כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
Top Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

ביטוח והשכרת רכב בחו"ל - איך זה עובד?

הדרך הטובה ביותר לגלות מקום חדש הוא פשוט להיכנס לרכב, לפתוח מפה ופשוט לצאת לדרך. חושבים לשכור רכב בחול? הנה כמה דברים שתצטרכו לדעת על הביטוח שלו.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

השכרת רכב בחופשה

אם אתם מתכננים חופשה חלומית בין נופים מרהיבים על פני שטחיה הרחבים של מדינה בחול, הפתרון המוכר והמתבקש שיאפשר לכם את זה הוא להתנייד ברכב מעיר לעיר. אתם בוודאי תצטרכו לשכור רכב לשם כך אבל כדי להימנע מסיבוכים עליכם לדאוג לביטוח מותאם. איך עושים זאת ואילו פרטים קטנים צריך לדאוג? אגדנו עבורכם כל מה שצריך לדעת:

התאמות לנסיעה לחול

בארץ אנחנו יודעים בדרך כלל איך לדאוג לביטוח מתאים לרכב שלנו, ויודעים כמובן מה הוא כולל. אבל כאשר אנחנו רוצים להשתמש ברכב בחו"ל אנחנו קודם כל צריכים לדאוג לרישיון בינלאומי המתאים לנהיגה בחול (אתגר הקיים בחו"ל- יש מדינות בהן ההגה ממוקם בצד שמאל). לאחר מכן יש למצוא חברה להשכרת רכב ולבחור רכב מסוג המתאים לאופי הנסיעות והמסלולים, במחיר נוח. לאחר כל אלו בשביל למנוע מקרים קיצון שיעלו לנו סכומי עתק, בדיוק כמו שנצטרך ביטוח נסיעות לחול, נצטרך לדאוג גם לביטוח הרכב השכור.

דגשים להשכרת רכב

את הרכב כדאי להזמין לפחות שבוע מראש בשל עליית מחירים בצמוד למועד, ועל אחת כמה וכמה בהזמנה על המקום בחברת ההשכרה. כדאי לברר בעת הרכישה על מדיניות ביטול ועל זמינות השירות והמענה הטכני לעת הצורך טרם תגיעו למועד ההשכרה.

מומלץ להשכיר רכב מחברת השכרה המאפשרת לאסוף את הרכב ישר משדה התעופה, זה יחסוך לכם כבר את הנסיעה הראשונה ביעד אליו הגעתם. כדי למצוא חברת השכרה עם המחירים הכי משתלמים ניתן תמיד לעשות השוואה מקדימה באינטרנט, בה ניתן להזין את כל הקריטריונים שחשובים לכם בהתחשב באופי הנסיעות שאתם מתכננים והתקציב שלכם.

בדרך כלל הרכב מגיע עם הילוכים אוטומטיים, רדיו ומזגן אך מומלץ גם רכב עם מערכת ניווט. בנוסף, בחרו רכב חסכוני בדלק כדי לחסוך בעלויות וכמובן, וודאו אם יש הגבלת קילומטרים בתכנית שרכשתם ואילו נהגים מורשים לנהוג ברכב.

איזה ביטוח ועבור אילו מקרים?

אחרי שדאגתם לרכב, עוד לפני שאתם מגיעים ליעד ומתחילים לנסוע בו: וודאו שלא שכחתם לעשות ביטוח. כמו בכל נסיעה שעבורה אנחנו עושים ביטוח נסיעות לחול, כדי לכסות מצבי חירום ולדאוג לכל תרחיש שהוא בנוגע לרכב – יש לדאוג לביטוח.

נדאג לבטח את הרכב מפני מקרים כמו נזק או גניבה, (בדרך כלל נכללים בהסכם עם חברת ההשכרה),  ביטוח צד ג' למקרה בו תהיו מעורבים בתאונה או תגרמו נזק לאחר, וביטוח של הנוסעים ברכב מפני פציעות או נזק גופני. כמו כן, דאגו לביטול השתתפות עצמית. בכל הסעיפים שציינו, בדקו מה כולל השתתפות עצמית גם אם הוא נכלל בביטוח, כך שלא תופתעו ותוכלו לחסוך סכומי עתק בהשתתפות גם במקרה שהביטוח מופעל. אם אתם נוסעים לזמן קצר, לא שווה להתעסק עם כל הסיבוכים הבירוקרטים והכלכליים, משתלם לרכוש את הביטוח המקיף ביותר ולנסוע בראש שקט.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק