עדכון תנאי ביטוח סיעודי פרטי

נכון להיום, לא ניתן לרכוש פוליסות ביטוח סיעודי פרטי ולכן מומלץ בחום שלא לבצע שינויים בפוליסות קיימות ללא ליוי של איש מקצוע.

כל מה שחשוב לדעת

אל תחמיצו עדכונים מאיתנו
הרשמו וקבלו מאיתנו ניוזלטר משובח מעת לעת
בלוג ביטוח סיעודי

איך לקנות ביטוח סיעודי ולא לפשוט את הרגל?

במידה ואתם שוקלים לרכוש ביטוח סיעודי דרך קופת חולים או חברת ביטוח, מומלץ להכיר את סוגי הכיסויים והעלויות הצפויות, חשוב לרכוש ביטוח אך לא לשלם יותר מדי
צוות ביטוח

צוות ביטוח

איך לקנות ביטוח סיעודי ולא לפשוט את הרגל

ביטוח סיעודי הוא אחד הביטוחים שהכי חשוב לרכוש, הביטוח הסיעודי מבטיח לכם הכנסה חודשית קבועה אם תגיעו למצב שבו ככל הנראה לא תוכלו לפרנס את עצמכם. בעבר הביטוח הסיעודי היה ביטוח יקר במיוחד שדרש הוצאה כבדה, כיום אפשר להימנע מזה! נסביר איך לקנות ביטוח סיעודי ולא לפשוט את הרגל.

אז מה הסוד?

הסוד הוא כבר לא כל כך סודי למען האמת, כיום האפשרות הכי נפוצה לרכישת ביטוח סיעודי היא באמצעות קופות החולים, קופת החולים בה אתם חברים מציעה לכם לרכוש ביטוח סיעודי באמצעותה במחיר שבעבר היה ניתן רק לחלום עליו.

אם בעבר פוליסות הביטוח הסיעודי היו נחתן של חברות הביטוח הפרטיות, הגיעה המדינה והורתה לקופות החולים להציע לחברים שלהן ביטוח סיעודי, לא רק שהיא מכריחה אותן להיכנס לשוק היא גם קבעה רמת מחירים לכל גיל וגם את התנאים של הפוליסה שתימכר.

השינוי שהובילה המדינה הביאה להפחתה משמעותית מאוד בעלויות הביטוח הסיעודי בעשרות אחוזים בחלק מהגילאים.

האם זה מושלם?

לא, לביטוח הסיעודי של קופות החולים יש גם חסרונות אשר ייתכן והובילו גם לפגיעה בחלק מהלקוחות של פוליסות הביטוח הסיעודי הישנות שהוצעו על ידי חברות הביטוח. בראש ובראשונה עומד נושא תוקף הפוליסה. מרגע שהמבוטח נמצא כאדם במצב סיעודי הוא יהיה זכאי לקצבה חודשית לתקופה קצרה יחסית, רק חמש שנים.

בימינו יש לא מעט סיעודיים שחיים הרבה מעבר לחמש השנים הללו, מה שמוביל אותם למצב מאוד בעייתי. ברגע שתוקף הפוליסה שלהם נגמרת הם נאלצים להתמודד עם הוצאות רבות מאוד כאשר כושר ההשתכרות שלהם מוגבל מאוד.

חיסרון נוסף של פוליסות הביטוח של קופות החולים הוא העובדה שהן מוגבלות יחסית בגובה הקצבה שהן משלמות למבוטח. זה אומר שמבוטח שנהג להרוויח משכורות גבוהות יחסית לא יקבל פיצוי בגובה שהולם את השכר שהיה מרוויח בזמן שלא היה במצב סיעודי, כאשר מוסיפים למשוואה גם הוצאות גדלות בעקבות טיפולים רפואיים כאלה ואחרים מגיעים למצב בעייתי למדי.

אז איך משפרים את הביטוח הסיעודי מבלי לשבור את הכיס?

רוכשים ביטוח סיעודי פרטי שמשלים את הביטוח של קופת חולים, בעצם ההמלצה שלנו היא להנות משני העולמות, מצד אחד להנות מהכיסוי הביטוחי הזול שמציעה המדינה ומצד שני לשפר את הכיסוי שלו תהיו זכאים באמצעות פוליסות ביטוח כאלה ואחרות שמציעות חברות הביטוח הפרטיות.

למשל, תוכלו לרכוש ביטוח משלים שיתחיל לשלם לכם מהשנה החמישית, או ביטוח שמשלם סכום מעבר לקצבה החודשית שמעבירה קופת חולים ברמה שתהלום את ההכנסות שלכם כיום.

שילוב של פוליסת ביטוח פרטית ופוליסת ביטוח של קופת חולים תסייע לכם ליהנות מביטוח איכותי ומקיף במחיר נמוך ותחרותי.

איך מאזנים בין הפוליסות השונות?

האיזון בין הפוליסה הפרטית לבין הפוליסה של קופת החולים הוא חשוב מאוד, אנחנו לא רוצים להגיע למצב של כפל ביטוח ולכן חשוב מאוד לבחון באופן מדוקדק את התנאים של פוליסת הביטוח כדי לוודא שאתם מקבלים את מה שאתם משלמים עליו.

מדובר בפעולה שעלולה להיות קצת מסובכת למי שלא בקיא בתחום הביטוח ובתחום הביטוח הסיעודי בפרט ולכן אנו ממליצים בחום להתייעץ עם מומחה בתחום לפני שמקבלים החלטה כלשהי.

יועצי הביטוח שלנו ישמחו לתת לכם עצות ולסייע לכם לבנות תיק ביטוח איכותי שיעניק לכם את כל ההגנות להן אתם זקוקים מחד ומאידך יוודאו כי אתם מקבלים את ההגנה הזאת במחיר הוגן ותחרותי וחשוב מכל, בלי לשלם סתם על אותו מוצר.

אהבתם? שתפו עם חברים
צוות ביטוח

צוות ביטוח

צוות הכותבים של אתר ביטוח מורכב מאנשי מקצוע בעלי רישיון ממשרד האוצר לעסוק בתחום או אנשי מקצוע אשר שואפים להנגיש את המידע לקהל הרחב. אנחנו צמאים לידע ונשמח לשמוע ממכם על נושאים או תחומים נוספים שתרצו שנכתוב עליהם.

זה לא מכובד להעתיק