר, עדיף כיסוי נמוך מהנדרש מאשר לחיות ללא כיסוי של ביטוח חיים לחלוטין.

כן. מרבית חברות הביטוח מאפשרות תשלום חודשי צמוד למדד.

לא, סכום הביטוח שמשולם למוטבים הינו פטור ממס. יחד עם זאת, מבוטח שרכש ביטוח חיים למקרה מוות למשפחתו הגרעינית , זכאי להנחה בתשלום מס (לפי סעיף 45א').

זה לא מכובד להעתיק