כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

חופשה משפחתית זולה - איך עושים את זה?

חופשה משפחתית יכולה להיות "תיק" אבל אם עושים זאת בסבלנות, תוכלו לתכנן חופשה משפחתית זולה ומהנה.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

חופשה משפחתית זולה

כשמגיעות חופשות הקיץ והחגים נהיה לחץ סביב יציאה לחופשה משפחתית. חופשה כזו בעלת פוטנציאל להעסיק את הילדים במהלך החופשה, וזמן איכות משותף לכל בני המשפחה תוך חוויה מרעננת. כל זה נשמע נפלא, אך בפועל עלול להרגיש כמו כאב ראש עקב התכנון והמעמסה הכלכלית הנלווית.. הכנו לכם רשימת טיפים עבור חופשה משפחתית זולה :

יש דברים שלא מוותרים עליהם

אמנם זו משימה שמגיעה בדרך כלל אחרי תכנון החופשה אך אסור לפספס אותה והיא החשובה ביותר: עשו ביטוח נסיעות לחול. העלות היומית זניחה, ייתכנו תוספות מתאימות לאופי הטיול, אבל בלי ביטוח, כל מקרה בלתי מתוכנן עלול להגיע להוצאה בסכומים מופרזים שאפשר להימנע ממנה במידה ורוכשים ביטוח מראש.

יעד זול אך מהנה

הדבר הבא המומלץ עבור חופשה משפחתית זולה, הוא בחירת יעד שבו כל בני המשפחה יכולים ליהנות גם בהוצאות מינימליות. בדקו את ערך המטבע ובדקו מהן ההוצאות הממוצעות הצפויות ביעד כדי לוודא שאתם יכולים לעמוד בתשלום על פעילויות ומזון בלי להתקמצן. זכרו, ישנם יעדים שרק מעצם השהות בנוף המרהיב שלהם ההנאה מושגת ואין צורך בהרבה אטרקציות נוספות.

הזמן האידיאלי לחופשה

בחרו מועד קצת פחות עמוס עבור החופשה שלכם, בזמנים כמו חופשת הקיץ כל המשפחות נוסעות ומחירי הטיסות והמלונות עולים בהתאם. אם תעבירו את החופשה המתוכננת בין החגים תוכלו לחסוך בעלויות באחוזים משמעותיים.

מציאת כרטיסי הטיסה

החלק היקר ביותר בדרך כלל הוא כרטיס הטיסה. כדי להימנע מעליית הצעות מחיר גבוהות במהלך החיפוש האינטרנטי, עשו זאת בחלון "גלישה בסתר". היכנסו לאתרים המציגים את כל האפשרויות, ותבחינו שפעמים רבות טיסות של חברות תעופה קטנות, המגיעות לנמלי תעופה פחות מרכזיים, עם קונקשיין קצר יוצאות משתלמות בדרך כלל.

מועד רכישת כרטיסים

כדאי להזמין כמה שיותר מראש לפני שהמחירים מתייקרים אלא אם אתם ספונטניים וזורמים עם טיסות ליעדים בדילים של הרגע האחרון. חופשה משפחתית זולה תמצא בקלות בדילים שכאלו.

מקום לינה

חפשו הזדמנות להחלפת בתים עם משפחה אחרת במדינה זרה, או השכירו דירות הממוקמות באזורים אסטרטגיים שיוכלו לחסוך לכם נסיעות בעיר היעד, במקום מלונות בדילים של "הכל כלול". אם כבר בחרתם מלון או כפר נופש, בחרו תכנית שאינה בהכרח "הכל כלול" בתוכה נמנים בדרך כלל שירותים שאתם אפילו לא צורכים.

להעריך את נפלאות הטבע

זכרו שטיולים רגליים בנוף יפה, בהרים או בים, באתרים היסטוריים ובפארקים בחו"ל יכולים להיות אטרקציה מרגשת לא פחות מקניות, והם בהחלט מאפשרים חופשה משפחתית זולה.

השוואות מחירים מקדימות

כמובן את הבחירות בפרטים החשובים: ביטוח נסיעות לחול, כרטיסי טיסה, מקומות לינה וכו' בחרו אחרי השוואות מחירים מעמיקות ותמצאו את הזול והמתאים ביותר לתקציב.

שתהיה לכם חופשה נעימה ובלי רגשות אשם בכיס!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק