כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול לאומי קארד מומלצות
מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

Top Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול לאומי קארד

לפני שסוגרים טיסה – בודקים את הטבת הביטוח של חברת האשראי

חופשה בחול היא בשורה משמחת וממלאת התרגשות ומחשבות על כל מה שתעשו בטיול, אך תעשו לנו טובה ואל תסגרו טיסה לפני שבדקתם את הביטוח בחינם שמגיע לכם
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

אל תסגרו טיסה לחול

חברות אשראי שונות מציעות היום מגוון הטבות להפעלת ביטוח חינמי לנסיעות לחו״ל. מדובר בחיסכון כספי משמעותי, לצד חסכון בכאבי ראש ובטיפול במטלה שכולם מנסים לדחות לרגע האחרון לפני נסיעה לחופשה. אנחנו ממליצים לכם לבדוק אילו הטבות חברות האשראי שלכן מציעות כדי לוודא שאתם נוסעים בלי דאגות מיותרות ובלי הוצאות כספיות מיותרות.

לאומי קארד ביטוח נסיעות

לאומי קארד ביטוח נסיעות היא אפשרות פשוטה וזולה ביותר ללקוחות לאומי קארד. זוהי האפשרות המשתלמת ביותר משום שמדובר בביטוח חינמי של חברת ביטוח ידועה ואמינה – חברת AIG המפורסמת.

מה מספקת פוליסה של ביטוח נסיעות?

הפוליסה החינמית שמציעה חברת האשראי היא פוליסה לחמישה ימים של נסיעה בהרכב הבסיסי, שכולל את רוב הדברים הדרושים לנסיעה קצרה: כיסוי הוצאות של אשפוז, כיסוי הוצאות של טיפולים רפואיים מחוץ לאשפוז (כלומר, כולל ביקורי רופא וכדומה), כיסוי של טיפולי שיניים בעת חירום, טיפולים הקשורים בהריון (במקרה של הריון שאובחן במהלך הנסיעה ועד החודש ה-12 בלבד), כיסוי הוצאות חירום כגון הטסת מלווה, או חלילה העברת גופה לארץ.

מדובר בהוצאות גבוהות ביותר שתוכלו לחסוך בזכות הפעלה חינמית ופשוטה. ביטוחים נוספים ומורחבים כוללים גם ביטוח של חפצי יקרי ערך, כגון מכשירי חשמל יקרים, לדוגמת מצלמות ומחשבים.

מה היתרון בביטוח נסיעות של לאומי קארד?

ביטוח נסיעות לחול של לאומי קארד מציע כיסוי רחב מאוד על הוצאות, וכל זה באמצעות מוקד סיוע שמעניק מענה 24/7 בשפה העברית. מדובר בשירות רחב ביותר במיוחד עבור אלו שרוצים לנסוע לנסיעת עבודה קצרה או חופשה תיירותית קצרה. יתרון נוסף הוא הפשטות של ההפעלה של הביטוח. חברות רבות דורשות הליכי בירוקרטיה סבוכים וארוכים, אך בשל הקשר הישיר לכרטיס האשראי לפרטיים, תוכלו להפעיל את הביטוח בצורה מהירה ויעילה. כל שתצטרכו לעשות יהיה לבצע שיחת טלפון קצרה עם נציג שירות טלפוני שיפעיל עבורכם את הביטוח במהרה.

מתי כדאי להרחיב את הפוליסה?

חלקכם מעוניינים לנסוע לחו״ל לפעילויות מגוונות, לדוגמת פעילויות ספורט מאתגרות או פעילויות ספורט חורף, לדוגמת חופשות סקי או חופשות גלישה. הרחבות אלו כדאיות כי בחופשות מסוימות אתם חשופים לסיכונים גבוהים יותר לפציעות שיידרשו מכם הוצאות כספיות שאינן חלק מהתכנון הכספי שלכם לנסיעה. לכן, בנוסף לפוליסה הבסיסית החינמית, אנחנו ממליצים לכם לוודא שאתם בוחרים הרחבות ספציפיות לנסיעה הבאה שלכם. כחלק מכך, בחנו את אפשרות הפוליסה האישית שמאפשרת הרחבות מסוימות ייעודיות למטרות הנסיעה שלכם.

איך להפעיל את הפוליסה?

את הפוליסה אפשר להפעיל באמצעות שיחת טלפון עם נציג שירות. הפוליסה נכנסת לתוקף אחרי שהעברתם מספר פרטים עליכם, כגון רקע רפואי בסיסי, תעודת זהות ויעד הנסיעה. הביטוח יכנס לתוקף אחרי שתשלח אליכם קבלת מספר הפוליסה, שהיא אישור הפעלת הביטוח. במידה ואתם צריכים התייעצות על בחירת הפוליסה והפעלתה, אתם מוזמנים לפנות למומחים שלנו שישמחו לייעץ ולהכווין.

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק