ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקיםפוליסה יעודית לעסקים

ביטוח נסיעות לחו"ל, לאנשי עסקים – יכול להתאים לאנשים שנוסעים תדירית לחו"ל, ומעוניינים בביטוח נסיעות לחו"ל. כל מי ששוהה בחו"ל, משלל סיבות הקשורות לעסקיו – בין אם מדובר על אנשים מתעשיית הניהול או בתפקידי ניהול, שעוסקים בהייטק, או מכל גוון קרייריסטי, תעשייתי ושליחותי – אפשר שביכולתם להחזיק בביטוח נסיעות לחו"ל ולהיעזר בגרסא "העסקית" שלו.

באופן כללי, התוכנית הביטוחית מבקשת לפטור את "הנוסע המתמיד" מלהפעיל את הביטוח שלו כל פעם מחדש, עקב כך שהיא פועלת במרוצת כל ימי השנה. ייתכן שכל תכנית ביטוחית, תבטח כל נסיעה לחו"ל, עד תקרת ימים מסוימת – בהסכם לתנאי הפוליסה ולהסכם הביטוחי.

כך שאם איש עסקים, או כל אדם הנוסע תדיר לחו"ל, נוטה להחזיק בביטוח נסיעות לחו"ל, תהא לו האפשרות לקבל פטור מלהזמין ביטוח ולאשר אותו טרם היציאה לחו"ל למטרת עסקים. כלומר, במקום לחכות ולקבל אישור, ולהתחיל תהליך ביטוחי מעת לעת – הפעלת הביטוח מיועדת להיות זמינה יותר.

מה כלול בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים?סוג הכיסויים האפשריים

מה יכול לא להיות כלול בפוליסה? זו אפילו שאלה טובה יותר. הסיבה לכך, היא כי יש סעיפים שניתן להוציא מהפוליסה, ולא להתגעגע להם. ויש סעיפים שניתן לכלול בפשטות. האפשרות לדעת מה לכלול ומה לא, יכולה להניב תובנות לגבי המסגרת הביטוחית המתאימה ביותר, במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים.

ברמת הבסיס, אנחנו יכולים לכלול את הפריטים הבאים:

  • כיסוי עבור מקרים בהם מתקצרת נסיעה ועל כן אפשר להפעיל את הביטוח לפי תנאי הפוליסה
  • במקרה אחר: באם התבטלה פגישת עסקים, ועל כן אפשר לקבל כיסוי על ביטול כרטיס הטיסה עצמו או בהתאם למה שכפוף בתנאי הפוליסה.
  • כיסוי על מה שקשור ללפטופ, כבודה ושלל סעיפים שכאלה
  • ישנו סעיף גם על שחזור מסמכים
  • אפשר שיהיה כיסוי הוצאות על סעיפים רפואיים כמו אשפוזים בחו"ל, בדיקות אצל רופא כמו גם תרופות, פינוי אווירי לבית חולים, הטסה לישראל בהיבט רפואי, שירותי חילוץ וכיוצא בזה.
  • שלל כיסויים ספורטיביים בהתאם לתנאי הפוליסה וכיוצא בזה.

כדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים, ניתן כמובן לחייג לאילו מן החברות שמציעות אותו. מעבר לכך, ניתן לקבל את המלצתנו, ולהיעזר בשירותנו – כדי לברור מבין כל החבילות המוצעות, מה הם הכיסויים שאנחנו באמת רוצים ומבקשים במסגרת הביטוחית.

כך שבעזרתנו, תהיינה האפשרות לסלק כיסויים לא נדרשים, ולהוסיף כאלו שנדמים לנו רלוונטיים ומיטיבים. היכולת שלנו להטיל אור על המצב, יכולה להיות בעלת ערך כמו גם האפשרות שלנו לעזור לך לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות.

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים השוואת מחיריםאיך לבחור פוליסה נכונה

כאמור, בהינתן היכולת לדעת אילו כיסויים להכליל, ואילו כיסויים להסיר מביטוח הנסיעות לחו"ל לאנשי עסקים – סביר שנדע מהו טווח המחירים המוצע מצד חברות הביטוח, פר חבילה ביטוחית שכזו.

במקרה שכזה, נוכל לעשות שופינג של השוואת מחירים בשוק הביטוחי, ולבחור את המחיר הנוח – כל עוד מדובר בחבילה שאנחנו רוצים, באיכות השירות המתבקשת, וכיוצא בזה. על כן, לא לבחור מתוך מחיר, אלא לקבל את המחיר הנמוך בשמחה, תוך שכל השירות שאנחנו רוצים כבר נכלל.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים?היכן מומלץ לרכוש?

דיברנו עד כה על חבילות ביטוחיות, ועל הכיסויים שכדאי לכלול או להסיר – אמנם לא ציינו את הכיסויים בשם, אך בוודאי תיארנו שיש לנו תהליך של בחירה מודעת, בנידון.

על כן, בהינתן כך שאנחנו יכולים ליצור לעצמנו חבילה ביטוחית מתאימה, במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים, ולקבל אותה במחיר האופטימלי ביותר – אולי דרך השוואת מחירים, תהא לנו דרך ברורה יותר לבחור בביטוח הנסיעות לחו"ל, המתאים לנו ביותר.

כלומר, לקבל את מה שאנחנו רוצים, במחיר האופטימלי.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים?גם טווח מחירים זה בסדר

באופן טבעי, ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים – היא תכנית ביטוחית ייעודית, המותאמת למטרות של אנשים שנוסעים תדיר לצרכי עסקים. על כן, המחיר יכול להיות שונה מסוגי ביטוחים אחרים, הנוגעים בנסיעות לחו"ל. אם כי, זה לא עוזר לנו לצפות מראש את המחיר, כיוון שהוא גם יכול לנוע ולהשתנות מחברה לחברה, והוא גם יכול להיות תוצאה של שקלול הכיסויים הקיימים במסגרת הביטוחית.

במידה ויש לנו חבילה ביטוחית שהחלטנו עליה, עבורה הגדרנו ובחרנו את הכיסויים הרצויים, ואלו שלא – נוכל לקבל את המחיר בעבורה, בין חברות שונות שיכולות להציע אותה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק