כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

המקרים השכיחים שבהם תצטרכו ביטוח נסיעות

אנו נוטים לחשוב שביטוח בריאות מתייחס בעיקר למקרים קלים בהם איבדנו מזוודה או שפספסנו את הטיסה, אך האם יש מקרים נוספים חשובים יותר? ניסינו לענות על השאלה הזאת בדיוק
צוות ביטוח

צוות ביטוח

מקרים שכחים שבהם תצטרכו ביטוח

כשנוסעים לחו"ל כדאי לעשות ביטוח נסיעות מותאם, במהלך החופשה בין אם בטיסה או בהגיעכם ליעד, יכולים לקרות דברים חריגים שיכולים לעיתים לשבש את כל החוויה לשמה נסעתם. ישנם דברים שאינם צפויים לנו, אך נוכל לנסות להימנע מהם בכך שנהיה מודעים להתכנותם, נייצר ביטחון בהתמודדות במידה והם יקרו לנו, בכך שנדאג לביטוח מותאם לכל מקרה.

המוטיב המוכר הוא להניח שיש דברים שלעולם לא יקרו לנו, אך העובדות המצערות מוכיחות שאנשים רבים אכן נתקלים במקרים כאלו וחבל להצטער בדיעבד שלא דאגתם לביטוח.

לפניכם המקרים השכיחים ביותר בהם תצטרכו את ביטוח הנסיעות:

הודעה מצערת מהבית

סוף סוף יוצא לכם לקחת פסק זמן מהשגרה, לנקות את הראש ולהתרחק קצת. דווקא כשאתם רחוקים מהמשפחה, מתקבלת הודעה  מפתיעה על הגעתו של בן משפחה לאשפוז או אף פטירתו של  חבר קרוב. במקרה כזה, תהיו מעוניינים לשוב לארץ בשביל להסיר דאגה מליבכם או כדי להיות קרובים למשפחה בעת משבר. טיסה לא מתוכננת ברגע האחרון כמו זו, הופכת להוצאה כלכלית  כבדה. ביטוח נסיעות לחול מומלץ מאוד במצב כזה משום שהוא יכול לכסות את הוצאות שינוי טיסה ברגע האחרון או אף את עלות הטיסה.

החמרה במצב רפואי

פעמים רבות איננו נותנים חשיבות לעניינים רפואיים קלים שמלווים אותנו ביום יום אבל מצבי קיצון, שינוי סביבה, מזג אוויר או חשיפה לסיטואציות שאינן מוכרות לנו עלולים להביא להחמרה בהם. דברים כאלו עולים פעמים רבות בנסיעות לחו"ל מחוץ לאזור הנוחות. על אחת כמה וכמה אם אתם סובלים ממחלות רקע שמטופלות על ידי רופאים בארץ על בסיס קבוע, וייתכן שתזדקקו במהלך החופשה למענה רפואי דחוף באופן מפתיע. סיטואציה רפואית מחייבת ביטוח בריאות לחו"ל, לא מזניחים את הבריאות ועדיף לשלם מראש על פוליסה מאשר על שירות חירום במדינה זרה כשאינכם מבוטחים.

תאונה בזמן פעילות אקסטרים

במקרה שתכננתם פעילויות אקסטרים בטיול שלכם – סקי, בנג'י, ספורט ימי ועוד, אתם בוודאי תרצו לכסות כל סיכוי לפגיעה פיזית שאינה צפויה, במיוחד במקרה של צורך בחילוץ ופינוי לבית חולים. אך גם מעידה קלה במדרגות בדרך לאתר תיירותי מהמם יכולה להפוך לפגיעה פיזית קשה שתחייב טיפול מיידי. כפי שכבר ציינו, עלות טיפול רפואי לאדם שאינו מבוטח בחו"ל עלולה להגיע לעלוות גבוהות ביותר ולכן כדי לכסות מקרה שכזה, ביטוח נסיעות לחול מומלץ.

נזק או אובדן של ציוד

פעמים רבות קורה שהגעתם ליעד והמזוודה לא מגיעה, אתם ממהרים לתכנית שקבעתם עם ההגעה ורוכשים ציוד חלופי עד שהיא תמצא. בנוסף, בחו"ל מסתובבים סביב תיירים כייסים בכל מקום. במידה ולא הצלחתם לזהות אותם ולהזהר, ייתכן שיגנבו את הטלפון, המצלמה או חפץ יקר ערך אחר. במידה ותבטחו את ציודכם עבור הנסיעה, תוכלו לנסוע בראש שקט שיש כיסוי לכל נזק או אובדן של חפציכם.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק