ביטוח נסיעות ישראכרטמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נסיעות ישראכרטהטבה מצויינת

אחד הביטוחים החשובים ביותר לפני כל נסיעה לחול הוא ביטוח נסיעות לחול, ביטוח נסיעות ישראכרט הוא ביטוח ייעודי עבור לקוחות חברת האשראי, החברה מציעה ללקוחותיה ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם לתקופה של עד חמישה ימים. ביטוח נסיעות לחו"ל מספק למבוטח כיסוי מול מגוון רחב של בעיות אשר עלולות להתרחש בזמן שהות בחו"ל ביניהן, בעיות רפואיות, אובדן או גניבה של ציוד ועוד.

ביטוח נסיעות לחול ישראכרטפוליסת ביטוח בחינם

ביטוח הנסיעות לחול של ישראכרט הוא פרי שיתוף פעולה של חברת כרטיסי האשראי עם חברת הביטוח AIG, הביטוח המוצע על ידי החברות כולל בתוכו את כל הביטוחים הבסיסיים החשובים המופיעים בכל פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל וכן מציע למבוטחים לרכוש ביטוחים נוספים למקרים שלא מכוסים על ידי פוליסת הביטוח הבסיסית והחינמית, בין הביטוחים הללו ניתן למנות את הכיסויים הבאים:

כיסוי עבור פעילות אקסטרים – פעילות אקסטרים לא מכוסה על ידי הפוליסה הבסיסית ולכן מי שיוצא לחופשה מסוג זה יצטרך לרכוש לעצמו ביטוח נוסף, בין ענפי הספורט ניתן למנות את הספורט האתגרי על ענפיו כמו ספורט ימי מכל סוג צלילה, סקי מים, גלישת גלים, רכיבה על אופנוע ים ועוד, כמו כן תחת הקטגורייה נכנסות פעילויות כמו טיסה בכדור פורח, צניחה חופשית וטיסה בדאונים. ספורט החורף כולל בתוכו את כל הפעילויות הספורטיביות המבוצעות בשלג כמו סקי, סנובורד, החלקה על השלג ועוד.

ביטוח כבודה – אחת התוספות הפופולריות ביותר לביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח כבודה, מי שירכוש את הכיסוי הזה יקבל פיצוי מחברת הביטוח במצב בו הכבודה שלו, כלומר המזוודות או כל ציוד אחר שנשלח בתא המטען של המטוס לא יגיע ליעדו. הפיצוי יתקבל גם במידה וחברת הביטוח תאתר את המזוודה ואף תחזיר לכם אותו לאחר מספר ימים. גובה הכיסוי הבסיסי עבור אובדן כבודה עומד כיום על סכום של 2,000 שקלים חדשים, ניתן להרחיב את הכיסוי לסכום גבוהה יותר, בתמורה לתשלום נוסף.

ביטוח ציוד אלקטרוני – תוכלו להרחיב את פוליסת הביטוח כך שתכלול כיסוי גם אל מול אובדן או גניבה של הציוד האלקטרוני שלכם, תחת ציוד זה ניתן למנות מחשבים ניידים, מכשירים סלולריים טאבלטים ועוד. במקרה של אובדן או גניבה חברת הביטוח תפצה אתכם בשווי המכשיר שאבד או נגנב.

ביטוח נסיעות לחול בחינם ישראכרטהטבה יוצאת דופן ללקוחות

ביטוח הנסיעות לחול אותו מציעה חברת ישראכרט הוא ביטוח בלעדי ללקוחות החברה, החברה מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום למשך חמישה ימים, חשוב לציין כי ניתן להרחיב את תקופת הביטוח לתקופה ארוכה יותר, בתוספת תשלום.

ביטוח נסיעות עולה כמה עשרות שקלים ליום כך שמדובר בהטבה מעולה ללקוחות החברה שיכולה לחסוך ללקוחות החברה כמאה עד מאתיים שקלים בתקופת הנסיעה. בנוסף, לקוחות ישראכרט פלטינום יזכו להטבות נוספות ומשתלמות כמו כיסוי המשך טיפול בישראל, החזרת ילדים לישראל ועיכוב טיסה.

מה כלול בביטוח נסיעות בחינם?סוגי הכיסויים הכלולים

הביטוח החינמי המוצע על ידי ישראכרט ו-AIG נחשב לביטוח בסיסי ביותר, יחד עם זאת במקרה של טיסות קצרות ליעדים קרובים הוא מספיק ברוב המקרים, במיוחד כשאין תכנון לבצע פעילויות אתגריות. בין הכיסויים המוצעים על ידי חברת כרטיסי האשראי ניתן למנות:

  • ביטוח רובד אישי – ביטוח זה כולל כיסוי עבור חשבונות רפואיים בחול, אשר כולל בתוכו את הטיפולים הבאים -, טיפולי שיניים דחופים, טיפולים רפואיים בחו"ל, רכישת תרופות, תשלום עבור הפנייה  וביקור בבית חולים בנוסף לתשלום החשבונות הרפואיים. כמו כן, במקרי חירום תממן חברת הביטוח טיסות הצלה מחו"ל לישראל על חשבון חברת הביטוח.
  • ביטוח צד ג' – ביטוח צד ג' נועד לתשלום עבור כל נזק שיגרם לרכוש של גורמים צד שלישי במהלך הטיול שלכם בחו"ל.
  • חילוץ והצלה – במקרה חירום רפואי, או במקרה של אסון במדינת היעד חברת הביטוח תוציא משלחת חילוץ והצלה, חשוב לציין כי ברוב הגדול של הטיסות, במיוחד ליעדים קרובים הביטוח הזה לא מופעל, אולם הוא ניתן בחינם מה שהופך את ההטבה למשתלמת.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

מומלץ!
דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

איך להפעיל ביטוח נסיעות בחינם מישראכרט?3 דקות ויש לכם ביטוח

כדי להפעיל את הביטוח ניתן להתקשר למוקד הטלפוני של חברת כרטיסי האשראי ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות נציג טלפוני, כמו כן, ניתן לרכוש את פוליסת הביטוח והרחבות נוספות באמצעות האתר של ישראכרט.

פרט נוסף שכדאי לזכור הוא שיש להתקשר לחברת הביטוח, AIG כדי לקבל מספר פוליסה על מנת שהביטוח יהיה תקף במהלך הנסיעה לחול.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק