ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומיתייתכן שמגיע לכם פיצוי

לוגו חברת הפניקס ביטוח
לוגו חברת איילון
לוגו חברת AIG
לוגו חברת ביטוח מנורה
לוגו חברת ביטוח ליברה
לוגו של כלל חברת ביטוח

ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומיתכיסוי פיננסי למקרה חירום

ביטוח סיעודי הוא ביטוח חשוב מאוד שמאפשר למבוטח להשיג סיוע כלכלי ורפואי חשוב במקרה של הגעה למצב סיעודי. הגעה למצב סיעודי עלולה להתרחש לכל אחד בכל גיל, התפיסה לפיה רק אנשים מבוגרים שמצבם הרפואי רעוע עלולים להגיע למצב זה שגויה ולכן חשוב מאוד להיות מודעים לצורך ברכישת ביטוח סיעודי.

הגעה למצב סיעוד גוררת הוצאות כבדות ורכישת ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית מסייעת למבוטח לקבל טיפול רפואי טוב ככל האפשר וסיוע יום יומי תוך כדי ריכוך המכה הכלכלית הנובעת מהגעה למצב זה. 

מה זה ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית?סוגי הכיסויים הכלולים

הביטוח הסיעודי מורכב מלא מעט סעיפים וביטוחים שמרכיבים אותו. קופת חולים לאומית החלה להציע לאחר הרפורמה בתחום הביטוח הסיעודי ביטוחים לקהל המבוטחים שלה, בדומה לקופות החולים האחרות. העובדה שהחוק דרש מקופות החולים להציע ביטוח טוב במחיר משתלם למדי הפכה את קופות החולים ואת קופת חולים לאומית ליד מרכזי לרכישת פוליסות ביטוח סיעודיות. 

ביטוח סיעודי מעניק תמיכה כספית ורפואית למבוטח אם הוא מגיע למצב סיעודי, חברת הביטוח שאיתה התקשרה קופת החולים לאומית תעביר למבוטח סכומים לא מבוטלים שיסייעו להתמודד עם המצב הרפואי אליו הגיעה ובכלל זאת, כסף שיסייע לו לשלם על הוצאות רפואיות, מימון עובד סיעודי ועוד. 

המוצר הביטוחי שמוצע למבוטחים בקופת חולים לאומית נחשב לאיכותי בטח בהשוואה למה שהיה נהוג להציע בשוק לפני החלת הרפורמה, אולם ביחס לשאר קופות החולים אין הבדל גדול בתנאים ובמחיר שמוצע למבוטחי הקופה וזאת לאור העובדה שרוב תנאי הפוליסה קבועים בחוק. 

על אף המחיר האטרקטיבי חשוב לציין שהביטוח הסיעודי שמוצע על ידי לאומית כמו גם על ידי שאר הקופות מוגבל לחמש שנים בלבד, כלומר חולה סיעודי יקבל פיצוי ותמיכה פיננסית רק במשך חמש שנים לאחר הפעלת הביטוח, לכן שוק הביטוח הפרטי עדיין מציע ביטוחים סיעודיים, בעיקר כהשלמה לביטוחים של הקופות. 

אם אתם מתלבטים בנוגע להרכב הביטוח שהכי מתאים לכם, יועצי הביטוח שלנו ישמחו לסייע לכם להרכיב חבילת ביטוח סיעודי מקיפה שתעניק לכם הגנה מלאה לאורך זמן. מומחי הביטוח שלנו מכירים את שוק הביטוח הסיעודי על בוריו ויוכלו להציע הצעות משתלמות מצד אחד ואיכותיות מצד שני.

כמה עולה ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית?האם הפרמייה גבוהה?

מחירי הביטוח הסיעודי המוצעים על ידי קופות החולים מפוקחים על ידי משרד הבריאות ונקבעו מחירי מקסימום מחייבים, לאור זאת מחירי הביטוח הסיעודי שמוצע על ידי לאומית דומים או זהים למחירים שמציעות קופות החולים האחרות. 

עלות ביטוח סיעודי דרך קופת חולים לאומית די משתלם, במיוחד אם משווים למחירים שהיו נהוגים לפני הרפורמה בתחום כאשר עלות הביטוח תנוע בין עשרות שקלים בודדים למבוטח צעיר יחסית ועד ל-150 ₪ למבוטח מבוגר יחסית. 

החשיבות של ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית כיצד הביטוח יסייע לכם?

החשיבות של ביטוח סיעודי גדולה במיוחד מכיוון שההוצאות הכרוכות בהגעה למצב סיעודי משמעותיות ביותר, מעבר לכך, חלק גדול מהחולים הסיעודיים לא יכול לעבוד לפרנסתם והשילוב הזה עלול להביא לפגיעה קשה במצב הכלכלי של המבוטח ומשפחתו.

ביטוח סיעודי יסייע למבוטח להתמודד עם העלויות הכרוכות בהגעה למצב סיעודי ובכך יקל על המצוקה הכלכלית שנגרמת לא אחת בעקבות הגעה למצב הזה.

איך לקנות ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית?התהליך פשוט וקל

כדי לקנות ביטוח סיעודי בקופת חולים לאומית יש לפנות לקופה באופן אינטרנטי או טלפוני ולבקש לרכוש ביטוח סיעודי מהקופה, לרוב קופת החולים תדרוש מהפונה למלא מספר טפסים ולאחר מכן תחיל עליו את פוליסת הביטוח הסטנדרטית. 

זה לא מכובד להעתיק