ביטוח נסיעות לעבודה בחו"למגיע לכם עד 50% הנחה

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח נסיעות לעבודה בחו"לגיחה מקצועית לחו"ל

נסיעה זמנית לחו"ל לטובת עבודה זמנית, יכולה לאפשר רכישת ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל, עבור כיסוי ביטוחי למשך זמן ההעסקה במדינה זו. כתבה זו תעסוק בנושא.

ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל, יכול להתאים לאנשים שטסים לחו"ל לטובת עבודה זמנית, כזו או אחרת – או אפילו לטווח נרחב (בהתאם לתנאי הפוליסה). באם מדובר ברילוקיישן של ממש, שעוברים עם המשפחה עצמה – אפשר להרחיב את הביטוח כדי שיכלול חברים נוספים מהמשפחה.

באופן כללי, אם אדם מסוים טס לחו"ל כדי לעבוד, ייתכן שיש משהו במסגרת הביטוח , שיכול להתאים מאוד לצרכיו. בהינתן בירור הכיסויים הקיימים, תהיינה האפשרות לגלות מה ייחודי או מתאים בביטוח הזה במיוחד, על פני סוגים אחרים של מסגרות ביטוחיות.

מה כלול בפוליסת ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל?סוג הכיסויים האפשריים

ניתן לכלול כיסויים רבים במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות לעבודה בחו"ל, ובשורות הבאות נשתדל לכלול חלק מהעיקרים. אם כי, לכל חברה התנאים שלה ומתבקש שנראה בפני עצמנו אם אנחנו רוצים את הכיסויים המוצעים, ואם כן – האם הם רלוונטיים, בתנאים שהחברה מבקשת להציע אותם. כיסויים לדוגמה, כדלקמן.

  • צד ג'          
  • חיפוש איתור וחילוץ
  • תרופות
  • הוצאות  מיוחדות
  • כיסוים בגין הוצאות רפואיות
  • הריון שאובחן לראשונה בחול
  • טיפול חירום בשיניים
  • הוצאות רפואיות בחול בגין אשפוז
  • פינוי יבשתי או אווירי ממקום האירוע
  • הוצאות העברת גופה
  • ביטול נסיעה וקיצור נסיעה
  • החמרה למצב רפואי קודם
  • אובדן או גניבה של כבודה
  • ספורט חורף
  • ספורט אתגרי
  • אובדן או גניבה של מחשב נייד או טבלט
  • אובדן או גניבה של נייד
  • ביטול השתתפות עצמית במקרה של נהיגה ברכב או קרוון
  • מוות או אובדן איברים כתוצאה מתאונה
  • היריון

וכיוצא בזה.

כדי לרכוש ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל, ניתן כמובן ליצור קשר עם פלטפורמות הביטוח השונות. חברתנו מציעה שירות התאמה ובירור, שיאפשרו דיוק והתאמה של התכנית הביטוחית, כמידת יכולתנו – כדי להעניק לך את התכנית הביטוחית עם הכיסויים המתאימים ביותר, במחירים הרצויים ביותר, ושלל איכויות אחרות – שאולי יהיו לך רלוונטיות בנושא. ניתן ליצור קשר עימנו לפרטים, תודה על קריאתך.

ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל השוואת מחיריםבוחרים פוליסה מוזלת

כאמור, ניתן לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל בטווחי מחיר אחרים, בהתאם לחברה המציעה, ולמי שמבקש. על כן, אי לכך ובהתאם לזאת – אפשר לבדוק בשוק איזו חברה מציעה מה שאנחנו מחפשים, ובכך לבצע השוואת מחירים.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל החופש לבחור פוליסה נכונה

מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
Top Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
מומלץ!
פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

איך לבחור ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל?היכן מומלץ לרכוש?

כאמור, בהינתן הכיסויים הרצויים, בתנאים הרצויים – במחיר הרצוי – הרי שיש לנו כיסוי נרחב של שלל דברים רצויים, ובכך נוכל לקבל מודעות טרם הבחירה שלנו, במה שנדמה לנו כמתאים ביותר. לפחות בהינתן מספר אפשרויות הקשורות לביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל.

כמה עולה ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל?גם טווח מחירים זה בסדר

כפי שנכסה בהמשך, לכל ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל, יש אפשרות להתאמה אישית. כלומר, אנחנו יכולים לכלול סוגים מסוימים של כיסויים, בעוד שאנחנו יכולים לבחור להסיר סוגים אחרים של כיסויים. הדבר מאפשר לנו ליצור ולייצר התאמה אישית בהתאם לרצונות ולצרכים שלנו.

אם לדוגמה אנחנו הולכים לבלות את הזמן בחו"ל בתנאים שקטים ונעימים, ייתכן שלא נראה סיבה להוסיף כיסוי עבור ספורט אתגרי – ואילו, אם סביר שאנחנו הולכים לעסוק בספורט אתגרי, אולי יהיה זה נבון להוסיף את הכיסויים הללו. יתרה מכך, אם יש לנו ציוד יקר, אפשר שזו סיבה מעולה לכלול אותו בתכנית הביטוחית, ואם לא – אזי שאין סיבה. על כן, מסיבה זו ואחרות, אפשר להניח שהעלויות של ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל, יהיו שונות פר חבילה ביטוחית, שכן כל אחת מותאמת אישית.

יתרה מכך, גם פוליסת ביטוח אחת, בחברת ביטוח אחת – הזהה לפוליסה זהה בחברה ביטוח שנייה, יכולה להגיע במחיר שונה. משמע, חבילות ביטוחיות שונות, עם אותם כיסויים בדיוק, לכאורה, יכולות להיות במחיר שונה כאשר הן מוצעות בחברות שונות. הן יכולות להיות במחיר שונה, גם כאשר הן מוצעות באותה חברה, לאנשים שונים.

על כן, מעבר לעובדה שבאופן מסורתי ביטוחי יכול להגיע בטווח מחירים של כמה דולרים ליום עבור חלק מהתוכניות הביטוחיות, לא נוכל לדעת מראשית הדרך מהי העלות הסופית של ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל?חשוב לעשות שיעורי בית

כיום אין חוק אשר מחייב אתכם הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל פעם שתצאו מגבולות המדינה. יחד עם זאת, העובדה שאין איסור בחוק יצרה אינספור מצבים בהם ישראלים נקלעו לתאונות בחו"ל ולא יכלו לקבל טיפול רפואי מכיוון שלא רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

הטיול הגדול שלכם אחרי צבא כנראה תהיה חוויה שלא תשכחו!, יחד עם זאת, יש לטיול כזה מאפיינים ייחודיים אשר אינם שגרתיים ולכן אל תמהרו לרכוש ביטוח "במבצע" או "ברגע האחרון" מכיוון שבסבירות גבוהה שהוא אינו מכיל כיסויים מתאימים.

דאגו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים לכם ביטוח אשר עונה לדרישות שלכם ומותאם למדינות אליהם אתם טסים.

כן כמובן, אישה בהריון עד שבוע -32 יכולה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. גם כאן מומלץ שלא לרכוש פוליסה דרך מבצע כלשהו , אלה לוודא עם חברת הביטוח שכל הכיסויים הרלוונטיים לטיפול בהריון נמצאים בפוליסה.

לצערנו לא, פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל לרוב נקבעות ומתומחרות כבר בארץ. ברגע שמבוטח יצא מגבולות הארץ ובדרך ליעדו, אין לו אפשרות להגדיל/להקטין או לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות.

בביטוח נסיעות לחו"ל קשה מאוד להעריך או לקבוע מראש את גובה הפיצוי שתקבלו במקרה של תאונה או טיפול רפואי כלשהו. כל מקרה יבחן לגופו על פי חומרת הפציעה, קרבה לטיפול רפואי ועוד מגוון פרמטרים.

כל חברת ביטוח כיום מתפעלת מוקד טלפוני אשר נגיש 24/7 מכל מקום בעולם. לכן השלב הראשון הוא ליצור קשר עם המוקד ולקבל הנחיות כיצד לתפעל את האירוע.

בנוסף, חברות כמו פספורטקארד מאפשרות לכם לבצע חיובים בגין טיפול רפואי לפני שאתם פונים לחברת הביטוח.

מבחינה טכנית כמובן שניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, מרבית חברות הביטוח מאפשרות רכישה On-Line בתהליך זריז מאוד, אך החיסרון ברכישה ברגע האחרון הוא חוסר תשומת לב לפרטים ולאותיות הקטנות בפוליסה.

חוסר תשומת לב לפרטים יכול ליצור מצב שבו תרגישו מבוטחים בחו"ל אך ברגע האמת תגלו שלמעשה לא הייתם מכוסים.

משך הזמן המירבי בפוליסות הפופולאריות נע סביב ה-180 יום ו-365 יום בתוכניות תרמילאים.

מרבית חברות הביטוח מאפשרות לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כ-3 חודשים לפני הנסיעה.

זה לא מכובד להעתיק