כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

לא מחכים לרגע האחרון: ביטוח נסיעות לחו"ל רוכשים מבעוד מועד

הכיף הגדול ביותר בתכנון חופשה הוא לארוז, לתכנן את האטרקציות, לבדוק את המלון וכדומה. אך ישנו דבר אחד שחשוב לנו שתרכשו לפני הטיסה
צוות ביטוח

צוות ביטוח

לא מחכים לרגע האחרון

כבר קרה לכם בעבר שתכננתם זמן רב נסיעה לחו"ל, מצאתם כרטיסי טיסה זולים, שעות הטיסה היו נוחות, ארזתם בדיוק מה שצריך, אך רק כשהגעתם ליעד נזכרתם שפספסתם דבר חשוב? ודאי לא נעים לטוס ללא ביטוח, זה עלול להיות סיכון משמעותי, לכן- כשנוסעים חשוב מאוד לזכור לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מראש, והנה לכם כמה סיבות מרכזיות:

מצב בריאותי ומחלות רקע

אלו מכם הסובלים ממחלות כרוניות, בין אם אתם רגילים לטפל בהן על בסיס קבוע אחת לכמה זמן או מורגלים לחיות לצידן מבלי להתעסק או לחשוב עליהן ביום-יום, אתם בוודאי צריכים לרכוש ביטוח נסיעות לחול, וזאת משום שבמקרה ותהיה החמרה במהלך הנסיעה כדאי שיהיה לכם את הביטחון שיש כתובת שלוקחת עליכם אחריות- חברת הביטוח, שתוכלו לפנות אליה על מנת לקבל סיוע. יש לדווח על מצבכם הבריאותי טרם רכישת הביטוח וטרם מועד הנסיעה, לעיתים קרובות הדיווח כרוך בהנפקת אישורים מרופאים, דבר שעלול לקחת זמן. רק אם תדאגו לביטוח מראש תוכלו לנסוע בראש שקט ולדעת שלא תהיינה הפתעות בדרך.

הגברת הסיכונים בפעילויות אתגריות

אם אתם מתכננים טיול המשלב פעילות ספורט אתגרי כמו סקי, צלילה, טיפוס, באנג'י וכו, או אפילו אם אתם רק מתכננים פעילויות שאינכם מגדירים כ"אקסטרים" כמו אבובים, רכיבה על אופניים בשטח, סוסים ועוד, עליכם לקחת בחשבון כי פעילויות מסוג כזה -שלא תרצו לוותר עליהן במהלך חופשה – מגבירות סיכויים לפגיעה פיזית, או תאונות שאינן בשליטתכם. לכן, יש לקחת את כל מרחב הביטחון הניתן ולעשות ביטוח מותאם שכולל בתוכו כל תרחיש אפשרי המתייחס לסיכונים. פעילויות מתוכננות כמו אלו המצוינות מעלה, יש תכניות ביטוח ייעודיות וכדאי לחקור, להשוות ולהתאים תכנית ביטוח כזו מראש.

זול יוצא יקר

לפעמים מנסים לחסוך בהוצאות, מעדיפים לשמור את הכסף לבזבוזים ביעד הנסיעה על שלל אטרקציות, אוכל, בגדים ומתנות. קל להקל ראש בסיכונים האפשריים אך כשנתקלים במקרה של פגיעה בגוף או ברכוש, הצער גדול מאוד, ומי שאינו מבוטח יצטרך עוד לשאת בהוצאות כלכליות כבדות יותר על מנת לכבות את השריפה.

זה מאוד פשוט וזמין

בימינו, בעידן האינטרנט, ניתן למצוא בקלות אתרי חברות ביטוח המציעות מגוון תוכניות של ביטוח נסיעות לחול ובמנעד מחירים משתנה בהתאם להסכם הביטוח. רצוי כמובן לפני שאתם מוסרים פרטים חשובים תוודאו שהחברה ממנה אתם רוכשים הנה חברה מוכרת ומהימנה.  אך ביטוח בסיסי ניתן להשיג בכמה לחיצות כפתור- זה כל כך פשוט, אין לכם תירוצים.

מעבר לכך, שימו לב במידה וישנם סעיפים נוספים שצריך לקחת בחשבון, רצוי שתרכשו תוכנית ביטוח מורחבת שעונה על כל תחריש.

זכרו- שנוסעים לחול כדאי שיהיה גב של חברת ביטוח. פעם הבאה, עשו לעצמכם טובה ועשו ביטוח חול מבעוד מועד

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק