כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול לאומי קארד מומלצות
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול לאומי קארד

הטבת ביטוח הנסיעות המשתלמת ללקוחות לאומי קארד

מחזיקים בכרטיס אשראי של לאומי קארד? מעולה! ייתכן שמגיע לכם ביטוח נסיעות לחול בהטבה משמעותית. אז מה בדיוק מגיע לכם ועד כמה אתם באמת תהיו מכוסים?
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

לאומי קארד ביטוח נסיעות לחול

נסיעות לחו״ל הן דבר כיפי, מאוורר ומרענן גם כאשר מדובר בנסיעות עסקים וגם כאשר מדובר בנסיעות לחופשה ולתיירות. כחלק מההכנות לכל נסיעה, ביטוח נסיעות לחו״ל הופך לפעמים למטלה שמנסים לדחוק לרגע האחרון למרות שמדובר במטלה החשובה ביותר, אחרי קניית כרטיס הטיסה כמובן. כדי לחסוך כאבי ראש, בלבול וסקר שוק מתיש, נציע לכם דרך פשוטה לערוך ביטוח בפשטות דרך ביטוח נסיעות לחו״ל לאומי קארד.

מה ההטבות ללקוחות לאומי קארד ברכישת ביטוח?

ביטוח נסיעות לחו״ל לאומי קארד מציע פוליסת ביטוח של חברת הביטוח AIG במחיר משתלם. הביטוח כולל חמישה ימי ביטוח בחינם ברמה הבסיסית. הביטוח הכרחי לשם כל צורך רפואי שאתם נתקלים בו במהלך הנסיעה באופן בלתי צפוי. היתרון בביטוח, מעבר לעובדה שהוא חינמי, הוא הפשטות של ההפעלה של הביטוח: באמצעות שיחת טלפון קצרה לחברת הביטוח, תוכלו לבצע את ההפעלה, בעזרת נציג לקוחות שמבצע את הפעולות בלי הרבה כאבי ראש. נציג השירות יסביר לכם את היקף הפוליסה וכך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שבנסיעה הקרובה אין לכם דאגות מיותרות.

מדוע יש צורך בביטוח נסיעות לחו״ל?

מדובר בשאלה אלמנטרית, משום שכולנו לרוב פשוט מבצעים את החיוב מבלי לחשוב מה החשיבות בכך. לכן רצינו להבהיר ולהסביר בפשטות את הנסיבות: כאשר אתם נמצאים בחו״ל הביטוח הרפואי שלכם של הארץ אינו בתוקף. במקרים בהם תיאלצו להידרש לטיפול רפואי מכל סוג שהוא בחו״ל, תצטרכו לשלם בתעריפים של המדינה בה אתם שוהים. לא פעם, המחירים לטיפולים בחו״ל הם גבוהים במיוחד לעומת המחירים בארץ, בה מרבית השירותים הרפואיים הם בסבסוד גבוה במיוחד ואף כמעט מלא.

כאשר אתם נמצאים בחו״ל כל טיפול רפואי, החל מטיפול שיניים פשוט וביקור אצל רופא בשל חום גבוה או שפעת, יכול להוביל להוצאה כספית גבוהה שלא תכננתם אותה כחלק מההוצאה של הנסיעה. לכן, תשלום לחברת הביטוח יאפשר כיסוי גבוה של ההוצאות ויוביל לחיסכון של הוצאות שלא תכננתם להוציא.

מה כוללת פוליסת הביטוח?

פוליסת הביטוח כוללת כיסוי של הוצאות שונות:

  • הוצאות אשפוז עד 1,250,000 דולר.
  • הוצאות רפואיות מחוץ לאשפוז.
  • כיסוי הוצאות על תרופות עד 450 דולר.
  • טיפולי שיניים בעת חירום עד 1,000 דולר.
  • –         הוצאות על טיפולי הריון, במידה וההריון אובחן בעת הנסיעה, ועד שבוע 12 בלבד.
  • הוצאות של מקרים מוות, כולל העברת גופה לארץ.
  • הוצאות נוספות, כגון הטסת מלווה במקרים רפואיים או הארכת שהות הנסיעה במקרי חירום.

האם ניתן להרחיב את הפוליסה הבסיסית?

חברת AIG מעניקה אפשרות של הרחבת הפוליסה בבחירה אישית. ההרחבות כוללות אפשריות רבות, לדוגמת ביטוח כבודה, קיצור נסיעה במקרים שונים, חילוץ והצלה, פציעות בעת ביצוע ספורט אתגרי או ספורט חורף וטיפולי הריון נוספים.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק