ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדתייתכן שמגיע לכם פיצוי

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדתכיסוי פיננסי למקרה חירום

לביטוח סיעודי יש חשיבות אדירה, הביטוח הזה הוא בין החשובים ביותר שיש בשוק הביטוח והוא באמת אחד הביטוחים שאי אפשר לוותר עליו. ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת מאפשר למבוטחים של הקופה לרכוש לעצמם ביטוח שיעזור להם להגן על עצמם במצב סיעודי.

רכישת ביטוח סיעודי עוזרת לקונים לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר האפשרי ולהקדיש פחות מחשבה לשיקולים כלכליים כאלה ואחרים. 

מה זה ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת?סוגי הכיסויים הכלולים

בביטוח סיעודי יש כמה מרכיבים שהופכים אותו למוצר שאנחנו מכירים, הסעיפים המוכרים ביותר הם אלה שמבטיחים מימון הוצאות רפואיות הקשורות למצב הרפואי וכן מימון עובד סיעודי, במקרה הצורך, למבוטח. 

שוק הביטוח הסיעודי עבר מהפכה לא קטנה לאחר רפורמה מקיפה שחייבה את קופות החולים להציע למבוטחים שלה ביטוח סיעודי, קופות החולים חברו לחברות ביטוח פרטיות ומציעות למבוטחים שלהן ביטוחים סיעודיים בתנאים ובמחירים מפוקחים על ידי המדינה. 

הרפורמה הובילה לכך שרוב הביטוחים הסיעודיים שנרכשו היום במדינת ישראל נמכרים על ידי קופות החולים ובנוסף, לאור העובדה שהרפורמה הגדירה במדויק מה אמור להכיל כל ביטוח כזה הפכה את רוב המוצרים לדומים זה לזה. 

גם הביטוח שמציעה קופת חולים מאוחדת איננו שונה מהביטוח שמציעות שאר קופות החולים, הוא כולל סיוע רפואי וכלכלי במקרה בו המבוטח מגיע למצב סיעודי ברמה שאמורה לסייע לו להתמודד עם המצב החדש. 

אחד היתרונות של קופת חולים מאוחדת הוא העובדה שאחוז התשלום של חברות הביטוח בתביעות מצד המבוטחים דרך הקופה גבוהה במיוחד, זאת היות שקופת החולים מחזיקה בכוח רב מול חברת הביטוח ולכן חברות הביטוח נוטות פחות להערים קשיים במקרה של תביעות ביטוח סיעודי. 

פרט נוסף שחשוב לזכור הוא שהביטוח הסיעודי אותו מציעות קופות החולים ובכללן מאוחדת הוא שהביטוח תקף רק לחמש שנים מהרגע שבו הוא מופעל. כלומר, לאחר חמש קופת החולים לא תמשיך להעניק תמיכה למבוטח. זאת הסיבה בגינה חברות הביטוח הפרטיות ממשיכות להציע ביטוחים סיעודיים וכיום רובם נמכרים כהשלמה לביטוח הסיעודי שמציעות קופת החולים. 

כמה עולה ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת?האם הפרמייה גבוהה?

המחיר של ביטוח סיעודי מטעם קופת חולים מאוחדת נקבע בהתאם למחירי המקסימום אותם הציב משרד הבריאות, בפועל המחיר מושפע ממספר גורמים, בין היתר גילו ומינו של המבוטח, באופן כללי ניתן לומר כי מבוטח צעיר יחסית ישלם סכום נמוך מאוד של כ-20 ₪ לחודש בעוד שמבוטח מבוגר יחסית ישלם סכומים גבוהים יותר, בין 80 ל-150 ₪ בחודש. 

בכל מקרה, בהשוואה למחירי הביטוח שנגבו על ידי חברות הביטוח הפרטיות מדובר בהפחתה משמעותית מאוד של עשרות אחוזים. 

החשיבות של ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת כיצד הביטוח יסייע לכם?

רכישת ביטוח סיעודי יכולה לסייע מאוד לכל מי שמגיע למצב סיעודי. מצב סיעודי דורש הוצאות רבות מצדו של הסיעודי, הן הוצאות רפואיות, הן הוצאות הקשורות בהתאמת מקום המגורים של המבוטח למצבו והן הוצאות על עובד סיעודי לו זקוקים הרבה מאוד חולים סיעודיים. 

בנוסף, הגעה למצב סיעודי פוגעת לעיתים קרובות מאוד בכושר ההשתכרות ולכן הפגיעה הכלכלית כפולה, מצד אחד הוצאות מאמירות ומצד שני הכנסות מדלדלות. ביטוח סיעודי יסייע למי שהגיע למצב כזה להתמודד מבחינה כלכלית ומבחינה רפואית מה שיכול למנוע הידרדרות חמורה במצב הכלכלי של המבוטח ושל משפחתו. 

איך לקנות ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת?התהליך פשוט וקל

ניתן לרכוש פוליסת ביטוח סיעודי בקופת חולים מאוחדת באמצעות פנייה טלפונית או אינטרנטית. קופת החולים תבקש מהמבוטח למלא מספר טפסים ולאחריהם הפונה יכוסה על ידי קופת החולים.

זה לא מכובד להעתיק