ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאיםמגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאיםמהו ביטוח נסיעות?

טיול תרמילאים, יכול לארוך זמן רב. לפחות במושגים של טיול לחו"ל. טיול שכזה יכול לכלול יעדים רבים, שאפשר להגיע אליהם הן ברגל, הן בטרמפים, הן בסוג מסוים של תחבורה – בסך הכל, כיף, מעניין ואפילו הרפתקני. כדי להתאים את ביטוח הנסיעות לחו"ל לצרכי התרמילאים, נוצרו תוכניות או הרחבות ביטוחיות רלוונטיות יותר, שיכולות לכסות חצי שנה עד שנה של טיול, ובמקרים מסוימים אולי גם יותר.

באופן כללי, ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים, נועד "להחזיק" זמן ממושך של שהות בחו"ל. בין אם באמת יוצאים לטיול, או יוצאים ללימודים, או מכל סיבה שלא תהא. אם נרצה ביטוח נסיעות לחו"ל המחזיק לזמן מה, ייתכן שההרחבה לתרמילאים יכולה להתאים.

הפרמטר של זמן השהות בחו"ל, או משך הביטוח – הוא כמובן רק פרמטר אחד. פרמטר נוסף, הוא הכיסויים הנכללים במסגרת הביטוחית. בהתאם ליעד, לרצון ולצורך – ניתן להתאים את התכנית הביטוחית, כדי לקבל יותר ויותר ממה שרוצים.

מה כלול בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים?כיצד כיסוי יכסה אתכם

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים יכולה לכלול כמה וכמה כיסויים מעניינים (כיסוי להוצאות רפואיות וכיסוי להוצאות שאינן רפואיות), הבא נכלול את חלקם:

  • כיסוי להוצאות רפואיות יכול לכלול תרופות, ביקורי רופא, אשפוזים, הטסה רפואית וכיוצא בזה.
  • כיסוי הוצאות שאינן רפואיות יכול לכלול את שלל גווני הספורט השונים, את שלל כיסויי הכבודה, את שלל שירותי הסיוע (פסיכולוגים, רפואה ישראלית, סיוע חירום וכיוצא בזה).
  • כיסוי ביטוחי שכזה יכול לכלול גם שלל סעיפי חילוץ ואיתור. הן איתור וחילוץ פר אקסלנס, הן חילוץ בהקשר של שימוש בסמי הזיה, הן כיסוי לרעידת אדמה (רצינו להכניס אותה במסגרת כלשהי). וכיוצא בזה.

כל זה ואחרים, בכפוף לתנאי הפוליסה. חשוב לשאול מה הם התנאים, מה הם המגבלות – ולבדוק, האם יש עוד שנרצה להוסיף?

כדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים, ניתן להרכיב את החבילה הרצויה ולבדוק למי יש, וניתן כמובן גם לקבל את עזרתנו בהרכבתה כדי שנוכל לייעץ מה כנראה יהיה נכון להוסיף, מה יהיה נכון להסיר וכיוצא בזה.

עקב כך שאנחנו יכולים לבדוק איתך מה הרצון והצורך שלך, ולבדוק מה הפוליסה מציעה כדרך המשקפיים המקצועיות שלנו – נוכל לאפשר לך לאתר ביתר קלות את הפוליסה המדויקת ביותר שאנחנו יודעים לגלות, הן ברובד הביטוחי והן ברובד של השוואת המחירים. תודה על קריאתך.

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים השוואת מחיריםכיסוי איכותי במחיר הוגן

אם כבר ציינו את השוואת המחירים בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל לתרמילאים, לא נציין איך עושים זאת? ובכן, הדרך הפשוטה היא קודם כל לדעת מה רוצים, אילו כיסויים לכלול, והסעיף הבא יכול לאפשר הכוונות לדבר. לאחר מכן, אפשר פשוט לבדוק אילו מחברות הביטוח מציעות את מה שבחרנו, ומתוך כך, לבחור לקבל את מה שהן מציעות, או שלאו.

הבחירה שלנו יכולה להתבסס על המחיר, שכן כל נושא הסעיף הוא השוואת מחירים, ויכולה להתבסס על פרמטרים אחרים.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח תרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים?מה טווח המחירים

באופן טבעי, מתוך כך שאנחנו יכולים לבחור אילו כיסויים יכללו במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל לתרמילאים, ואילו לא – אנחנו יכולים להשפיע על המחיר. אם נכלול כיסויים מסוימים, המחיר יעלה. אם נסיר כיסויים מסוימים, יירד. דיי פשוט, למען האמת.

ועם זאת, זה לא הכל. שכן גם חבילה ביטוחית בחברה מסוימת, שיש לה ערך מספרי – יכולה להגיע עם ערך מספרי אחר בחברה אחרת. על כן, היכולת לבצע השוואת מחירים בשוק הביטוחי, יכולה להניב עלויות שונות.

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים?תשארו מכוסים בכל מקרה

כאמור, כדי לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים, אנחנו כנראה רוצים לדעת שהחבילה הביטוחית משרתת את מה שאנחנו מבקשים. על כן, ראשית כל נבין מה אנחנו מבקשים, אילו כיסויים כדאי שיהיו, ובסעיף הבא נכלול לפחות כמה מהכיסויים האפשריים.

בהינתן כך, נוכל להתחיל ולתשאל, באילו תנאים הכיסויים הללו מובאים, ובאילו סכומים. כמו גם, אילו כיסויים ניתן להסיר ולהוסיף, וכמובן – מה העלות הסופית? בהינתן כך שאנחנו מרוצים ומאשרים את כל הנזכר לעיל וכל שאפשר בחבילה הביטוחית, נוכל לקבל בחירה מודעת לגביה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק