כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לטיול אחרי צבא : החלטה לא פחות חשובה עבורכם מאשר לאן לטוס

הטיול אחרי צבא כנראה יהיה זיכרון שתקחו אתכם להמשך החיים, זוהי חוויה שאין שניה לה, אך יחד עם זאת, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם כיסויים והגנה על מנת לשמור על הטיול כזיכרון חיובי
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

טיול אחרי צבא

רבים אשר מסיימים את השירות הצבאי, ממהרים לרכוש כרטיס טיסה ולצאת לטיול הגדול. מדובר על מסורת פופולרית ואהובה על משוחררים טריים בישראל, ובצדק. מדובר בטיול מרגש במיוחד, כזה שנמשך לפחות כמה חודשים וכולל מגוון יעדים. עם זאת, אתם בטיול הגדול אחרי הצבא, בדקתם שהביטוח מכסה לכם את כל הצרכים?

מיד אחרי שרכשתם את כרטיס הטיסה, סגרתם את המלון, זה הזמן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. מומלץ כי לא תסתמכו על המזל או על סדרה של חיסונים, כאשר רוב הטיולים הגדולים, המוגדרים טיולים אחרי צבא, הינם ליעדים רחוקים ומסוכנים באופן יחסי.

ראש שקט לאורך כל הטיול: ביטוח נסיעות לחו"ל

רכישת ביטוח נסיעות לחול הינו הכרחי בעיקר כאשר מדובר על טיול ביעד מרחוק, פופולרי בקרב תרמילאים, אשר אינו מאפשר פעמים רבות קבלת טיפול מסודר בעת הצורך. כמו כן, אזורים אלו מתאפיינים בכייסים רבים, מה שהופך את הביטוח לחיוני והכרחי במיוחד.

מהו ביטוח נסיעות לחול, ומה הוא כולל?

כאמור, ביטוח נסיעות לחול הינו הביטוח החשוב והבסיסי ביותר, ומומלץ לא לעזוב את הארץ לפני שרוכשים אותו. למעשה, מדובר על ביטוח אשר נועד להעניק מענה במקרים בלתי צפויים כגון תאונה, מחלה, גניבה וכדומה. מטיילים מנוסים יודעים לומר כי תאונות מסוג זה יכולות לקרות לכל אחד, כאשר ביטוח זה מעניק שקט נפשי במקרים כאלו.

בדקתם שהביטוח מכסה לכם את כל הצרכים?

ביטוח זה נועד להעניק מענה לכל הצרכים הביטחוניים של המשוחרר הטרי אשר נוסע לטייל ביעד רחוק. החלק המשמעותי ביותר של ביטוח זה, הוא הפן הרפואי, אשר נועד לכסות אירועים שונים כמו הוצאות עבור פינוי למרפאה או בית חולים, הוצאות טיפול נמרץ, אשפוז, תרופות, טיפול חירום בשיניים ועוד.

ביטוח מטען: אל תוותרו עליו

אלמנט חשוב נוסף הוא ללא ספק הביטוח על הציוד שלכם. חלק זה של הביטוח נועד לכסות מקרים של גניבה או אובדן של המטען או חלק ממנו.

 דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחול:

  1. התאימו את פוליסת הביטוח בהתאם ליעד, כבודה, מצבכם הבריאותי ועוד.
  2. רכשו את הביטוח בהקדם האפשרי, ואל תחכו לרגע האחרון, כך תוכלו להבטיח פיצוי במידה ותאלצו לבטל את הנסיעה.
  3. נאלצים להפעיל את הביטוח? אל תשכחו לשמור את כל המסמכים החשובים והרלוונטים.

למה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחול?

כאמור, מדובר על ביטוח אשר נועד להעניק לכם כיסוי מלא ומושלם לחופשה שלכם. מדובר על עלות מזערית באופן יחסי אשר תעניק לכם ביטחון ושקט נפשי לאורך כל הטיול, כאשר במסגרת הביטוח תהיו זכאים לכיסוי כספי רפואי אשר כולל פינוי, אשפוז, תרופות, ואף הטסה ארצה בעת הצורך בעקבות מצב רפואי.

ערכו סקר שוק טרם הרכישה

הביקוש סביב ביטוח נסיעות לחול הולך ועולה בשנים האחרונות, ובצדק. יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות סביב ביטוח זה. בהתאם לכך, ישנן חברות רבות אשר מציעות ביטוחים שונים, לכן, הקפידו להיעזר במומחי הביטוח שלנו אשר ישמחו לסייע לכם ערוך השוואה, ולבחור בחברה מקצועית, אמינה, אשר תעניק לכם הצעה אטרקטיבית ומתאימה.

לסיכום, טסים לחול? אל תוותרו על ביטוח

בהחלט ניתן לומר כי ביטוח נסיעות לחול מעניק שקט נפשי וביטחון לאורך כל הטיול, כאשר אתם נמצאים במדינה זרה. באמצעות רכישת ביטוח, תוכלו להרגיש בטוחים יותר, זאת בעקבות העובדה כי במידת הצורך, תוכלו לקבל מענה מקצועי וכיסוי על מצבים בלתי צפויים כמו תאונה, פציעה או מחלה. מצבים אשר כאמור, יכולים להיות מלחיצים במיוחד כאשר הם מתרחשים במדינה זרה.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק