כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
פוליסות ביטוח נסיעות לחול מומלצות
מסע עולמי Low Cost

ביטוח נסיעות לחו"ל

מסע עולמי פלטינום

ביטוח נסיעות לחו"ל

דרכון First Class

ביטוח נסיעות לחו"ל

בלוג ביטוח נסיעות לחול

Passport Card ביטוח נסיעות לחו"ל – מידע על השירות, חבילות ומחירים

Passport Card מציעה שירותי ביטוח נסיעות לחו"ל בגישה חדשה המבטלת את הניירת, הבירוקרטיה ודמי ההשתתפות העצמית של הלקוח. אתר ביטוח סוקר עבורכם את השירות והמחירים.
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

פספורטקארד

מי מאיתנו לא אוהב לטוס לחו"ל? אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שכן ביטוח הבריאות שיש לכם מול קופות החולים וחברות הביטוח אינו תקף מחוץ לגבולות ישראל ועל כן תצטרכו לפנות לחברות המתמחות בביטוח נסיעות לחו"ל.

Passport Card אודות החברה

Passport Card הוקמה מבית הפניקס חברה לביטוח בשיתוף עם David Shield  במטרה להציע ללקוחות ביטוח נסיעות מהדור החדש אשר ישרת אתכם במהלך שהותכם בחו"ל, ללא בירוקרטיה, ללא המתנה והכי חשוב ללא דמי השתתפות עצמית.

יתרונות Passport Card

  • שירות פספורטקארד הינו ביטוח ללא מזומן! בשונה מביטוחי הנסיעות הישנים בהם נאלצם לשלם מכיסכם עבור טיפול רפואי ורק בארץ לנסות ולדרוש את כספכם מחברת הביטוח, חברת Passport Card מעניקה לכם כרטיס מגנטי אותו תוכלו להעביר במרפאה וכך חברת הביטוח תשלם עבור הטיפול במקומכם.
  • ביטוח ללא השתתפות עצמית – Passport Card הינו הכרטיס מגנטי הראשון מסוגו המציע ביטוח נסיעות ללא השתתפות מצדכם בעת קבלת טיפול רפואי בחו"ל.
  • מוקד שירות 24/7 – לצורך מתן השירות, חברת פספורטקארד מפעילה מוקדים רבים סביב השעון כדי להיות זמינים עבורכם מכל מקום בעולם ובכל שעה.

מה כולל ביטוח הנסיעות לחו"ל PASSPORTCARD?

PassportCard (פספורט קארד) הינו ביטוח נסיעות הפועל באמצעות כרטיס מגנאי אישי אשר ישמש אתכם כאמצעי תשלום בעת קבלת תשלום רפואי בעולם. ביטוח זה הינו חדשני ומתקדם מסוגו מכיוון שמאפשר לכם המבוטחים לבחור את המרכז הרפואי בו תרצו לקבל טיפול, ללא חיוב מצדכם וללא שימוש במזומן.

  • ביטול בירוקרטיה – אין צורך לבצע תביעת ביטוח מכיוון שחברת הביטוח שילמה עבור הטיפול כבר ברגע שנדרש. ומכן מבטלת לחלוטין את הצורך בטפסים ובבירוקרטיה.
  • כרטיס הפספורטקארד אינו חד פעמי ותוכלו להשתמש בו שוב בכל נסיעותיכם לחו"ל.
  • תוכלו להפעיל את הביטוח בקלות ובנוחות דרך אתר האינטרנט, מוקד השירות של Passport Card או בעזרת האפליקציה.
  • כחלק משירות פספורטקארד תוכלו להנות משיחות חינם למוקדי החירום של חברת הביטוח. מוקדי השירות פועלים 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע על מנת להעניק לכם מענה מהיר בכל רגע שתזדקקו לו.

פספורטקארד לעומת ביטוח נסיעות רגיל לחו"ל

  • כרטיס המגנטי של PASSPORT CARD מתקבל בכל מרפאה אשר מכבדת כרטיסי אשראי של חברת MasterCard.
  • ללא טפסים, ללא בירוקרטיה.
  • חברת פספורטקארד החתימה את עובדיה על אמנת שירות הדוקה המחייבת אותה לספק ללקוחותיה שירות מהיר ומקצועי ולפצות אותה בסכום כספי במידה ולא עמדה בהתחייבויות שלה כלפי הלקוח.
  • ייעוץ רפואי, חברת פספורטקארד מעמידה לרשות המבוטח חדר רופאים אשר יוכלו לסייע בבחירת הטיפול הרפואי הנכון לכם ואת המרכז הרפואי המומלץ.

מחירים וחבילות

תעריפי הביטוח משתנים בהתאם למצב הרפואי של כל לקוח, אך ניתן להשתמש בטבלה הזאת כנקודת פתיחה על מנת לעמוד את עלות הביטוח והכיסויים.

אפשרויות הרחבה פופולאריות

Passport Card שורה תחתונה

שירות הפספורטקארד מבטל את הצורך בטפסים, תביעת ביטוח בדיעבד ושימוש בכספכם במהלך החופשה, יחד עם זאת ייתכנו פערי מחירים מסויימים לטובת חברות הביטוח הרגילות. במידה ואתם מוכנים לקחת את הסיכון שלא יקרה כלום, אין ספק שהמחיר הזול של קופות החולים עדיף. אך במידה ותאלצו להשתמש בביטוח, אין ספק שתעדיפו להשתמש בכרטיס המגנטי של פספורטקארד לעומת כספכם המזומן. ערכו בדיקה מקיפה לפני כל טיול והשוו את המחירים והכיסויים, אל תחסכו בביטוח, בעיקר כאשר אתם הרחק מהבית. טיסה נעימה!

אהבתם? שתפו עם חברים
Picture of צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק