כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

מתכננים טיול גדול אחרי הצבא ? קראו את המדריך שלנו לתרמילאי

וואי איזה כיף לכם! הטיול אחרי הצבא כנראה יהיה זיכרון שילך איתכם לעוד שנים רבות קדימה, על מנת לוודא שהוא יהיה זיכרון חיובי ככל שניתן, קראו את המדריך הקצר שלנו לתרמילאי המתחיל
צוות ביטוח

צוות ביטוח

המדריך לתרמילאי

לטיול הגדול, מומלץ וחשוב להגיע מוכנים ככל האפשר, ומצוידים היטב. זאת על מנת להבטיח טיול מהנה ומוצלח, ללא תקלות ומצבים בלתי נעימים. ניתן לראות כי ההמלצה החשובה ביותר כיום, ללא ספק, היא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. ריכזנו עבורכם את המדריך לתרמילאי המתחיל.

ניתן לראות כי בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של ביטוח נסיעות לחול, ומקפידים לרכוש אותו עוד בארץ, טרם הנסיעה.

המדריך לתרמילאי המתחיל: מה חשוב לקחת

בראש ובראשונה, מומלץ כי התרמיל שלכם לא יעלה על שלושים קילו. כיום, ישנם אביזרים נוחים, קלים ואפקטיבים אשר מתאימים לטיולי שטח ארוכים ולתרמילאים בפרט. כמו כן, במידה והיעד שלכם נחשב למקום נידח, הצטיידו באביזרים כמו פנס, מצפן, מצית, אולר, ערכת עזרה ראשונה ועוד.

מאיפה מתחילים וכיצד אורזים?

לטיול ארוך, אשר מחייב ציוד רב, חשוב קודם כל לבחור תרמיל נוח ואורטופדי. בנוסף, השתדלו לבחור תרמיל אשר מתאים לגודל גופכם. מדידה קצרה בחנות, והתייעצות עם המוכר יועילו במיוחד לבחירה נכונה. כאשר מגיעים לשלב האריזה, חשוב לסדר את החפצים באופן יעיל ובהישג יד, וכמובן לנעול את התרמיל על מנת למנוע גניבות.

התאימו את הבגדים למזג האוויר

כשזה מגיע לטיולי תרמילאים, ביגוד הינו חשוב וקריטי במיוחד.  בדקו מהו מזג האוויר הצפוי והאקלים ביעד אליו אתם מגיעים, במיוחד כאשר מדובר על אקלים קיצוני כגון שרב כבד וחום, או שלג וקור. כך או אחרת, עדיפו בגדים אשר עשויים מבד ייחודי סופג זיעה, מגבות שמתייבשות בקלות, מכנסיים ארוכים, וכובע.

כמו כן, נעליים הן פריט חשוב אשר מומלץ להשקיע בו. בחרו נעלי טיולים איכותיות, אשר יספקו לכם תמיכה מלאה לרגל, לקרסול ולגב, על ידי מנגנון בלימת זעזועים. בנוסף, אל תשכחו כפכפים על מנת לתת מעת לעת לרגליים לנשום.

טיילו בטוח, עשו ביטוח

על מנת להימנע ככל הניתן מהפתעות בלתי נעימות, ריכזנו עבורכם מספר המלצות חשובות במיוחד:

  1. צילום מסמכים חשובים: הכינו עותק של אישורים רלוונטים, במידה וישנם, דרכון, ומסמכים נוספים.
  2. בחרו מקום לינה בקפידה: העדיפו מקומות מומלצים עם ביקורות רבות אשר מעידות על מקום נקי, בטוח ונעים.
  3. והכי חשוב, ביטוח נסיעות לחול: כיום, חברות רבות מציעות ביטוח ייחודי לתרמילאים, אשר מותאם לסוג טיול זה ומעניק כיסוי מפני תאונות רבות ומקרים נוספים.

ביטוח נסיעות לחול: למה זה חשוב

מקרה של מחלה או תאונה בחול יכולים להוביל למצב לא נעים של אשפוז, טיפול, תרופות יקרות, ואף ניתוח. מדובר על עלויות גבוהות לאזרח ישראלי אשר נמצא במדינה זרה אשר יכולות להגיע למאות אלפי דולרים.

המטרה העיקרית של ביטוח נסיעות לחול היא להעניק למטייל כיסוי על הוצאות רפואיות ומקרים נוספים כמו אובדן כבודה, ביטול טיסה ועוד, זאת בתמורה לתשלום חד פעמי, אשר נקבע בהתאם למצב הרפואי של המטייל וליעד הנסיעה.

כך תבחרו את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם

בעת רכישת ביטוח נסיעות לחול, חשוב לוודא כי אתם אכן רוכשים את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם, כזו שתענה על הצרכים שלכם, תתאים ליעד שבחרתם, ולמצבכם הבריאותי. אחד הדברים המהותיים אשר חשוב לשים לב אליהם בעת רכישת הביטוח הוא דיווח מצב בריאותי נוכחי בחודשים שלפני הטיסה.

האם ניתן להאריך ביטוח נסיעות לחול אשר נעשה לתקופה מוגבלת?

בהחלט ניתן להאריך את תקופת הביטוח, אך חשוב לקחת בחשבון כי חברת הביטוח רשאית לבדוק כי מצבכם הבריאותי תקין נכון לאותו מועד. לכן, כדאי לשקול לרכוש את הביטוח לתקופה ארוכה יותר, ובמידת הצורך לבקש החזר.

ביטוח נסיעות לחול: ערכו השוואה

כיום, השוק עמוס בחברות שונות אשר מציעות ביטוח נסיעות לחול. לכן, בעת רכישת ביטוח, חשוב כי תעזרו ביועצי הביטוח המנוסים שלנו על מנת לוודא שאתם רוכשים את הביטוח הטוב ביותר עבורכם, במחיר המשתלם ביותר.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק