כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
דרכון פרימיום

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

Smart Travel

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

המקרים שעלולים להרוס חופשה מושלמת

זה לא כיף לחשוב על הצדדים השליליים של חופשה אבל זה יכול לקרות לצערנו וחשוב להיערך בהתאם. אם כך, מהם המקרים שיכולים להרוס לנו את החופשה ומה נוכל לעשות?
צוות ביטוח

צוות ביטוח

המקרים שיכולים להרוס חופשה

אתם מתכננים והמזל צוחק, מוכר לכם? אפשר לחכות המון זמן להזדמנות לחופשה חלומית, לתכנן ולבנות ציפיות ובסוף להתאכזב ולהתבאס. לפעמים הדרך לחופשה מושלמת כרוכה בהרבה סידורים וארגונים שצריך לסדר מראש, אך איתם מגיעות גם הפתעות שעלולות לפגוע בחוויה. לפניכם רשימה של מקרים נפוצים שעלולים להרוס את החופשה, הסבו את תשומת לבכם להתכנותם, וראו המלצות כיצד להתמודד שנתקלים בהם:

פספוס או עיכוב בטיסה

המצבים המתסכלים והנפוצים ביותר: אם בחרתם לטוס בטיסה שמצריכה קונקשיין, פספוס טיסה יכול לגמרי לתקוע אתכם בשדה התעופה בעיר שלא במקום הגעה ליעד המצופה. אם בחרתם בטיסה של דיל קצר וקולע, פספוס טיסה מבזבז זמן יקר מהחופשה המוגבלת.

תדעו שחברת תעופה צריכה לפצות אתכם במידה ויהיה עיכוב באחריותה. אם תעשו ביטוח נסיעות לחול, תדעו שבכל מקרה שהוביל לפספוס, שחל תחת סעיפי הביטוח, יהיה לכם כיסוי.

המזוודה לא הגיעה

הגעתם ליעד, אתם מחכים כבר זמן מה בשדה התעופה והמזוודה לא נוחתת איתכם. גם במקרים כאלו אתם זכאים לדרוש פיצוי, אך בינתיים תאלצו להסתדר בלי החפצים שלכם ולקוות שמתישהו הם ישובו אליכם חזרה. גם פה, ביטוח יכול להועיל במידה ותזכרו לבטח את כל הכבודה שלכם תחתיו.

זהירות מכייסים!

עוד מקרה מוכר ומצער – תיירים הם טרף קל לכייסים במהלך חופשות בחול. השתדלו לשמור על חפציכם קרוב, במיוחד הטלפון שהוא כלי התקשורת ותיעוד המרכזי, בלעדיו לא זזים לשום מקום בימינו, ובטח לא בחופשת החלומות כשרוצים לתעד ולהפיץ לחברים.

החמרה במצב בריאותי

מזג אוויר, לחצים ופעילויות שאיננו עושים ביום יום, איתם אנו מתמודדים בחול, עלולים להעלות בעיות רפואיות או להביא להחמרה מפתיעה. אלו מקרים שלפעמים לא ניתן למנוע… ובכל זאת, במידה ואתם סובלים מבעיות רפואיות כרוניות קודמות, דווחו זאת מראש לחברת הביטוח וגם אם לא, הצטיידו בביטוח רפואי נרחב לכל מקרה.

יותר מדי אקסטרים

גם האטרקציות המלהיבות ביותר שאתם מתנסים בהן בכל חופשה, יכולות להפתיע בפגיעה פיזית הפוגעת בחווית החופשה. בבחירת פעילויות ספורט אתגרי , מהנות ככל שיהיו – הקפידו על זהירות יתרה!

תאונה או נזק לרכב שכור

חופשת החלומות שלכם מלווה בנסיעות ברכב שכור ברחבי נופים מרהיבים. בל נשכח, שתאונות דרכים הן דבר נפוץ בכל מקום, ותנאי דרך שאינם מוכרים לנו יכולים אף להגביר את הסיכויים לכך. גם במקרה הזה, עליכם לדאוג שאתם מבוטחים! כדי לצמצם קנס כספי כבד, וודאו מראש את תנאי ההשתתפות העצמית.

הודעה על מקרה מצער

גם זה מקרה בלתי נמנע ולא צפוי: תמיד קיים החשש שדווקא כשנתרחק מהבית וננקה את ראשנו בחופשה, נקבל הודעה מצערת על מצבו הרפואי של בן משפחה ונאלץ לשוב לארץ. ביטוח נסיעות לחול גם פה הוא הפתרון האולטימטיבי, כדי להישאר גמישים מבלי הוספת עלויות.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק