כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
Top Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

חופשה בחו"ל בהריון: למה לא בעצם?

מתכננת לטוס לחופשה קצרה בחול רגע לפני הלידה? רעיון מעולה! אך ישנן שמועות רבות סביב נושא חופשה בהריון, הקדישי דקה ואנו ננסה להסביר מה חשוב לדע
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

חופשה-בהריון

בטח שמעתן פעמים רבות טרם נכנסתן אפילו להריון, כל מיני המלצות לא לעשות חופשה בהריון בחול. ישנם מיתוסים שלא מומלץ לאישה בהריון לעלות על מטוס, ישנן סכנות בגלל השינויים בלחץ האוויר, הקרינה הקוסמית, רעשים ותזוזות במהלך הטיסה..

אבל את, לפני שהעובר שאת שומרת בבטן יוצא לעולם, רוצה ליהנות מחופשה רומנטית אחרונה בלי הילדים, וכל אלו מעלים בך חששות. אז יש לנו חדשות טובות, סיכונים אלו לא הוכחו מחקרית, ובכל זאת ההחלטה לצאת לחופשה כזו דורשת התאמות מיוחדות. איגדנו עבורך הבהרות, שיקולים והמלצות בנושא:

פרטים שאולי לא ידעת

אין איסור חופשה בהריון בחול- מותר לטוס במהלך ההריון, כל עוד ההריון תקין. מרבית חברות התעופה מאפשרות לטוס עד סוף חודש שמיני. על מנת לעלות לטיסה החל מתחילת החודש השביעי עליך להצטייד באישור רפואי שנכתב לכל היותר 48 שעות לפני הטיסה. כמובן, כמו בכל נסיעה לחול, גם בחופשה בהריון צריך להצטייד בביטוח , שימי לב שחברות ביטוח רבות אינן מסכימות לבטח נשים שעברו את החודש השביעי להריון, לכן עבור התאמת ביטוח נסיעות לחול השוואה בין חברות תביא אותך לבחירה בתוכנית הביטוח המתאימה ביותר עבורך.

מה מומלץ לעשות לקראת?

למרות שהטענות על סכנות הטיסה עבור העובר לא הוכחו מחקרית, מומלץ לא לצאת לטיסות ארוכות במהלך ההריון כדי להימנע מסיכונים מיותרים. כדאי להתייעץ עם רופא לגבי יעד הנסיעה ולגבי טיפולים מסוימים הנדרשים והמומלצים במהלך תקופת הנסיעה. כך, תוכלי להיערך בהתאם להוראותיו בעת בחירת תכנית פוליסת הביטוח שתבחרי לעשות. ישנן חברות ביטוח המציעות ביטוח מיוחד לנשים בהריון, הכוללים טיפול במקרה חירום, פינוי רפואי במקרה הצורך והכיסוי ללידה מוקדמת , בשביל התאמת ביטוח נסיעות לחול השוואה בין חברות  ביטוח תעזור לך למצוא תכנית שמכסה בדיוק מה שתצטרכי.

בנוסף, במחקר המקדים על היעד אליו אתן מתכננות לנסוע, בדקי האם נדרשים חיסונים מיוחדים והאם הם מותאמים לנשים בהריון. חוץ מזה, מומלץ לבדוק לפני את מזג האוויר, להימנע מחום ולחות שמכבידים ולדאוג לתכנן אופי פעילות לחופשה שיהיה תואם לשלב בו תהיי בחופשה בהריון.

טיפים למהלך הטיסה והחופשה

כמו לכל טיסה שחווית בעבר, מומלץ לבוא בבגדים נוחים ככל האפשר, בזמן בו אין הכרח להישאר בחגורת הבטיחות, קומי להתמתח ועשי הליכות קצרות ברחבי המטוס כדי למנוע התכווצות של השרירים או קרישי דם מישיבה ממושכת. בחרי מראש מקום במטוס שנמצא ליד המעבר. כך תוכלי גם לקום בקלות מהלך הטיסה לכל דבר שתצטרכי. וכמובן שתי הרבה מים, שלא תתיבשי.

טיפים אלו תקפים גם לגבי זמן חופשה בהריון ביעד עצמו, הימנעי מנסיעות ארוכות, הקפידי על תזונה בריאה וזהירה והקפידי לשתות נוזלים. וחשוב כמובן לזכור לשמור את פרטי פוליסת הביטוח נגישים לכל מקרה הצורך.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק