תביעת ביטוח מחלות קשותמגיע לכם פיצוי כספי

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

תביעת ביטוח מחלות קשותפיצוי מוסכם מראש

לא משנה בני כמה אתם, בשנות ה-20 לחייכם או בשנות ה-50 לחייכם, בוודאי כבר יצא לכם להבין שהחיים עלולים לזמן לנו כל מיני הפתעות לאורך הדרך. חלק מההפתעות הן נעימות וקשורות בביקור לא צפוי של מישהו אהוב, קבלת מתנה שתמיד רציתם ועוד.

אך חלק מההפתעות עלולות להיות הרבה פחות נעימות וקשורות בגילוי מחלה קשה, מוות של מישהו אהוב ועוד. במקרים של גילוי מחלה, יתחיל תהליך לא פשוט של התמודדות גם עם המחלה עצמה אך גם עם הרשויות, העבודה ועניינים כלכליים אחרים. תביעת ביטוח מחלות קשות היא משהו שתצטרכו להכיר בקרות מקרה מצער, ובמאמר הקרוב ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על תביעת ביטוח מחלות קשות.

תביעה של פוליסת ביטוחמהי תביעת מחלות קשות?

תביעת ביטוח מחלות קשות היא תביעה המוגשת לחברת הביטוח במטרה לקבל כספים שיסייעו לאדם החולה להתמודד עם אובדן כושר עבודה, עם סדרת הטיפולים שהוא עומד לעבור וכמובן עם המשך התשלומים שהוא צריך לשלם כחוק – מיסים, חשבונות והוצאות נוספות.

כמו בכל פוליסת ביטוח שהיא, גם פוליסת ביטוח מחלות קשות נקבעת בהתאם לסכום שאותו המטופל ירצה לקבל במידה ויחלה במחלה קשה, מה שאנחנו מכירים בדרך כלל בתור "גבולות אחריות", וכמובן בהתאם לחברת הביטוח שדרכה תירכש הפוליסה. חשוב לדעת שקופות החולות אינן יכולות להציע ביטוח מחלות קשות, והוא ביטוח שצריך להירכש באופן פרטי ישירות מול חברות הביטוח השונות.

רשימת מחלות קשותמהי מחלה "קשה" בעצם?

תביעת ביטוח מחלות קשות, כשמה כן היא, מתאפשרת בעבור גילוי מחלות קשות בלבד. מחלות כמו שפעת אינן נכללות כמובן תחת תביעת ביטוח מחלות קשות, ומדובר כאן על מחלות כמו סרטן מסוגים שונים, התקפי לב חריפים, אי ספיקת כליות כרונית, מחלת ריאות כרונית, טרשת נפוצה ועוד.

אם חס וחלילה תתקלו במצב שבו אתם מגלים שחליתם באחת מהמחלות האלו, תוכלו לגשת אל תביעת ביטוח מחלות קשות ולקבל פיצוי כספי אשר יסייע לכם בדרך הרפואית והכלכלית החדשה שתצטרכו להתחיל ולפסוע בה.

פוליסות ביטוח מחלות קשות החופש לבחור פוליסה נכונה

מענקית זהב

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
Top קרן אור

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
מומלץ!
מרפא

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
מדיכלל פיצוי לסרטן

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות

תביעת פיצוי מחלות קשותתהליך התביעה פשוט

תהליך תביעת ביטוח מחלות קשות, כמו כל תהליך תביעת ביטוח שהוא, הוא תהליך הכולל הגשת מסמכים והמתנה לתשובות. היות ומדובר כאן על מקרה חריג, חברות הביטוח עושות כל מאמץ על מנת להבטיח שתקבלו את סכום הכסף המבוקש על ידכם במהירות האפשרית, מה שיוכל לסייע לכם לעמוד על הרגליים ולהיות מסוגלים להמשיך את אורח החיים שלכם במקביל לטיפול במחלה הקשה שהתגלתה אצלכם.

לפני שתיגשו אל הליך תביעת ביטוח מחלות קשות מומלץ לוודא שיש בידכם את המסמכים המעידים על קיומה של המחלה בגופכם. ללא המסמכים תביעת ביטוח מחלות קשות לא תוכל להיפתח עבורכם היות ולא יהיו לכם את הממצאים המעידים על קיום המחלה.

טפסי תביעת מחלות קשותאלו מסמכים שתצטרכו?

אל חברת הביטוח תצטרכו להגיש מכתב סיכום מחלה שחתום על ידי הרופא המטפל שלכם, וכמובן מסמך המכיל את תוצאות הבדיקות המעידות על גילוי המחלה הקשה שלכם. בהמשך הדרך אתם עשויים להתבקש להגיש מסמכים נוספים אותם תצטרכו להנפיק אצל הגורמים השונים.

לתבוע את הביטוח לבד?לא פשוט אבל אפשרי

תהליך של תביעת ביטוח מחלות קשות הוא תהליך שעלול לקחת זמן ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתוסכלים וחסרי אונים, אולם עם הסיוע הנכון והמקצועי ניתן להתגבר על כל דבר. אם אתם זקוקים לעזרה ולסיוע מקצועי אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים האישיים שלכם באתר, ונציג החברה ידאג ליצור איתכם קשר וללוות אתכם בתהליך שעלול להיות לא פשוט עבורכם.

בכל מקרה, זכרו שאתם נמצאים במצב שהוא גם ככה לא פשוט, ולכן כל לחץ או הפרעה חיצוניים עלולים להשפיע אפילו יותר על מצבכם הרפואי. לכן, חשוב לתת את האמון בחברות הביטוח ולתת להם לעשות את עבודתם נאמנה, ולהמשיך להתרכז בטיפול הרפואי שאותו אתם עוברים.

איפה קונים ביטוח מחלות קשותאיזו חברת ביטוח מומלצת?

במדינת ישראל קיימות כמה וכמה חברות ביטוח המציעות ביטוח מחלות קשות. אנחנו ממליצים לבדוק איזו מהפוליסות המוצעות לכם, מציעה את היקף הכיסוי הגדול ביותר בתשלום כמה שיותר נמוך, ולקבל המלצות אודות השירות של החברה, המהירות שבה החברה מתמודדת עם תביעת ביטוח מחלות קשות ועוד – ורק אז לקבל החלטה מושכלת. רק בריאות!

מסמכים רלוונטים לתביעת ביטוח מחלות קשותבהתאם לחברת הביטוח

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח בריאות?חשוב לעשות שיעורי בית

ביטוח מחלות קשות הינו כיסוי ביטוחי שנועד לשלם סכום פיצוי קבוע מראש במקרה של גילוי מחלה קשה כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.

פוליסת ביטוח מחלות קשות מונה מספר מחלות אשר כלולות בתקנון הפוליסה, אלו מחולקות לקטגוריות.

במידה ומבוטח יקבל פיצוי בעבור קטגוריה א' , הוא יקבל 100% מסכום הפיצוי, ואילו במידה וידרוש פיצוי כתוצאה ממחלה נוספת מקטגוריה ב' , יקבל 50%.

כמובן שתנאים אלו יכולים להשתנות מעת לעת בפוליסות שונות.

ניתן לרכוש ביטוח מחלות קשות מגיל שנה ועד גיל 60. יחד עם זאת, תוקפו של הביטוח הוא עד גיל 75.

תשלום הפוליסה אינו תלוי בהחלמתכם, ההתחייבות הכתובה בפוליסת הביטוח שלכם מתייחסת לכך שחברת הביטוח נדרשת לשלם לכם את הסכום הנקוב בפוליסה בסמוך ככל שניתן לרגע גילוי המחלה.

כל סכום שקיבלתם מחברת הביטוח אינו יכול צריך להחזיר גם במידה ואתם מחלימים מן המחלה.

ביטוח מחלות קשות מתייחס לפיצוי חד פעמי בגין גילוי מחלה, סכום הפיצוי ניתן ללא תלות ביכולת שלכם לעבוד או לתפעל באופן שוטף.

מאידך, מבוטח אשר גילה מחלה קשה יכול עדיין לתבוע את חברת הביטוח במידה ואיבד את כושר העבודה כתוצאה מאותה מחלה.

חשוב להבין, ישנם מצבים בהם אדם אשר גילה מחלה קשה יכול עדיין לעבוד ולכן תביעתו לאובדן כושר עבודה לא תאושר, אך עדיין יקבל את סכום הפיצוי בקבוע בפוליסת ביטוח מחלות קשות שלו.

הביטוח מקנה פיצוי בסכום קבוע וידוע מראש אשר נקבע במועד רכישת הפוליסה. אותו סכום ישולם באופן מיידי בעת גילוי המחלה.

תינתן אפשרות לתבוע את הפוליסה שנית למחלה אחרת אך גובה הפיצוי ירד ל-50%.

חשוב לעיין בתקנון הפוליסה ולבדוק את תנאים לתביעות עתידיות.

פוליסות ביטוח מסוג שיפוי הם למעשה החזר הוצאה בגין טיפול רפואי בתמורה לחשבונית מס אשר מייצגת את הטיפול.

פוליסת ביטוח מסוג פיצוי, אינה מצריכה הוכחה, עצם העובדה שהתגלה אצלכם מחלה קשה מספיקה כדי שתקבלו את מלוא סכום הפיצוי.

ביטוח רפואי פרטי או ציבור נועד לסייע לכם בתשלום בעבור הוצאות רפואיות, אך הוא מוגבל לטיפולים רפואים הקשורים באופן ישיר למצבכם הרפואי.

ביטוח מחלות קשות מעניק פיצוי כספי אשר נועד לממן הוצאות אשר אינן קשורות באופן ישיר למחלה כגון: אובדן ימי עבודה, הוצאות משק בית וכדומה.

מחלה קשה כהגדרתה מתייחסת למחלה אשר מהווה סכנה לחייו של המבוטח ופוגעת בתפקודו השוטף, רשימת המחלות הקשות שונה בין הפוליסות בחברות הביטוח השונות.

יחד עם זאת, רשימת המחלות אשר מוגדרות כ"מחלות קשות" נקבעת על ידי המפקח על הביטוח.

במידה וחס וחלילה, תגלו מחלה קשה, בנוסף לפן הרפואי והבריאותי תהיה למחלה השפעה ישירה על שאר בני המשפחה ומשק הבית.

תלוי בחומרת המחלה ובמי מבין בני המשפחה היא פגעה, אך לרוב מבוטחים מדווחים על עליה בהוצאות משק הבית, היעדרות מהעבודה של ההורים, טיפולים נוספים לילדים ועוד מגוון הוצאות נלוות אשר קשורות באופן עקיף למחלה אך אינן מכוסות על ידי ביטוח הבריאות הפרטי או הציבורי.

אל הוואקום הכלכלי הזה נועד בדיוק ביטוח מחלות קשות.

המחיר של ביטוח מחלות קשות הינו משתנה ומתפתח עם גילו של המבוטח, טבלת המחירים הזאת נקראת גם "התפתחות פרמיה".

כל מבוטח צריך לבקש לראות את התפתחות הפרמיה על מנת להבין את העלויות העתידיות של הפוליסה אותה הוא רוכש.

כל מבוטח צריך לענות על שאלון רפואי אשר יקבע את גובה הפרמיה החודשית בהתאם למצבו הרפואי של המבוטח, מינו וגילו.

במידה ותתגלה בעיה רפואית כלשהי, חברת הביטוח יכול להעלות את גובה הפרמיה או להחריג תנאים רפואים בפוליסה.

לא בטוח, חברת הביטוח יכולה להחליט שלא לאשר את המבוטח או לחלופין להגדיל את גובה הפרמיה החודשית.

זאת תלוי בתקנון החיתום של אותה חברת ביטוח.

כן ולא, אומנם יש מגלה לגובה הפיצוי של ביטוח מחלות קשות בכל חברת ביטוח (לרב עד 500 אלף ₪) , אך אין הגבלה לרכוש מספר פוליסות ביטוח בכמה חברות ביטוח שונות.

קיימת תקופת אכשרה, ברוב חברות הביטוח תקופת האכשרה בת 3 חודשים .

ביטוח מחלות קשותשירות, תביעות ועוד

זה לא מכובד להעתיק