ביטוח נסיעות לחו"למגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח נסיעות לחו"למהו ביטוח נסיעות?

אחת המטלות המקדימות לנסיעה לחו"ל היא רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. רכישת הפוליסה חשובה מאוד היות ובחול אין לתיירים ביטוח רפואי, לכן במקרה של פציעה או בעיה רפואית אחרת הדורשת טיפול רפואי מיידי יש חשיבות אדירה לביטוח רפואי היות ומחירי הטיפול הרפואי בחול יכולים להיות גבוהים מאוד ולהגיע אף לאלפי שקלים עבור שירותים בסיסיים למדי.

מה כלול בביטוח נסיעות לחו"ל?סוג הכיסויים האפשריים

ביטוח רפואי

הדבר הבסיסי ביותר הכלול בפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הביטוח הרפואי, הכיסוי הרפואי נותן לכם שקט בזמן הנסיעה. הביטוח יחסוך לכם המון דאגה וכסף בכל מקרה חירום רפואי שיתרחש במדינה אליה אתם נוסעים, הביטוח הרפואי כולל את כל ההוצאות האפשריות למשל את עלויות הטיפול, עלות תרופות, פינוי באמצעות מטוס, טיפולי שיניים דחופים ועוד.

ביטוח תרמילאים

ביטוח זה מותאם בעיקר לישראלים שמתכוונים לצאת לטיול ארוך במדינות עולם שלישי, ישראלים רבים אחרי צבא מבטחים את עצמם בביטוח מסוג זה אשר כולל את הביטוח הרפואי שמפורט לעיל וכולל בתוכו ביטוחים נוספים, כמו איתור וחילוץ, פציעה מחלה, ביטוח חיים ועוד. לרוב הביטוח מוצע לתקופה של לפחות חצי שנה ועלותו גבוהה יותר מהביטוח הסטנדרטי.

ביטוח מטען

ביטוח זה מיועד לחפצים אותם אתם לוקחים לטיול שלכם בחו"ל, במקרה של גניבה, אובדן או אובדן זמני, למשל אם המזוודה שלכם לא הגיעה ליעדה, חברת הביטוח תפצה אתכם על הנזקים שנגרמו לכם.

חשוב להדגיש כי הביטוח לא כולל אובדן של כסף מזומן ושל פריטים ייחודיים ויקרים כמו יצירות אמנות, או פריטים דמויי כסף אחרים, לרוב ככל שתקרת הביטוח תהיה גבוהה יותר, כלומר ככל שהפיצוי אותו תוכלו לקבל מחברת הביטוח גדול יותר עלות הפוליסה תצמח. בנוסף, בתחום זה יש הבדלים משמעותיים בין חברת ביטוח אחת לאחרת ולכן כדאי להשוות מחירים, לבסוף חלק ממוצרי האלקטרוניקה כמו מכשירים סלולאריים, טאבלטים ומחשבים דורשים כיסוי ביטוח נפרד שיכסה גם אותם במקרה של אובדן או גניבה.

השוואה ביטוח נסיעות לחו"לאיך לבחור פוליסה נכונה

ניתן להשוות ביטוח נסיעות לחו"ל יחסית בקלות באמצעות אתרי השוואות מחירים באינטרנט, יש מספר אתרים שמציעים לבצע עבורכם את ההשוואה ולהציע לכם את המחירים הזולים ביותר. לכאורה מדובר בפתרון אופטימלי שלא דורש מחשבה רבה.

אולם, יש מספר סיבות להימנע מרכישת ביטוח מבלי להתייעץ לפני כן עם איש מקצוע, ראשית רוב האנשים שרוכשים את הביטוח לא מקדישים מספיק מחשבה לפעולות אותם הם הולכים לבצע, למשל מי שמתכנן לטוס בכדור פורח בוודאי לא חושב שמדובר בפעולה מיוחדת או מסוכנת במיוחד. למרות זאת, בחלק הגדול של פוליסות הביטוח הפעילות הזאת נחשבת לפעילות אתגרית.

המשמעות של הסיווג הזה הוא שבמקרה בו לא רכשתם תוספת ביטוח לפעילות אקסטרים, חברת הביטוח לא תהיה חייבת לסייע לכם במקרה של פציעה. יש עוד מגוון רחב של סעיפים קטנים שרובנו לא מקדישים להם מחשבה לפני שאנו רוכשים ביטוח אשר עלולים לעלות לנו הרבה כסף במקרה של תאונה בחו"ל.

לכן, תמיד כדאי לשוחח עם מומחה לביטוח לפני רכישת הביטוח, נוכל לסייע לכם לרכוש את הביטוח הטוב ביותר במחירים משתלמים וכדאיים במיוחד.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
Top Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מוזל מחברות אשראיהטבות לחברי מועדון

חברות אשראי רבות מציעות ללקוחות שלהן ביטוח נסיעות לחו"ל, הביטוח שהן מציעות במקרים רבים זול יותר משל חברות הביטוח הרגילות ולכן הוא כדאי יותר במקרים רבים, אולם יש מספר בעיות עם חברות האשראי שחשוב לקחת בחשבון.

הבעיה הראשונה היא משך הביטוח, לרוב החברות יציעו מחיר מוזל רק עבור מספר ימים מוגבל, לרוב חמישה ימים, כך שמי שמתכנן נסיעה ארוכה יותר ימצא שמדובר בחיסכון מוגבל בלבד ושהמחיר הרגיל לפעמים יקר יותר מהמחיר של שאר חברות הביטוח.

בנוסף, הפוליסה שמציעות חברות האשראי היא בסיסית למדי, לכן למי שירצה לבטח חפצים מיוחדים או למי שנוסע לנסיעה הרפתקנית יותר, כדאי לבטח את עצמו באחת מהחברות שמתמחות בתחום.

למעשה הביטוחים של חברות האשראי מתאימות בעיקר לנסיעות קצרות וקרובות כמו סוף שבוע באירופה ופחות לנסיעות ארוכות יותר ביעדים אקזוטיים.

חברות ביטוח המציעות ביטוח נסיעות לחו"להיכן מומלץ לרכוש?

פספורטקארד

פספורטקארד היא ללא ספק חברת ביטוח נסיעות לחו"ל המובילה כיום בישראל, היא ידועה בכרטיס האשראי שהיא מנפיקה ללקוחות שלה בהם ניתן לעשות שימוש במקרה הצורך ובאופן מידי מבלי לשמור מסמכים וטפסים מסוגים שונים, שיטת הביטוח הזאת צברה פופולריות גבוהה במיוחד בקרב התיירים הישראלים שנהנו מהגמישות שהחברה מאפשרת להם. חשוב לציין כי השירות יוצא הדופן לרוב מתבטא גם במחירים גבוהים יותר ביחס למתחרים.

הראל

חברת הראל מציעה שירותים רפואיים נרחבים ויוצאי דופן בתחום, היא ידועה ביחידת החילוץ שהיא מפעילה, הראל 669, אותה החברה נוהגת לשלוח לחילוץ מבוטחים שלה שנקלעו למצבים קשים.

AIG

החברה מציעה מגוון מוצרי ביטוח נסיעות לחול והיא ידועה בכך שהיא מאפשרת ללקוחות לבחור בחבילות מאוד מותאמות אישית ובמחירים משתנים. בנוסף החברה מציעה ביטוח גלובלי לאנשים שנוסעים לחו"ל באופן תכוף יחסית ובכך מונעת מהם לרכוש את הביטוח בכל נסיעה.

כלל ביטוח

חברת כלל הציגה לאחרונה מוצג ביטוח חדשני, הלחצן של כלל, מדובר באפליקציה המאפשרת ללקוחות החברה לקבל מענה מידי ושירות 24/7 באמצעות האפליקציה, בנוסף החברה מאפשרת, בדומה פספורט קארד לשלם על כל החשבונות באופן מידי באמצעות האפליקציה ובכך לחסוך למבוטח זמן וכסף.

הפניקס

הפניקס מתגאה במחירי הביטוח שלה, היא מציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל המתחילות ממחיר של שבעה שקלים ליום, כמו כן גם הפניקס השיקה אפליקציה שאמורה להקל על הקשר עם הלקוח במקרה הצורך ומאפשרת לנציג החברה לקבוע תור לרופא ולשלם לו על כך מראש מבלי שהמבוטח יצטרך להקדיש זמן לנושא.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?גם טווח מחירים זה בסדר

מחירו של ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה מאוד בין פוליסות הביטוח השונות ובין מבוטח למבוטח, הביטוחים הבסיסיים זולים יחסית ועולים כמה שקלים ליום, לעומתם ביטוחים מקיפים יותר שמבטיחים הגנה במקרים קיצוניים כבר עולים כמה מאות שקלים בחודש.

לכן, לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבחון את הצרכים שלכם בהתאם לתוכניות שלכם לטיול ובהתאם ליעד שאליו אתם נוסעים, רכישה של המוצרים הדרושים לכם בלבד יכולה לחסוך סכומים משמעותיים של כסף.

כמו כן, המצב הרפואי של המבוטח משפיע מאוד על המחיר של הפוליסה, אנשים צעירים ובריאים צפויים לשלם מחירים נמוכים יחסית ולעומתם אנשים מבוגרים וחולים כרוניים צפויים לשלם מחיר גבוהה יותר.

מסמכים רלוונטים לתביעת ביטוח נסיעות לחו"לבהתאם לחברת הביטוח

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק