כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

כיצד לבחור ביטוח רפואי לרילוקיישן - כל מה שצריך לקחת בחשבון

הציעו לכם רילוקיישן? מצויין! אתם בוודאי כבר מתרגשים וחושבים על החיים החדשים שלכם, אל תשכחו לרכוש ביטוח רפואי מותאם לרילוקיישן שישמור עליכם.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

ביטוח רפואי לרילוקיישן

בישראל כל האזרחים מכוסים בביטוח בריאות על ידי קופת החולים בה הם חברים, במעבר או נסיעה לחו"ל כיסוי הביטוח אינו תקף וכדאי מאוד לעשות ביטוח מותאם עבור הנסיעה או המעבר, כך תוכלו לקבל מענה רפואי גם במקום בו תהיו מבלי צורך בהוצאות חירום מפתיעות ומיותרות.

אם אינכם יודעים אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון ואיך לבחור ביטוח רפואי לרילוקיישן שאתם מתכננים כבר כמה חודשים, איגדנו עבורכם כמה עצות שיסייעו לכם לקראת תהליך הבחירה:

התאמה ליעד המעבר ואופיו

בבחירת ביטוח רפואי לרילוקיישן , אתם צריכים לעשות מחקר מקדים, לברר ולהגדיר לעצמכם מה אופיו של יעד המעבר שלכם, היכן אתם ממוקמים בו, מהו האקלים וזמינות שירות רפואי בקרבת מגוריכם. כדאי לנסות לאתר אתגרים שאתם עלולים להיתקל בהם בהקשר לאופי השהות שלכם- בין אם כי בשל מזג אוויר שונה עלולות להיות החמרות במצב רפואי, ובין אם אתם מתכננים ספורט אתגרי. סביר מאוד שבמקום בו יורד שלג תזכו לעשות סקי בעונה, ובמקום שנמצא ממש על הים ספורט ימי יהפוך לשגרה.

פעילויות אלו דורשות סעיף מותאם בפוליסת הביטוח וצריך לקחת אותן בחשבון בבחירת סוג ביטוח רפואי לרילוקיישן. כמו כן, מומלץ להבין איך עובדת מערכת הבריאות ומהן האופציות העומדות בפניכם לביטוח בתור מבקרים זרים. לצורך מציאת ביטוח נסיעות השוואה מקיפה בין חברות הביטוח בארץ לחברות המקומיות של יעד המעבר תועיל לכם מאוד. שימו לב ליתרון השירות בשפה העברית וכן שמירה על זכויות הביטוח בזמן ביקור בארץ הקיים בבחירה בחברת ביטוח מהארץ.

התחשבות במצבכם הבריאותי

מידע חשוב שמשפיע על סוג הביטוח שכדאי לכם לרכוש הוא מצבכם הבריאותי, אם אתם סובלים ממחלות כרוניות הטיפ הזה במיוחד בשבילכם- בחרו את סוג הפוליסה שלכם בהתאם לכיסוי הוצאות ושירותים רפואיים המותאם למצבכם הבריאותי, רכשו ביטוח שיכול להציע לכם במחיר טוב ונוח את תכנית הביטוח הרחבה ביותר המכסה את כל הסעיפים הרפואיים שלכם כולל החמרות יכולות להיות במצבכם וקבלת מענה מיידי במצבי חירום. שימו לב בבחירת הפוליסה אילו שירותים אתם תקבלו מחברת הביטוח ומה מתוכם בכיסוי מלא ומה דורש השתתפות עצמית. היו חכמים ואל תחסכו על הבריאות שלכם.

ערכו השוואות מחירים

גם אם תבחרו לעשות ביטוח רפואי לרילוקיישן בתור זרים במדינת היעד שלכם או ביטוח רפואי לחו"ל מחברת ביטוח בארץ, ישנם אתרים מותאמים שיכולים לבצע עבורכם בדיקות הנדרשות על מנת למצוא את הביטוח המתאים ביותר עבורכם, האתרים יוכלו לשכלל את מצבכם הרפואי ופעילויות מתוכננות שיכולות להיחשב סיכון בריאותי שיש לקחת בחשבון ואיתן להגיע להצעות מחיר המשתלמות הקיימות כיום בשוק. כדאי תמיד לעשות עבור ביטוח נסיעות השוואה מעמיקה בין כל ההצעות כך תמצאו ביטוח בריאות לרילוקיישן המתאים והמדויק עבורכם וכמובן גם המשתלם ביותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק